مونولوگ

‌‌

روزمره

 

صبح بلافاصله بعد از بیداری گوشی گرفتم دستم و شروع کردم به خوندن کتابی که یک ماهه دستمه. مامان و آقای و حجت رفتن بیرون و با وجود اصرارشون من نرفتم. از اول هفته هم گفته بودم که این آخر هفته من جایی نمیرم و خونه استراحت می‌کنم. دیگه از جام بلند نشدم، همون‌طوری یه‌کم می‌خوندم و یه‌کم می‌خوابیدم =)) تا بلاخره ساعت یک تمومش کردم و یک نفس راحت کشیدم. بعد بلند شدم و لیست کارهامو تا شب روی تخته نوشتم. همه جا مرتب شد و تقریبا همه‌ی کارهام هم انجام شد. یه‌کم هم باز اسمال بیسیک کار کردم و سعی کردم تمرین مدرس رو انجام بدم، ولی از روش مدرس هیچی یادم نمیومد :)) یه‌کم باهاش سروکله زدم تا بالاخره نتیجه شبیه مال مدرس شد، ولی وقتی روش‌ها رو مقایسه کردم خیلی متفاوت بودن. درواقع به قول معلم‌های دوران مدرسه‌م من مسائل رو از روش سختشون حل می‌کنم، به عبارتی لقمه رو دور سرم می‌چرخونم و می‌ذارم تو دهنم :)) هنوز علت این موضوعو نفهمیدم چیه و نمی‌دونم باید در صدد اصلاحش بربیام یا نه و اصلا تا چه حد زاویه‌ی نگاه آدمی قابل اصلاحه.

 

  • نظرات [ ۲ ]
محمود بنائی
۰۸ مرداد ۰۰ , ۱۹:۴۰

احتمالاً روز اول که جمع یاد گرفتین هم با دو تا سیب و پنج تا پرتقال و... یاد گرفتین و بعد با شمردن با انگشتها و کم کم ذهنی جمع کردین، پس یک کم صبر داشته باشین :)

پاسخ :

خیلی ممنونم از یادآوری و دلگرمی که دادین. واقعا نباید توقع زیادی از خودم داشته باشم، صرفا یک تفریحه دیگه :)
من ...
۰۸ مرداد ۰۰ , ۲۲:۲۲

سلام

عیدت مبارک🌷

ما از شما سادات توقع عیدی داریما😁

ایشالا منم این تابستون بتونم بشینم پریمیر رو کار کنم و بالاخره قورباغه‌ام رو قورت بدم😑

 

کتاب چه میخوانی تسنیم؟ اگه جذابه بگو منم بخونم🙏

 

پاسخ :

سلام :)
عید شمام مبارک :)
ما هم از شما توقع عیدی داریم اصن. عه، چه وضعشه؟ پس کی به ما عیدی بده؟

قورباغه‌ت اصلا خوشمزه به نظر نمی‌رسه 🤮

چهار تا کتاب دستمه الان، یک شعر، دو تا داستان/رمان، یکی هم غیر داستانی که امروز تمومش کردم. این یکیو با همون گروه تلگرامی/وبلاگی که قبلا گفتم می‌خوندم. اسمش زنان نامرئیه. خیلی منصف و صادق نبود انگار نویسنده، ولی یه‌سری آماری می‌داد که جالب بود. در کل اینجور جذابی که گفتی برای من نبود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan