مونولوگ

‌‌

Day 4

 

Day 4: places you want to visit

 

اول فکر کردم نوشته place و هرچی فکر می‌کردم به فقط یک نتیجه نمی‌رسیدم. ولی دوباره نگاه کردم دیدم نوشته places. خب من آدم مناسبی برای جواب دادن به این سوال نیستم، به خاطر اینکه بسیار تنوع‌طلبم و به سرعت از هر چیز تکراری خسته میشم و هزاران چیز رو همزمان میخوام. اگه بخوام جاهایی که دوست دارم ببینم رو نام ببرم خیلی طولانی میشه، اما فقط یکی رو که خاص‌تر از بقیه است میگم. دوست دارم زمین رو از فضا ببینم، در سکوتش غرق بشم و شاید دوست داشته باشم کمی از تنهایی بترسم. به نظرم اگه یک جا رو بخوام ببینم اونجاست، اون بالا 👆!

 

  • نظرات [ ۱ ]
ن. ..
۰۹ فروردين ۰۰ , ۲۰:۲۲

رودخونه و آبشار و دیگر هیچ 

 

اینا را از کجا پیدا کردی؟ 

پاسخ :

توی دو تا وبلاگ دیدم، جالبه که هر دو وبلاگ رو تو یه نوبت از توی وبلاگ‌های به‌روزشده باز کردم (با عناوین پست‌های متفاوت)
وبلاگ‌ها رو معرفی نمی‌کنم، ولی این چالش سی روزه‌شه، کلیک.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan