مونولوگ

‌‌

۲۳ مهر ۱۴۰۱

 

دیشب بیمارام نیومدن و رفتم کمک جیم‌جیم. انقدر خوشم میاد و کیف می‌کنم چیز جدید یاد می‌گیرم و کیف‌تر می‌کنم که اون چیز جدیدو زود یاد بگیرم :) گاهی که حافظه‌م یاری نمی‌کنه یا تمرکز ندارم و چیزی رو فراموش کردم، مثلا اسم دقیق بعضی فرم‌ها، چون یه واو یا یه اسپیس زیاد یا کم نباید بشه، خجالت می‌کشم بپرسم. و کمی تا قسمتی هم وسواس دقیق و کامل انجام دادن دارم و اگه یه ذره هم شک داشته باشم باید بپرسم تا مطمئن بشم. ولی با این وجود جیم‌جیم از سرعت یادگیریم راضیه :)

دیروز رفتم یه فروشگاهی دو تا جوراب معمولی خریدم شد ۵۵. بعد رفتم اون سمت خیابون دقیقا روبروش، سه تا جوراب معمولی رو به خوب خریدم شد ۳۹. امروز قصد دارم برم جورابای فروشگاه دوم رو از یه طرف جارو کنم بیام :)) انصافا مدت‌هاست جوراب ۱۲ و ۱۵ تومنی ندیدم جایی.

این گل و این آسمون هم تقدیم نگاهتون (از این حرفای مجری‌طوری 😁):

 

 

  • نظرات [ ۵ ]
** دلژین **
۲۴ مهر ۰۱ , ۱۰:۰۷

اقا منم جوراب میخوام :))) 

پاسخ :

باشه، می‌خرم برات.
فقط با اجازه‌ت تا وقتی دست منه می‌پوشمشون :)
ن. ..
۲۴ مهر ۰۱ , ۲۰:۵۳

جوراب ارزونا گشاد و لش میشن 

تجربه ی چند وقت پیشام (فکر کنم پارسال) 

پاسخ :

از همین مغازه با همین قیمت چند ماه پیش هم جوراب خریدم. تا الان حالش خوبه. فکر کنم چون تازه باز کرده مغازه رو با سود کم می‌فروشه.
ن. ..
۲۴ مهر ۰۱ , ۲۱:۳۹

اینم میشه 

روبیکا هستی؟ 

پاسخ :

بلی، چطور؟
پلڪــــ شیشـہ اے
۲۵ مهر ۰۱ , ۱۴:۲۷

:)) به به جوراب. منم جفتی ده تومنی پیدا کردم. تا الان که خوب بودن.

من ذوق زده اون جورابام که میخوای بری بخری. :)) :*

 

وای چه حال خوبی داره این عکس. ممنون

پاسخ :

منم ذوقشونو دارم، ولی هنوز نشده برم دوباره :))

مرسی :) فوتو بای می 😎
پلڪــــ شیشـہ اے
۲۶ مهر ۰۱ , ۲۲:۰۴

ای والله. دمت گرم

پاسخ :

خواهش می‌کنم، قابلی نداشت. ده تومن وَشِد 😌
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan