مونولوگ

‌‌

نیازمندی‌ها

 

از نظر روحی و حتی جسمی نیاز دارم اون کیک فول‌چاکلتی که هفته‌ی قبل تو قنادی دیدم و چون کار اداری داشتم نمی‌تونستم بخرمش و گفتم اگه کارم انجام شد میام می‌خرمش و بعد انجام نشد و شوتم کردن یه اداره‌ی دیگه و اونجا هم انقدری دور بود که نتونم باز برگردم اون قنادی و فلذا نشد که بخرمش رو داشته باشم.

 

  • نظرات [ ۴ ]
پلڪــــ شیشـہ اے
۰۸ آبان ۰۱ , ۱۰:۱۴

ان شاءالله دل به دلدار برسه 😌😋😅🤗

پاسخ :

رسید رسید 😅
ن. ..
۰۸ آبان ۰۱ , ۱۲:۴۷

تو اینترنت بزن ببین شمارشون چنده یا 118

بعد زنگ بزن سفارش بده 

برای روحیش امیدوارم اینقدر حال داشته باشی بلند شی بری این کار را انجام بدی 

پاسخ :

این پستو تو بیمارستان وقتی منتظر ویزیت دکتر بودم، نوشتم. از بیمارستان رفتم یه قنادی دیگه و دو اسلایس کیک شکلاتی با چنگال گرفتم و تو بی‌آرتی تا خونه خوردم :)
البته یه عذاب وجدانی هم گرفتم که این همه سرعت در برآوردن خواسته‌ی دل چه معنایی داره؟ خوب نیست آدم انقد هوسشو زود برآوره :|
/ ضمیر
۱۰ آبان ۰۱ , ۲۲:۲۸

از این‌که همه‌ش یه جمله بود خوشم اومد. (:

پاسخ :

:)
میگم من چون فضولی و تجسس در زندگی ملت نشه، بیشتر سوال نمی‌پرسم :)
/ ضمیر
۱۳ آبان ۰۱ , ۲۱:۵۶

تو اگر بپرسی هیچ‌وقت فضولی و تجسس محسوب نمی‌شه برام، ولی معمولا توضیح دادن خیلی مسائل از حوصله‌م خارجه. ((:

پاسخ :

می‌خواستم بگم کاملا می‌فهمم چی میگی؛ دیدم نچ، شما یه آدم دیگه‌ای غیر از من که تازه لبخنداتم برعکس من و بقیه است :) پس از کجا معلوم؟ شاید بتونم بگم کمی تا قسمتی می‌فهمم چی میگی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan