مونولوگ

‌‌

ایطوری

 

دردانه تصمیم گرفته ماه رمضون هر روز بنویسه. خب برای مثل منی این خیلی خوشاینده و مثلا می‌دونم امروز که به وبش سر بزنم حتما یه پست جدید داره. مثل اون همه وبلاگی نیست که هر روز چک می‌کنم و آخرین پستشون مال ماه‌ها پیشه! (بعله، من از اونام که با سیستم بیان کسیو دنبال نمی‌کنم و با تایپ آدرس تو مرورگر بهتون سر می‌زنم. ریسک فراموش کردن آدرس هست، ولی خب وقتی دستی چکتون می‌کنم یعنی قطعا برای خاموش کردن ستاره‌ی وبلاگتون نیست.) حالا دردانه تو دومین روز، با اینکه کلی هم حرف زده :)) ولی آخرش گفته این چه قراری بود گذاشتم و من این همه حرف هر روزه ندارم. با شناختی که ازش دارم فکر نکنم زیر قرارش بزنه، شده بیاد پست آموزش آشپزی بذاره، پست هر روزه‌شو می‌ذاره. ولی خب باعث شد منم تصمیم بگیرم بهش بپیوندم. دیروز که سه تا! پست گذاشتم می‌خواستم بگم قدر این تعطیلات و این وفور نعمت رو بدونین، چون این هفت سال بارانی تموم بشه، بعدش هفت سال خشکسالی خواهد رسید 😁 ولی حالا دیگه تلاشمو می‌کنم روزی یک پست رو بذارم. هنوز تصمیم نگرفتم محور مشخص و ثابتی داشته باشه این دوره یا هر چه پیش آید خوش آید باشه. یه چیزایی تو ذهنم هست، ببینم چی میشه :)

 

  • نظرات [ ۶ ]
مهتاب ‌‌
۰۴ فروردين ۰۲ , ۱۹:۰۰

معلومه امسال سال خوبیه :)

پاسخ :

ایشالا که خوبه :)
دُردانه ‌‌
۰۵ فروردين ۰۲ , ۰۰:۲۷

چه خوب.

پس از الان فکر سیلو باشیم برای اون هفت سال خشکسالی :))

شایدم دلت به رحم اومد و بعد از ماه رمضونم همچنان باران رحمتتو ریختی رو سرمون.

اگه یه وقت موضوع کم آوردیم از اون هوش مصنوعیه می‌پرسیم امروز راجع به چی پست بذاریم تو وبلاگمون. 

پاسخ :

نه هفت‌سال خشکسالی مال وقتی بود که تعطیلات تموم می‌شد و سرکار می‌رفتم. حالا که قراره به خاطر این دوره اون موقع هم ادامه بدم دیگه :))
آره اینم فکر خوبیه :)
واران ..
۰۵ فروردين ۰۲ , ۰۱:۱۳

شیطونه میگه ما هم بهتون بپیوندیم :)))

سلام 

سال نو بهتون تبریک میگم 🌸

امیدوارم سال خوبی داشته باشین 🙏❤

پاسخ :

نه اشتباه نکن، اون شیطون نیست، فرشته است، فرشته :))

سلام واران جان :)
سال نوی شمام مبااارک و سرشار از خوشی و موفقیت ایشالا ^_^
خیلی ممنون عزیزم :)
ن. ..
۰۵ فروردين ۰۲ , ۰۹:۵۳

وای خدا هفت سال بارانی خیلی خوب بود

 

 

عزیییییییییییییییییییییییزم باورم نمیشه اینقدر گلی آدرس ا را تایپ می زنی

پاسخ :

اینجا همه چی خوبه =))

آره، گفتم که اینجا همه چی خوبه، منم خیلی گلم :)))
Reyhane R
۰۵ فروردين ۰۲ , ۱۱:۵۴

سلام.خیلی هم عالی (:

ما هم استقبال میکنیم از پست های روزانه شما😍

پاسخ :

سلام
خیلی ممنون، لطف می‌کنین، قدم‌رنجه می‌کنین و می‌خونین :)
نگار
۰۸ فروردين ۰۲ , ۰۴:۱۸

خانم اجازه

منم روشنم این روزا:))

پاسخ :

اتفاقا من هر یکی دو روز بهت سر می‌زنم، یوهو فعال‌تر شدی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan