مونولوگ

‌‌

البته به دانندگان جایزه تعلق نمی‌گیرد

 

امروز چند بار به اینوریدر سر زدم، ولی فقط یک نفر پست جدید گذاشته بود. یه‌کم تعجب کردم و ضمن تعجب به لیست و گروه‌ها نگاه کردم دیدم اکثر وبلاگ‌ها به رنگ قرمز دراومدن! یعنی غیرفعال شدن. مطمئنا همه یک شبه تصمیم نگرفتن وبلاگشون رو حذف کنن یا تغییر آدرس بدن یا rssشون رو غیرفعال کنن. جالب اینکه وبلاگ خودمم غیرفعاله 😃

کسی می‌دونه چرا اینطوری شده؟

 

  • نظرات [ ۶ ]
apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌
۰۵ آبان ۹۹ , ۲۲:۱۵

شما اگر فهمیدید، لطف میکنید به ماهم بگید.

پاسخ :

بله، لطف می‌کنم :)
یعنی شما هم این مشکلو پیدا کردین با اینوریدر؟
دُردانه ‌‌
۰۶ آبان ۹۹ , ۰۷:۱۵

من دقت نکردم به رنگاشون ولی شب به‌طور محسوسی متوجه شدم که از صبح پست جدید کمتری داشتم. امروز درست شده یا هنوز قرمزه؟

فیدلی هم بد نیست اگه دیدی اینوریدر اذیتت می‌کنه.

پاسخ :

امروز تعداد قرمزها کمتر شده، ولی کاملا درست نشده.
اینوریدر اذیت نمی‌کرد، بار اوله می‌بینم اینجوری شده. ولی فیدلی رم نگاه می‌کنم ببینم چطوریه.
ممنون :)
پا ییز
۰۶ آبان ۹۹ , ۰۸:۰۲

من از اونا که تلفظشون را بلد نیستم ندارم 

علاف که نیستم همین لیست دنبال می کنید های خودم مگه چشه که باز از اونا بخوام داشته باشم و RSS و اون یکی و این اداها

تازه هم RSS هم نمذونم چیه و چجوری کار می کنه 

پاسخ :

۱. لیست دنبال‌شونده‌های بلاگ، فقط مال بیانه. بلاگفا و بلاگ اسکای و میهن‌بلاگ و اینا رو نمیشه باهاش دنبال کرد.
۲. اینوریدر و کلا فیدخوان‌ها همه‌ی مطالبو برات میارن، دیگه لازم نیست دونه دونه وبلاگ‌ها رو باز کنیم.
۳. فیدخوان‌ها یه‌جور آرشیو هم محسوب میشن. حتی پست‌هایی که طرف بعد چند ساعت پاک می‌کنه از اینوریدر پاک نمیشه.

فهمیدنش چند دقیقه کار داره و زحمتش یه سرچه :)
سین دال
۰۶ آبان ۹۹ , ۰۹:۳۶

اینورید چی هست؟ :)))

پاسخ :

چیزی که اینو رو رید می‌کنه =))
یه سایت/نرم‌افزاره که باهاش وبلاگ‌ها رو می‌خونن.
دُردانه ‌‌
۰۶ آبان ۹۹ , ۱۳:۴۴

در پاسخ به سؤال اینوریدر چیست:

http://nebula.blog.ir/post/1001

پاسخ :

اینوریدر چیست.
دُردانه ‌‌
۱۳ آبان ۹۹ , ۱۳:۳۰

قرمزا درست شد؟

امروز دقت کردم دیدم برای منم یه چند تا وبلاگو نوشته

There are issues with this feed. Please check it and resubscribe if necessary

پاسخ :

میره، بعد چند روز برمی‌گرده، باز خودش میره، دوباره برمی‌گرده. منم فعلا وقت و انگیزه‌ی دستی چک کردن یا منتقل کردن وبلاگ‌ها به فیدلی یا درآوردن ته‌توی علتش رو ندارم، گذاشتم واسه خودش راحت رفت‌وآمد کنه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan