مونولوگ

‌‌

بدون روتوش

 

من در عزاداری شرکت می‌کنم.

 

 

نورا .
۰۵ شهریور ۹۹ , ۰۲:۳۳

قبول باشه، ما که امسال لایق نشدیم 

پاسخ :

سلام
امیدوارم :)
پا ییز
۰۵ شهریور ۹۹ , ۰۷:۰۰

خیلی هم عالی

من که فقط یک شب شرکت کردم 

التماس دعا

پاسخ :

میگم تو که در خط مقدم جبهه‌ای!!! هیچ اعتراضی نداری؟
پلڪــــ شیشـہ اے
۰۵ شهریور ۹۹ , ۰۷:۰۷

ان شاءالله که نور این جلسات تا پایان عمر باهات باشند. :*

التماس دعا

پاسخ :

ممنونم
life around me
۰۵ شهریور ۹۹ , ۱۰:۱۲

سر برگزاری مراسم عزاداری کار ما قشنگ دو برابر شد...سه روز قبل بعد از دعوای تلفنی با بخشدار که حاضر به همکاری نبود و نمیتونستیم موارد مشکوکی که قرنطینه کرده بودیم رو از مراسم دور نگه داریم و سر ماسک نزدن مردم و پخش نذری من زار زار زدم زیر گریه...

کاش تسنیم حالا که کسی مرهم کادر درمان نیست حداقل باعث بار اضافه نمیشدن...

مراسم ها کار ما رو‌دو برابر کرد...

پاسخ :

می‌دونی، امسال قصد نداشتم برم جایی. تا دیشب هم نرفته بودم. ولی یکی از آشناها زنگ زد گفت یه جایی هست سعی می‌کنه بهداشت رو رعایت کنه، فضای بازه، فاصله‌گذاری داره، ماسک اجباریه و هرکی هم نداشته باشه بهش میدن، موقع ورود تب‌سنج میذارن برای همه و دست‌هاشونو ضدعفونی می‌کنن، در تمام مراسم هم خادم‌ها با الکل و ماسک بین مردم راه میرن که اگه لازم داشتن بهشون بدن و همین‌طور چک کنن کسی ماسکشو برنداره. مهر و زیرانداز و این‌ها هم هرکسی خودش خواست می‌بره. هیچ نذری هم تا شب آخر قرار نیست بدن، حتی خام و سرد و بسته‌بندی.
دیشب که رفتیم دیدیم دقیقا همه‌ی اینا رعایت می‌شد و تصمیم گرفتیم شب‌های بعد هم بریم.
با تمام این‌ها من همچنان مطمئن نیستم رفتنم کار درستی باشه، ولی تصمیم دارم برم. و فک می‌کنم کار درستی نیست که آدم کارهای خوبشو اعلام کنه و اونایی که ممکنه نظر بعضی‌ها رو منفی کنه پیش خودش نگه داره. به خاطر همین این پست رو گذاشتم. ولی فکر نکردم که ممکنه بعضی‌ها تشویق بشن که به مراسم‌هایی برن که هیچ برنامه‌ای برای حفاظت از سلامت مردم ندارن. از این بابت قبول دارم اشتباه کردم.
کلوگ ...
۰۵ شهریور ۹۹ , ۱۲:۴۸

شرکت در عزاداری هایی که مسائل بهداشتی رو رعایت کنن مانعی نداره

باید به اعتقادات هم احترام بزاریم

ولی لطفا تو رو خدا ماسک و شیت و دستکش رو اصلا فراموش نکنید

برای خودتون می گیم

پاسخ :

مطمئنید باید به همه‌ی اعتقادات هم احترام بذاریم؟ :)
ماسک و الکل استفاده می‌کنم.
life around me
۰۵ شهریور ۹۹ , ۱۷:۵۴

بعضی جاها آره واقعا رعایت میشه ولی خیلی جاها نه...من عنوز هم میگم‌باید قانونی امسال رو‌منع میکردن چون توانایی نظارت به همه جا رو‌ندارن...

یه پست مفصل نوشتم حالا میذارم‌وبلاگم

پاسخ :

حتی اگه قانونی منع می‌کردن، من قول میدم نظارتی وجود نداشت. وقتی توانایی نظارت ندارن یا قصدشو ندارن اینطوری بدتر هم می‌بود. الان هم مثلا گفتن فقط جاهای تاییدشده و فضای باز و اینا، پس اونایی که تو تعریف می‌کنی از کجا اومدن؟ مشکل مجوز دادن به تکایای بزرگ و رعایت‌کننده نیست، مشکل همون نظارتیه که ندارن.
life around me
۰۶ شهریور ۹۹ , ۰۶:۴۱

دقیقا...

مثل قضیه امتحان دستیاری ما که وقتی جمعیت شلوغ میشد فیلم نمیگرفتن بعد که خوب صف ها رو‌منظم‌ میکردن به فیلمبردار میگفتن حالا فیلم بگیر...الانم فقط فیلم جاهایی که مردم فرهنگش رو‌دارن و خوب رعایت میکنن رو‌نشون میده و کسی نمیدونه ماها چه دردسرهایی داریم

پاسخ :

خدا به اونا انصاف، به من عقل، به تو هم صبر بده.
پا ییز
۰۶ شهریور ۹۹ , ۱۳:۲۲

نه ندارم 

چون خیلی بهتر از رستوران ها و جاهای دیگه رعایت میشه 

پاسخ :

پست دکتر گلسا (صاحب کامنت بالایی) رو هم بخون
پا ییز
۰۶ شهریور ۹۹ , ۱۷:۳۱

من رفتم مراسم مسجد جامع شهرم را شرکت کردم

فیلم هم نمی گرفتن 

دکتر گلسا رفته مراسم شرکت کرده؟

من خودم رستوران هم رفتم 

من از اون چیزی که با دو چشم خودم دیدم حرف میزنم 

پاسخ :

بابا گلسا که نگفت جلسه‌ی خوب نیست، گفت جلسه‌ی اشتباه هم هست.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan