مونولوگ

‌‌

۲۸ آذر ۱۴۰۱

 

انقدر دیردیر میام حرم که وقتی وارد میشم، قلبم گریه میفته. همیشه نظرم این بود که جای فکر، احساس، درد، عشق، نفرت و کلا همه چی این کله‌ی گنده است. ولی مدتیه دقت کردم، می‌بینم احساساتمو دقیقا تو محل قلبم حس می‌کنم. انگار یه چیزی قلبمو حرکت میده. گاهی تحت فشاره، گاهی جرقه می‌زنه و پرنور میشه، گاهی هم گریه می‌کنه. چرا واقعا؟

از شنبه می‌خواستم بیام، هی نشد. دیگه امروز بالاخره قسمت شد. تف به ریا، روزه هم هستم =)))

اینم سهم پرواز و من و واران و بقیه‌ی دوستان مشتاق:

 

 

  • نظرات [ ۷ ]
سر باز
۲۸ آذر ۰۱ , ۱۵:۴۴

من ای صبا ره رفتن به کوی دوست ندانم ... :(

پاسخ :

دم اتوبوس بودم. رومو کردم طرف حرم و مصرع بعدو به جا آوردم. اگه صدام برسه البته. همین‌قدر ازم برمیاد دیگه تا ایشالا خودتونو بطلبن.
پلڪــــ شیشـہ اے
۲۸ آذر ۰۱ , ۱۶:۲۲

قبلا یه متن عین همین توی وبتون ننوشته بودید؟ خیلی آشنا بود.

ملتمس دعا

زیارت قبووول

پاسخ :

یادم که نمیاد راستش. ولی ممکنه مضمون مشابهی بوده باشه.
ممنونم، ایشالا به زودی از نزدیک قسمت خودتون.
پرواز ...
۲۸ آذر ۰۱ , ۲۳:۰۷

زیارت قبول باشه😍

بیییییی نهااااایت ازت ممنونم، خیلی خیلی خیلی زیاد در حق من مهربونی و لطف کردی❤️🥺خیلییییی خوشحال شدم اسمم رو دیدم و به یادم بودی🥺

پاسخ :

مرسی :)
خواهش می‌کنم، واقعا کار خاصی نکردم که. ولی اینکه دو روز می‌خواستم برم و نمی‌شد و بعد تو روز تولد شما رفتم جالب بود :) تولدتم مبارک ^_^
^_^ khakestari
۲۹ آذر ۰۱ , ۱۶:۵۴

میشه دفعه بعدی که رفتی اون گوشه دعاهات یادت به منم باشه؟

 

 

پاسخ :

حتتتما خاکستری جان، ایشالا عمری باشه و قسمت باشه و باز برم، لایق باشم و صدام برسه، چشم حتما سلامتو می‌رسونم :)
^_^ khakestari
۲۹ آذر ۰۱ , ۲۱:۲۸

نه سلام نرسون :)))

بگو خاکستری گفت درسته قهرم باهات ولی این دلیل نمیشه که منو رها کنی.

دعام کن تسنیم جونم 🧡

 

پاسخ :

عه چرا؟ :))
باشه میگم :)
ولی ایشالا خودت زودی بیای حرفای منم تو بری بزنی اصلا :)

تو هم منو :)
بـقـچـه ‌‌
۰۲ دی ۰۱ , ۲۲:۱۳

تو اگه دیر به دیر می‌ری حرم تکلیف منی که شیش_هفت ساله نرفتم چی می‌شه پس؟ :)

آخ که چقدر دلم هوای حرم رو کرد یهو.

حسابی هم محتاج دعام :)

 

 

پاسخ :

تکلیف شبت اینه که بشینی چند خط بنویسی بطلب ایهاالرئوف :)

ایشالا به زودی، همراه با خاکستری بیای از نزدیک زیارت، منم دعا کنی. هم از همون‌جا، هم تو حرم :)
شاگرد بنّا
۰۱ بهمن ۰۱ , ۲۳:۵۲

به سلیمان جهان 

از طرف مور

 

سلام.

پاسخ :

ان‌شاءالله که می‌رسه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan