مونولوگ

‌‌

برای امیرعلیست :)

 

چند روز پیش رفتم بالاخره یه براکت خریدم و تلویزیون رو کوبوندیم به دیوار. قشنگ جا باز شد. بخاری رو هم برداشتم. چیدمان رو هم یه کم عوض کردم. امروزم کل خاندان بسیج شدن فرش‌هامونو بشورن. سه تا برادر و دو تا داماد. البته یکی از برادران با آقای رفت سرکار.

این کامیون حاصل جعبه‌ی براکت + خلاقیت بنده است.

 

 

کاردستی درست کردن رو خیلی دوست دارم، چون یه چیزی تولید می‌کنه آدم. در حینش هی باید فکر کنی اینجاشو چیکار کنم، اونجاشو چیکار کنم. الان همین کامیون خیلی ساده هم فکرمو درگیر کرده بود برای چرخ‌هاش. چرخ‌هاش مناسب چرخ‌های کالسکه‌ی بچه است، ولی امکاناتم در همین حد بود دیگه :)

 

  • نظرات [ ۷ ]
Bahar 1999
۱۶ خرداد ۹۹ , ۱۵:۵۱

چه خوب شده😁😁

پاسخ :

واقعا؟ چه خوب :)
پا ییز
۱۶ خرداد ۹۹ , ۱۶:۰۴

کارتونشو خراب کردی؟!!

پاسخ :

آره دیگه :) به کاری نمیاد. می‌خواستم بندازم تو سطل بازیافتی‌ها، گفتم قبلش حسابشو برسم :)
پا ییز
۱۶ خرداد ۹۹ , ۲۳:۳۰

ما کارتن همه ی وسایل را نگه میداریم 

شاید یه وقت لازم شد وسیله را دوباره تو کارتنش بذاریم

پاسخ :

ما کارتون وسایل سنگین و بزرگ، مثل لباسشویی و یخچال رو نگه می‌داریم و کارتون اونایی که مهر گارانتی رو خود کارتون خورده، مثل لامپ.
^_^ khakestari
۱۷ خرداد ۹۹ , ۱۲:۲۷

و من هیچ وقت از کاردستی درست کردن خوشم نیومد :| دوران مدرسه یکجورایی اجبار بود برام

دلیلش هم اینه که میترسم بد بشه :| 

پاسخ :

من خیلی کاردستی‌های مدرسه‌مو یادم نمیاد. اممم یه تخته رو یادمه درست کردیم برای عربی که مثلا ضمیر رو به فعل مرتبط وصل می‌کردی و جمله میشد، چراغ می‌زد. یه پنکه هم یادمه درست کردم. چیز دیگه‌ای یادم نمیاد. ولی مثلا امسال دخترداییم جرثقیل درست کرده بود که اجسام رو بلند می‌کرد یا بعضی‌ها ربات درست می‌کنن! دوست داشتم ما هم از اینجور کاردستی‌ها درست می‌کردیم :)
محمود بنائی
۱۷ خرداد ۹۹ , ۱۲:۴۳

شما با این خلاقیت حتماً میتونید توی سایپا یا ایران خودرو استخدام بشین! 

تلویزیون هم گران شده، سعی بجای کوبوندن، روی دیوار نصبش کنید :) 

پاسخ :

منو مسخره نکنید. یه وقت می‌بینید رفتم بیل گیتسی چیزی شدما!

محمود بنائی
۱۷ خرداد ۹۹ , ۲۲:۳۳

مسخره چرا خانوم :) شما حداقل کمی خلاقیت به خرج دادین در ساخت این وانت، شبیه وانت شرکت تسلا شده. 

پاسخ :

نه وانت تسلا خیلی زشته، ضمنا این کامیونه!
دکتر ..
۱۸ خرداد ۹۹ , ۰۰:۵۳

خوب شده که :)

پاسخ :

به مزایده گذاشتمش :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan