مونولوگ

‌‌

تپه‌ی پاچه‌های لنگه‌به‌لنگه

 

دیروز نشد بیام کوهسنگی، عوضش امروز صبح اومدم :)

 

 

دیروز صبح و عصر، جمعه‌بازار بودم. روزبازار رو دوست دارم. همه‌چی همزمان داره، کنار هم. یه خانومه بود شلوار می‌فروخت. همه رو همین‌جوری روی هم ریخته بود. یه دونه رو که تمیز و مرتب یک طرف دیگه گذاشته بود دیدم خوشم اومد. بعد گفت اگه بخوای رنگ‌بندی هم داره و به شلوارهای درهم لولیده‌ی نامرتب اشاره کرد! میگم اینا از همینه؟؟؟ چرا مرتبش نمی‌کنی؟ فروشت خیلی بیشتر میشه ها، سرعت انتخاب هم بیشتر میشه. میگه خانوما باز میان بهم می‌ریزن :/ انصافا بهانه‌ی بیخودی بود. خانوما از بقیه خرید نمی‌کنن؟ اونا چرا جنساشون بهم نمی‌ریزه؟ گفتم من حاضرم بشینم اینجا اینا رو تا کنم مرتب طبق سایز و رنگ بچینم که خواهرم گفت آرههه! تو مگه بیکاری؟ بیا بریم ببینم :))) واقعا حاضر بودما، تازه مشتاق هم بودم، خوشم میاد از طبقه‌بندی :)

 

دخترِ بی بی
۲۲ شهریور ۹۹ , ۰۸:۵۴

ای نامرد تنهایی رفتی کوهسنگی؟:))

خو منم امروز تا محل کارم پیاده روی تند کردم 

یادش بخیر پارسال این موقع ها چه ورزشی میکردم کلا عضله بودم اما الان با یک شکم قلمبه و بدن خسته دارم با کرونا هم مبارزه میکنم

پاسخ :

ها دیگه هرچی صبر کردم نیومدی :)
خوب کردی، ما که بخیل نیستیم :))
خسته نباشی :)
پلڪــــ شیشـہ اے
۲۲ شهریور ۹۹ , ۰۹:۳۹

:))

 

پلڪــــ شیشـہ اے
۲۲ شهریور ۹۹ , ۰۹:۴۲

:))

وای خدا. یاد این افتادم که وقتی بچه بودیم مامانم میگفتن بچه جون رختخوابت و جمع کن، میگفتیم: چه کاریه مامان ما که باز شب میخوایم بخوابیم، همون جوری بمونه بهتره. 

مامانم:  :| 🙄

پاسخ :

والا من که هنوزم نمی‌فهمم چه فایده داره الان صبح جمع کنی شب پهن کنی :)))
غریبه ‌‌‌‌
۲۲ شهریور ۹۹ , ۱۱:۱۳

سلام :)

به به کوه

به به تسنیم 😍

 

امروز صبح یعنی شنبه صبح؟

چجوری ساعت پست داره آینده رو نشون میده؟! 20 و 8 دقیقه امشب نوشتیش؟ 😁😅

یا برای من برعکس نشونش میده؟ 8 و 20 دقیقه صبحه، نه؟


حل شد 😀🖐️

پاسخ :

سلام
صبح این عکسو گذاشتم تو گروه دوستام، یکیشون گفت به‌به کجایی؟ گفتم به‌به کوهسنگی :)

آره شنبه صبح. این قالب کلا مشکل داره. برای همه برعکس نشون میده. اصلا ساعتشو برمی‌دارم دیگه :)
فاطمه ‌‌‌‌
۲۲ شهریور ۹۹ , ۱۲:۳۶

احسننننت! اتفاقا همون بهتر شنبه صبح رفتی خلوت‌ترم هست. عوضش من امروز خواب موندم :دی

 

منم عاشق طبقه‌بندی‌ام :))

پاسخ :

آقا احسنتت روحیه‌مو دو برابر کرد :))
آره بهتر که خلوته. اول فکر کردم شاید خوب نباشه بالای کوه خلوته امروز برم. رفتم دیدم گشت گذاشته بودن اون بالا :)
خوب شد، خوب شد! دلم خنک شد :))))

خیلی کار باحالیه :)
مریم بانو
۲۲ شهریور ۹۹ , ۱۷:۳۶

اگه بگم هی دارم بقیه چهره تو تجسم میکنم هی نمیشه چی میگی؟:)))

پاسخ :

میگم انقدر سعی نکن، از روی این عکس نمی‌تونی بقیه‌شو حدس بزنی :دی
عکس کاملشم که ماسک داره، فایده نداره. ولی چون اصراری به مخفی کردن چهره‌م ندارم، اینم ببین :)
غریبه ‌‌‌‌
۲۲ شهریور ۹۹ , ۱۹:۲۹

منم با اجازه (الان دیره برای اجازه یا چون عمومی بود اجازه لازم نیست؟🙂) عکست رو دیدم 😍 

واقعا اصلا با این عکس نمیشد چهره کامل رو حدس زد. 😀 

هر دوش نشون میده خیلی خانم و ماه هستی تسنیم 😊 خدا حفظت کنه 

امکان نظر خصوصی نذاشتی که بیشتر تعریف کنم ☺️

 

من بر عکس تو، تلاش عجیب غریبی برای مخفی کردن خودم و عکسهام دارم 😅🙈 اعتماد به نفس ندارم اصلا ☹️

پاسخ :

من بذارم تو یه محیط عمومی، بعد می‌تونم اجازه هم براش صادر کنم؟ :)

من مثلا می‌خواستم از این عکسای خفن بگیرم که نصفش صورت خودم باشه نصفش منظره. ولی هم اصلا استعداد ندارم و هم یه پیرمردی اونجا نشسته بود و یک بار بیشتر سعی نکردم، عکس جالبی نشد :)
نه بابا! هنوز عکس خوشگلامو نذاشتم ببینی چه مااااهی‌ام :))) شوخی می‌کنم، واقعا خودمو خوشگل و اینا نمی‌دونم، ولی از اون طرفم هیچ عیب و ایرادی در خودم نمی‌بینم و کلا با خودم اوکیم :)

وای من انقدر بدعکسم باور کن. اینا خوبن، ولی تو بعضی عکسام انگار هیولای چهاردست و دوسرم :))
مریم بانو
۲۲ شهریور ۹۹ , ۱۹:۳۲

خییلی شبیه عروس خالمی:))

 

بابا با جرات بابا اعتماد به من کن:)

 

 

پاسخ :

میگم نکنه خودش باشم؟ :))

من چند بار قبلا هم عکس خودمو گذاشتم اینجا، قدیمی‌ها دیدن :)
مریم بانو
۲۲ شهریور ۹۹ , ۱۹:۴۰

حالا چی میشه بزاری من اینجوری فکرکنم که من یکی از بندگان خاصم وفقط من میتونم ببینمت؟؟
 

:)

پاسخ :

متاسفم، من در شفاف‌سازی ید طولایی دارم :))
پلڪــــ شیشـہ اے
۲۲ شهریور ۹۹ , ۱۹:۴۴

😻😻😌🌸🌼🌱🍃😎

آخی چشم مون به جمال مهربون و قشنگت روشن شد.

پاسخ :

عزیزم، لطف داری :)
ولی مهربونی رو هیچ‌وقت از روی عکس قضاوت نکن 😂😁
غریبه ‌‌‌‌
۲۲ شهریور ۹۹ , ۲۲:۰۴

چون با خودت اوکی ای، عکسهات هم خانمانه هستند، چون واقعا خانمی :)

انقدر تاکید میکنم چون به نظرم "خانم بودن" مهمتر از خوشگل بودنه


ماشا الله ما شالله :) 

ایشالا عروس بشی 💐


پاسخ :

حالا انقد خانم خانم کردی، دیگه سر این دماغ پایین میاد مگه؟ :)))
عزیزم منم باهات در مورد خانم و خوشگل و خوشگل خانوم و اینا موافقم =)) ولی تو خیلی لطف داری به من :)

:)
برکــ ــه
۲۳ شهریور ۹۹ , ۱۷:۱۶

دوستان چجوری انقد چهرتون واضح دیدن من یک چشم و ابرو میبینم در حاله ای از نور:))

البته الان دقیق یادم نیست اما قبلا هم دیده بودم عکستونو، پروفایل تلگرام منظورم.

پاسخ :

دوستان چشم برزخی دارن :))
سؤالی که پیش میاد اینه که تلگرام منو از کجا داشتی؟ 🤔
برکــ ــه
۲۳ شهریور ۹۹ , ۲۲:۱۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

نظرم رو (قبلیه)عدم نمایش بزن لطفا ممنون

این یکی هم تاییدش نکن لطفا (یا حداقل ستاره دار بکن:/) ... آقا چرا اینجا نظر خصوصی نمیشه گذاشت:/

 

**** *** **** **** **** *** ******** ***** **** **** ** ***** **** ****** ****** *** ******* ****** *** *** **** ** *** ***** ***** **** **** ***** **** *** **** *** ***

****** **** **** **

****.

پاسخ :

اون بالا البته جا برای خصوصی هست.
نه پشت میز نداشتم، یکی داشتم که خانوادگی بودیم و دور صورت مامانم یه بیت شعر با رنگ زرد نوشته بودم. تقریبا مطمئنم اینی که میگی من نبودم :)
برکــ ــه
۲۳ شهریور ۹۹ , ۲۲:۵۱

منم مطمئن شدم. چون اصلا همچین چیزی یادم نیست:|  یعنی این همه مدت من اشتباه گرفته بودم:|

ممنون بابت حذف و ستاره دار کردن. ندیدم اون بالا رو

پاسخ :

جالب بود برام :)
منظورم تماس با منه
life around me
۲۴ شهریور ۹۹ , ۰۷:۴۸

انگیزه ام برا پایان طرح اینه که برگردم شهرمون و برم خرید!

پاسخ :

داشتن چیزای جدید خیلی مزه داره. نمیدونم چطور بعضیا میگن خریدو دوست ندارن :)
رزمنده ..
۲۵ شهریور ۹۹ , ۱۰:۵۳

سلام مومن. جزاکم الله خیرا

 

هر کاری که در اون بی نظمی باشه، بقیه را هم عادت میده به این بی نظمی...اما اگه منظم بودی، بقیه هم یاد می گیرند...ولو اندکی بی نظمی هم نمی تونه اون نظم موجود را به هم بریزه...

 

 

خدا شهیدتون کنه به حق حضرت ابوتراب

یاعلی

پاسخ :

سلام :)

بله بله، قبول دارم. از طرفی جا انداختن نظم برای یه عده بی‌نظم هم خیلی زمان و انرژی می‌خواد :(

ان‌شاءالله :) ممنون
پیمان کرامتی
۲۵ شهریور ۹۹ , ۲۱:۰۰

کوهسنگی که مشهد بود...

 

حق داشته عصبانی بشه..سلیقش بوده

پاسخ :

عه؟ پس مشهد بوده قبلا! الان که تو شهر ماست :)

عصبانی نشد، فقط حرف زدیم.
پیمان کرامتی
۲۶ شهریور ۹۹ , ۱۸:۲۰

نمیدونم شاید جای دیگه هم باشه

جالبه به اطلاعاتم اضافه شد

 

شایدم

پاسخ :

:| :))) شما که نمی‌دونید شهر من کجاست، چطوری به اطلاعاتتون اضافه شد؟ :)
پا ییز
۲۶ شهریور ۹۹ , ۱۸:۴۲

جالبه تعطیل نکردن 

چشمات به نظرم میاد که ریز شده؟

پاسخ :

تعطیل کرده بودن چند ماه، دوباره باز کردن. نمی‌تونن که تا ابد تعطیل کنن کار مردمو.
ریز و درشت که نمیشه، هر دفعه یه جوری میفته. این یکی به نظر خودم شبیه خودمه :)
پیمان کرامتی
۲۶ شهریور ۹۹ , ۲۰:۵۷

همین که میدونم جز مشهد جای دیگه هم هست..خوبه دیگه:)

پاسخ :

آخه منم نمی‌دونم جز مشهد جای دیگه هم کوهسنگی داره یا نه :)))
پیمان کرامتی
۲۶ شهریور ۹۹ , ۲۱:۳۴

اااا شما هم مشهدی؟ :))))))))))))

میگم نشنیدم جز مشهد جای دیگه باشه

شک هم کردم

ولی تو عکس شبیه کوهسنگی نبود اخه خخ

پاسخ :

این صحنه‌ی پشت کوهشه :)
پا ییز
۲۷ شهریور ۹۹ , ۰۸:۱۲

جای ما که تعطیله 

یعنی فکر کنم بزرگترین مرکز اقتصادی شهر بود 

پاسخ :

عجب! همه‌جا که بازه خیلی وقته.
پا ییز
۲۷ شهریور ۹۹ , ۱۵:۴۳

نه بابا شهر ما خیلی سفت گرفته

البته رستورانها و مراکز تفریحی مثل جاده ب. مشکل نداره ولی مجالس روصه و عزا :(

پاسخ :

فکر کنم همه‌جا همینه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan