مونولوگ

‌‌

لپ‌تاپ

 

بالاخره لپ‌تاپ رو خریدم.

این کارا تو حوزه‌ی تخصصی آق‌دومادبزرگه است! (نیست که طلبه است، واسه همون!) از مدت‌ها پیش بهش گفتم یه لپ‌تاپ برام بخر، ولی ایشون خیییلی ریلکس و به قول ما دَم‌راسته! تا اینکه بعد از تحقیقات اینترنتی فراوان گفت پنج‌شنبه عصر میرم حضوری ببینم چی به چیه! منم دیدم تنور داغه و اگه نچسبونم دیگه خمیرم بیات میشه. گفتم من و عسل (خواهرم) هم میایم. گفت ضرورتی نداره بیاین ها، من فقط میرم ببینم لپ‌تاپ‌ها رو! فقط برای تحقیق و بررسی میرم. دیگه به هر طریقی بود راه افتادیم رفتیم. از اولین مغازه‌ی زیرزمین یکی از پاساژهای خیام شروع کرد. تو هر مغازه‌ای کل لپ‌تاپ‌های مطابق با بودجه‌مون رو بررسی می‌کرد و گاهی یادداشت برمی‌داشت! مغازه‌ی دوم یا سوم بودیم که من یکی رو انتخاب کردم، حالا مگه قبول می‌کرد؟؟؟ می‌خواست نه تنها کل چهار پنج طبقه‌ی این پاساژ که حتی تمام طبقات پاساژهای کناری رو هم بگرده و تازه قصد هم نداشت کلا چیزی بخره!!! می‌گفت امروز فقط بررسی می‌کنیم. دو طبقه رو که گشتیم سه ساعتی گذشته بود تقریبا. من و خواهرم دادمون دراومد تا قبول کرد یه دونه رو برداشتیم اومدیم.

اون اولاش که هنوز تو زیرزمین بودیم، من و خواهرم خواستیم بریم سرویس بهداشتی. هیچ راهنمایی هم رو در و دیوار نبود. با خودم گفتم ما که از همین طبقه‌ی زیرزمین می‌خوایم بخریم، پس بهتره برم از فروشنده‌های طبقه‌ی بالا بپرسم!! رفتیم بالا و یه مغازه رو دیدم که توش سه تا پیرمرد بود. پرسیدم و آدرس دادن و رفتیم. حتما می‌تونید حدس بزنید که نهایتا از همون سه تا پیرمرد خریدیم لپ‌تاپ رو :))) [خاطرنشان کنم که مشکلی برای پرسیدن محل سرویس بهداشتی از آشنایان یا مردهای جوان ندارم، ولی خب احساسم این بود که اینطوری بهتره]

همین پیرمرده داشت توضیح می‌داد، برگشت به من گفت برای کارای مدرسه می‌خواین دخترم؟ :)))

بعد به آق‌دومادبزرگه یکیو نشون میده میگه اگه دخترخانوم اینو بپسندن، اینم لپ‌تاپ خوبیه :))) بنده خدا سنی نداره، منم بیبی‌فیس نیستم، مخصوصا با ماسک، نمی‌دونم چرا اینجوری گفت بهش :))

 

  • نظرات [ ۱۵ ]
محبوبه شب
۲۴ مرداد ۹۹ , ۱۵:۰۵

مبارکا

خیلی چیپه بپرسم چه مدلی و چقدر هزینه کردی؟ :|

پاسخ :

مرسی :)
نه چرا چیپ باشه؟
من لپ‌تاپ استوک (دست دوم) اونم خیییلی معمولی‌شو خریدم، چون هررر کاری کردم بابام حاضر نشد یک قرون کمک کنه :))) اولین باری بود که دنبال جنس عمری نمی‌گشتم و می‌گفتم همین قدر که کار راه بندازه کافیه 😁
برند توشیبا، یه دونه از اون کوچولو موچولوهاش :) چهار و هفتصد و پنجاه. مشخصات دقیق‌تر هم خواستی میگم، ولی چون استوکه، نمیشه رو این اطلاعات حساب کرد.
مریم بانو
۲۴ مرداد ۹۹ , ۱۵:۴۷

مبارکه:)

پاسخ :

سلامت باشی :)
من ...
۲۴ مرداد ۹۹ , ۱۵:۵۳

مبارکه:)))

دیگه تو این شرایط کسی لپتاپ بتونه بخره قطعا قشر چهار درصدی جامعه است

تسنیم جان اون بالا هوا چطوره؟😁

پاسخ :

سلامت باشی :)
این بالا هوا خووووب :) خودت این‌ها رو ببین :) 
محبوبه شب
۲۴ مرداد ۹۹ , ۱۷:۱۴

منم عیدی خواستم استوک برند hp بخرم ولی انقدر ازش بد گفتن دور و بریام که رایمو زدن

در صورتی که وقتی سرچ کردم تو گوگل چیزای خوبی دستگیرم شده بود ولی خب متاسفانه کسی همراهی نکرد

:/

پاسخ :

خب البته استوک خریدن ریسکه، منم در کل مخالفم باهاش. ولی وقتی مجبوری دیگه اهمیتی نداره.
بعضی وقتام باید خودت تنهایی پاشی بری کاری که دوست داری رو انجام بدی، حرف بقیه هم برات مهم نباشه! البته بعضی وقتا :))
احسان ..
۲۴ مرداد ۹۹ , ۲۱:۲۶

سلام

تبریک میگم

خیلی هم خوب

فقط خواستم بپرسم بالای خط فقر دقیقا چه جوریه؟ :))

پاسخ :

سلام
خیلی متشکرم
بالای خط فقر، والا توضیحش یه کم سخته. اینجا خورشید و ماه هم به فرمان ما میان و میرن، فک نکنم تصوری ازش داشته باشید :))
محمود بنائی
۲۴ مرداد ۹۹ , ۲۳:۲۲

مبارکه، انشاله با ذوق باهاش کار کنی و پول دربیاری باهاش. 

پاسخ :

سلامت باشید
مثلا برم تو کار تایپ!
واران ..
۲۵ مرداد ۹۹ , ۰۱:۲۸

سلام

مبارکه به دل خوش و تنی آزا (سلامت /سالم ) باهاش کار کنی !

 

خیلی وقته پست هاتو میخونم همین که میخوام کامنت بذارم تنبلیم گم میکنه :|

نمیدونم چرا ؟!:|:)

 

 

پاسخ :

سلام
خیلی ممنون، شمام سلامت باشی ان‌شاءالله :)
می‌دونم می‌خونی :)
در جریان باش که منم می‌خونمت :)
واران ..
۲۵ مرداد ۹۹ , ۰۸:۳۵

گل میکنه :دی

اصلاح میکنم :))

 

 

از کجا میدونی اونوقت ؟!؛)))

#شوخی

 

+

مرسی ای خواننده خاموشم ❤

 

پاسخ :

علم غیب دارم :)
#جدی

+ خواهش می‌کنم ای خواننده‌ی خاموشم :)
آفتابگردون ...
۲۵ مرداد ۹۹ , ۱۶:۴۶

مبارکه آقا :)

مدرستون کجاس حالا؟

پاسخ :

سلامت باشید خانم :))
مدرسمون که خونه‌شه، ولی مدرسه‌مون سرجاش یه‌کم اونورتر =))
من ...
۲۵ مرداد ۹۹ , ۱۷:۳۵

آقاااااااا عکسا تازه برام لود شدن(اینترنتم داغانه این روزا)

آقاااااااا

ممناننننن

فکر میکردم عکس لپتاپتو گذاشتی، باز شدن شوکه شدم

ممنووووون

خیلی مزه داد

ممنون🌹❤😘

پاسخ :

همون لحظه همونجا بودم، هوا هم خیلی خوب بود. تو گفتی اون بالا هوا چطوره، احساس چهاردرصدی بودن بهم دست داد، خواستم پزشو بدم عکس گرفتم :))
خودمم الان دوباره نگاه کردم، کیف کردم :)


من ...
۲۵ مرداد ۹۹ , ۱۷:۳۷

پیام خصوصیت رو کلا برداشتی ولی من باهات یه کار غیر عمومی دارم

چکنیم؟

پاسخ :

کو؟ الان که فعاله پیام خصوصی 😁
آفتابگردون ...
۲۵ مرداد ۹۹ , ۱۹:۰۲

آقا من چند وقته همش خواب مشهد پیبینم😔

تو که اونجایی یه دعایی  سفارشی چیزی بکن واسه من خب عه 😢

پاسخ :

باشه، به عنوان یه مستجاب‌الدعوه قول میدم دعا کنم.
فقط شما زحمت بکش دعا کن دعام قبول شه :))
من ...
۳۰ مرداد ۹۹ , ۲۱:۱۶

سلام

این و این هم تازه از تنور دراومده😉

پاسخ :

سلام
خیلی داغ بوده، نرسیده به اینجا بخار شده :)))
من ...
۳۰ مرداد ۹۹ , ۲۱:۲۲

سلام

اینها هم تازه از تنور دراومدن😉

http://bayanbox.ir/view/1503893825230831221/haramcorona.png

 http://bayanbox.ir/view/398809561133622044/coronaharam.png

هرکاری کردم نشد لینک بکنم

پاسخ :

واااو، نمی‌دونم چه سری تو معماری این گنبد و بارگاه‌ها هست که قشنگ دل آدمو قنج می‌برن!
بسیار سپاسگزارم :)
لینک هم بعد از گذاشتن کامنت، از بخش ویرایش کامنت تو پنل خودت می‌تونی لینک رو بذاری.
گلاویژ ...
۲۰ شهریور ۹۹ , ۰۲:۱۲

یه ماهگی لپ‌تاپت مبارک باشه:))

دست راستت روی سر من:)

پاسخ :

سلامت باشی :)
ممنونم :)
دست راستم بی‌خاصیته، فایده‌ای برات نداره، بیا همین لپ‌تاپو ببر شاید به یه دردی خورد :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan