مونولوگ

‌‌

محمدحسین

 

من واسه ایشون بیشتر از همه‌ی اونای دیگه مایه گذاشته‌م. تمام دوران قبل تولدش من با مامانش بودم، موقع تولدش من با مامانش بودم، شبای اول تولدش من پیش اون و مامانش بودم. هیچ کدوم از خواهر/برادرزاده‌هامو من نمی‌خوابوندم، لالایی نمی‌خوندم، ایشونو زیاد خوابوندم، با لالایی‌هام. علاقه‌ی خاصی بهش دارم :)

 

 

 

 

البته این که میگم بیشتر بودم، به نسبت اون چهار تای دیگه است. وگرنه در کل کسی از بیرون گود نگاه کنه من حتی واسه محمدحسین هم خاله‌گی! نکرده‌م :))) بگو حتی یک بار تعویض پوشک! ولی خب برای منِ بچه‌ندوست همین‌قدر هم که بوده‌م یعنی خیییلی بوده‌م :))

 

  • نظرات [ ۲ ]
ن. ..
۲۰ اسفند ۰۱ , ۱۸:۰۹

مگه خاله ها عویص پوشک انجام میدن؟ خالگی کردن یعنی این؟ 

پاسخ :

خاله‌ها بسیار کارها می‌کنند، تعویض پوشک هم انجام می‌دهند :)
منظورم کلی بود، پوشکو مثال زدم.
ن. ..
۲۲ اسفند ۰۱ , ۲۳:۰۳

من پوشک عوض نکردم والا

پاسخ :

من درباره‌ی خودم حرف زدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan