مونولوگ

‌‌

دهن ماه رمضون

 

دلم تنننگ شده برای قهوه! فک کن، برای قهوه! سه روز روزه بودم تف به ریا. شنبه که تعطیل رسمی بود، جیم‌جیم کلینیک بود و منم رفتم حرم و بعدم پیش جیم‌جیم. حسابی غر زد که چرا روزه میای اینجا؟ دلش قهوه می‌خواست و هرچی اصرار کردم ننوشید به قول خودش. بعدشم که از پای کار کشوندمش بیرون و تااااا شب خیابون گز کردیم. افطار نیمرو خوردم با سیب‌زمینی سرخ‌کرده. بعدم رفتیم خونه‌هامون. دیروز و امروز هم صبحش که بیمارستان بودم، بعد می‌خوابیدم، بعد پا می‌شدم کمی با خونه ور می‌رفتم، بعد که می‌رسیدم کلینیک دیگه تقریبا افطار شده بود. و طبیعتا ساعتی نیست که کسی بخواد قهوه بخوره. فردا صبحم بیمارستانم. ولی ظهر باید برم کلینیک. بعد عصر با جیم‌جیم قهوه می‌نوشیم :) فرآیند نوشش! قهوه انگار از خود قهوه لذت‌بخش‌تره. تازه احتمالا نهار هم با هم بخوریم. ایتس ریلی گود :)

 

* عنوان: این سه روز جیم‌جیم به هر کی می‌رسید می‌گفت دخترمون دهن ماه رمضون... و بقیه‌ی جمله‌ش!

 

  • نظرات [ ۱ ]
هـیوا .
۱۷ بهمن ۰۱ , ۲۲:۴۲

قبول باشه

هم زیارت هم روزه هاتون

 

پاسخ :

ممنونم
ان‌شاءالله زیارت روزی شما هم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan