مونولوگ

‌‌

هی میگن غر نزنین، خب نزنیم خودتون نمیفهمین که!

 

دیروز یه کم غر زدم که منم مریضم مثلا، چرا هیچ کمک نمیکنین تو خونه؟ من دارم میمیرم (الکی مثلا :دی) باید فکر کنم چی بپزم و خروار ظرف رو چجوری بشورم و خونه رو جمع کنم و فلان. امروز صبح شوخی شوخی به حجت گفتم تو برو غذا درست کن، من ظرفا رو بشورم. گفت من؟ :) من مگه میتونم آشپزی کنم؟ گفت عه؟ :)) پس تو برو ظرفا رو بشور، من غذا درست میکنم. دیدم پا شد رفت شروع کرد ظرف شستن :)

یه کم که گذشت گفت تو چطوری این لیوانا رو میشوری؟ دستم از دهنه ش اصلا نمیره داخل 😂 بعد دیدم اسکاچ رو انداخته داخل لیوان با قاشق اینور اونورش میکنه 😂 انصافا از اون دفعه ای که سر مهندس غر زدم و رفت ظرف شست، خیلی سریعتر تموم کرد کارشو، با اینکه حجم ظرف بیشتری هم بود نسبت به اون دفعه. در تعجبم مهندس تو خونه مجردی چیکار میکرده چهار سال که نه بلده ظرف بشوره، نه غذا بپزه.

 

  • نظرات [ ۸ ]
باران ..
۲۶ خرداد ۹۹ , ۱۱:۱۸

بلدن ولی تو اینجور وقتا طفل معصومی بیش نیستن :))

دیدم که میگم :))

 

 

 

+

من خودم به عینه دریافتم که اگر خدای ناکرده کرونا بگیرم رسما تو خونه می میرم .

حتی کسی نیست یه لیوان آب به دستم بده :|:))

برای همین اگر خدای ناکرده کرونا بگیرم راضیم برم بیمارستان تا اینکه خونه بمونم :)))

 

 

++

سلام

الان بهتری ؟

ببین خواهر منم به عمرش دمنوش آویشن نمیخورد ولی برای اینکه حالش خوب بشه هر شب دمنوش آویشن رو خورد و الان خدا رو شکر بزنم به تخته حالش خوبه.

آویشن و عسل یا آویشن و نبات عالیه و واقعا هم بدمزه نیست که نخواهی بخوری که !!

من موندم چرا نمیخوای بخوری اینو ؟!🤔

 

دمنوش دارچین و نبات

دمنوش ترکیبی عسل و لیمو ترش و زنجبیل هم میگن خوبه .

کلیپ درست شدنش رو دارم ولی خب چطوری به تو برسونم نمیدونم :|

 

 

پاسخ :

سلام
نه من اصلا راضی به بیمارستان نیستم، اصلا و ابدا :)
باشه اگه حالم بدتر شد اینارم میخورم 😁 البته در برابر آویشن گارد ندارما، ولی کلا تا حالا به چشم ندیدمش که بخوام بخورم یا نه :)
کلیپ نمیخواد که، خواستم درست کنم از تو نت روششو پیدا میکنم :) بازم متشکرم :)
احسان ..
۲۶ خرداد ۹۹ , ۱۱:۲۴

سلام

شاید مهربانی داشته...

پاسخ :

سلام
اول بابت برگشتتون خوشامد میگم.

برادرا؟ شاید که نه، مهربانی رو دارن. ولی زورشون میاد بروز بدن :)
^_^ khakestari
۲۶ خرداد ۹۹ , ۱۴:۲۴
تسنیم جون بهتری؟روبه راهی؟
 
من که داداش ندارم اما فکر کنم غر زدن به داداش :)) کیف داشته باشه!!!!!!
 

پاسخ :

بهترم شکر خدا :)

غر زدن شاید کیف نداشته باشه، چون شاکی و ناراحت که باشی غر میزنی. ولی کل کل کردن با داداش جماعت خییییلی کیف داره 😂
مریم بانو
۲۶ خرداد ۹۹ , ۱۷:۱۰

سلام 

 

منم دوتابرادر دارم ، ولی لیوانم جابه جا نمیکنن

 

البته ازحق نگذریم چندباری دیده شده ظرف شستن یا غذا درست کردن

 

ولی راستش حتی ظرف شستنشونم با خرابکاری بود:)) 

 

کل اشپزخونه خیس شده بود 

 

 

پاسخ :

سلام
صبر کن برن خونه زنشون =) بعد لیوان که سهله، کوهم جابجا میکنن :))
خونه ننه بابا، ادا درمیارن که کسی بهشون کار نسپره :))
دکتر ..
۲۶ خرداد ۹۹ , ۱۷:۱۱

واللا مردا کار نکردنشون از کار کردنشون بهتره. من هرموقع مستر میره ظرف بشوره با قسم و آیه میشونمش سر جاش ! دو تا تیکه بشقاب رو انقد طول میده انقد طول میده واقعا خسته میکنه آدمو :|

پاسخ :

دقیقا. منم گاهی مثلا میگم فلان چیزو از آشپزخونه بیار سر سفره، میگردن و میگردن و میگردن، آخرشم پیدا نمیکنن و خودم میرم. از همون اول اگه خودم میرفتم زودتر تموم شده بود :)))
ما خانوما همینیم، صبر و تحملمون کمه. یه استاد پروازی (از انگلیس!) داشتیم میگفت اوایل ازدواجم شوهرم میومد کمک کنه، چمدونم ظرف بشوره، خرید کنه، منم ایده آل گرا و حسسساسسس. هی اخ و پیف کردم که این چه جور ظرف شستنه؟ این چه جور میوه است خریدی؟ این چه جور کار کردنه؟ کم کم پاشو از آشپزخونه بریدم و همممه ی کارای خونه و بیرون افتاد گردن خودم. شاغل هم که بوده. گفت پدرم دراومد. میگفت با نابلدیشون راه بیایم یاد میگیرن، وگرنه باید کل مسئولیتشو خودمون به عهده بگیریم.
محمود بنائی
۲۷ خرداد ۹۹ , ۱۵:۳۰

انشاله زود بهتر بشی بقیه هم همکاری کنن :) ما مردها هم همه کار بلدیم منتها دم به تله نمیدیم.

پاسخ :

متشکرم :)
نگران نباشید، خانمها هم اطلاع دارن از این توطئه و به وقتشم بلدن دم مذکور رو بچینن!
باران ..
۲۹ خرداد ۹۹ , ۰۷:۴۴

سلام‌

حالت خوبه ؟!

بهتری ایشالا ؟!

 

بیا غر بزن فقط باش لطفا صحیح و سلامت هم باش 💚

ایشالا که حالت خوب و خوش باشه 🙏

 

پاسخ :

سلام
شکر خدا بهترم :)
عزیزم :)
خیلی ممنون از لطف و توجهت، ان شاءالله شما و خانواده هم سالم و سلامت باشین :)
غریبه ‌‌‌‌
۲۹ خرداد ۹۹ , ۱۷:۲۳

خب خوشحالم که اینجا در پاسخ کامنت ها گفتی بهتری ❤️

 

اصلا مگه میشه در برابر کارهای خونه غر نزد؟؟

به خصوص وقتی هیچ کمکی نباشه

پاسخ :

این اون قلب موردعلاقه ی منه 😊

من البته همه ی کارا رو نمیکنم. مامان هم هستن :)
مامان هیچی نمیگن، من بجای مامان هم غر میزنم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan