مونولوگ

‌‌

تسنیم خوشگل می‌شود

 

دارم میرم یک جایی که دروغ چرا؟ براش هیجان دارم :)) یه مدته یکی از همکارای بیمارستان که کار پوستی هم می‌کنه خیلی تبلیغ فیشیال و اینا رو می‌کنه. یکی از دوستای دانشگاهمم چند ساله این کارو می‌کنه. تو دورهمی دو هفته پیش هم می‌گفت خیلی لازمه و اینا. به من گفت پوستت خوبه که بدون رسیدگی اینطوری مونده، ولی بهش برس. چمدونم فلان و بیسار رو لااقل استفاده کن، فک کنم فلان ضدآفتاب بود، بیسار آبرسان :)) بعد می‌گفت اینجای صورتتو که خطش داره عمیق میشه نیشگون بگیر هر شب 🤣 یا از این کارا. گفت فیشیال هم بیا خوبه. اون بقیه‌ی کارا رو فعلا بیخیال شدم، چون خودم باید انجام می‌دادم، الان دارم میرم پیشش برای فیشیال، چون اینو خودش انجام میده =) الان احساس می‌کنم قراره با چوب جادوش ناگهان بُکشه و خوشگلم کنه 😂🤣 همه‌ی سوختگی‌های سفر رو تبدیل به هاله‌ی نور کنه. بعد من چون امشب دیگه خیلی خوشگل شدم، از این به بعد فک نکنم دیگه هیچ کدومتونو بشناسم. خلاصه خواستین باهام حرف بزنین، اول خودتونو معرفی کنین گیج نشم یه وقت 😌

 

  • نظرات [ ۶ ]
/ ضمیر
۱۳ مرداد ۰۱ , ۱۴:۰۴

تسنیم ما رو دور ننداز.... ما انقدرام زشت نیستیم. 😄

پاسخ :

نه تو رو دیدم، خیلی هم خوشگلی. تو رو هنوز می‌شناسم :))
مهتاب ‌‌
۱۳ مرداد ۰۱ , ۱۷:۲۸

دم پوستت گرم که بدون ضدآفتابم خوبه :)

پاسخ :

نه نه نه نه، یه طوری وانمود نکن انگار همو از قبل می‌شناسیم 😏😎
مهتاب ‌‌
۱۳ مرداد ۰۱ , ۲۲:۲۵

نه بابا خودت نوشتی دوستت گفته پوستت خوبه. باید دقت کنی هرچی می‌نویسی ممکنه علیه خودت استفاده بشه :دی

پاسخ :

نه میگم یه‌جوری کامنت نده که انگار آشنایی‌ای چیزی هست این وسط! آدم کامنت اولشو که اینطوری نمی‌نویسه. اول باید خودتو معرفی می‌کردی :))
مهتاب ‌‌
۱۳ مرداد ۰۱ , ۲۲:۵۸

عه! همین امروز رفتی؟ فکر کردم روزای آینده قرار بری و هنوز می‌شناسی ما رو! پس معرفی می‌کنم: من همونم✋

پاسخ :

باید دقت کنی پست‌های مردمو درست بخونی، ذهنشونو الکی مشغول نکنی که دو ساعت هی فک کنن این کی بود؟ من می‌شناختمش؟ 😑
حالا به‌هرحال، سلام همون، از آشناییت خوش‌وقتم :)
مهتاب ‌‌
۱۳ مرداد ۰۱ , ۲۳:۲۲

حالا الان خودتی یا «صفحه توسط ادمین اداره می‌شود»؟😏

پاسخ :

بذا پولامو جمع کنم، ادمین هم می‌گیرم :))
پلڪــــ شیشـہ اے
۱۴ مرداد ۰۱ , ۰۰:۴۳

با سلام

اینجانب :))

نوش پوستت

پاسخ :

با علیک سلام
:)))
پوستم تشکر می‌کنه ازتون ((:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan