مونولوگ

‌‌

کامنت‌های ارسال‌نشده

 

 

 

دلمان تنگ شده، بنویس :)    

عنوان پست آخرت مرا یاد این انداخت.    

از آخر به اول، کلا ده پست؟    

از دست نرفتین اگه هنوز به خواننده اهمیت میدین :)    

فهمیدم بیشتر از یک اینتر بزنی باید متنتو سلکت کنم :)    

نمی‌خونی، ولی امیدوارم حالت خیلی خوب باشه.    

اگه بدونی الان سوار یکی از آرزوهای منی :(    

همه جوابا رو پیچوندیا! از پرسیدن منصرفم کردی!    

شما چرا جواب کامنت منو نمی‌دید؟ :)    

 

    مریم

    ..432 (...423؟)

    مریم2

    ارکیده

    دایی

    خاکستری

    سیامک پوراسد

    الهه

    مریم

  • نظرات [ ۹ ]
^_^ khakestari
۱۶ خرداد ۹۹ , ۱۲:۵۱

بابا خلاق :)

جالب بود پستت.....اهنگ قشنگی بود، اسمش چیه؟ بخوام کامل دانلود کنم و گوش بدم....

پاسخ :

:)
اسمشو نمی‌دونم راستش. من خودم فک کنم یه قسمت از متنشو سرچ کردم که ویدئوش اومد. بعد چون اون تصویر رو نمی‌خواستم روش باشه و کانورتر mp4 به mp3 هم نداشتم، برداشتم تصویر ویدئو رو عوض کردم و بقیه‌شم باب میلم نبود کات کردم. یعنی نتونستم نسخه‌ی صوتی تنهاشو پیدا کنم.
ناشناس
۱۶ خرداد ۹۹ , ۱۷:۱۷

وبلاگاشونم لینک کنید خب :(

پاسخ :

باشه ولی الان فرصت ندارم، اگه یکی دو روز دیگه سر بزنید احتمالا لینک شدن :)
//][//-/ ..
۱۶ خرداد ۹۹ , ۱۹:۱۳

یعنی تو واقعا کامنتی که برای من نفرستاده باشی نداری؟ :| 

پاسخ :

هی وای الهه :) کامنت ارسال‌نشده‌ی تو هم تو همینا هست، بگردی پیدا می‌کنی ;)))
//][//-/ ..
۱۶ خرداد ۹۹ , ۲۰:۲۳

چرا خب؟ من که وسط نوشتن رنگ عوض نمی‌کنم. نوشته‌ها را مستقیم از وبلاگ میخوانی؟ با چه مرورگری؟

پاسخ :

پست ******** ** ** هیچ جمله‌ای رو سفید ننوشتی؟ :)
با اینوریدر می‌خونم، ولی معمولا یک بار وارد پست‌های تو میشم ببینم کامنت‌ها بازن یا بسته. با chrome
حالا میشه تو بگی آیا گذری و گاهگاهی اینجا رو می‌خونی یا با این ریدرها؟ :)
مریم بانو
۱۶ خرداد ۹۹ , ۲۱:۳۳

سلام

 

منم جزشون هستم ؟ اخه متوجه نشدم راستش کی به کیه !:)

 

پاسخ :

بلی که هستی. اون مریمی که توان نداره شمایی :)
این کامنت رو برای صندلی داغ می‌خواستم بذارم :))
مریم بانو
۱۶ خرداد ۹۹ , ۲۲:۰۳

اونی که گفتی هم جوابارو پیچوندی؟:)))

 

خاصیت صندلی داغ همینه:)

پاسخ :

آره همون :)
عه! من فکر می‌کردم خاصیت صندلی داغ اینه که زیر و بم زندگی صندلی‌نشینندگان رو می‌کشن بیرون 😀
//][//-/ ..
۱۸ خرداد ۹۹ , ۰۵:۰۴

پست ِ'خدا بیامرز همیشه می‌گفت «فردا حتما روز بهتری است»' یک جمله‌ی سفید داشت. اما معمولا با سفید نمی‌نویسم. همین یک پست و همین یک جمله بود. 

منم وبلاگ تو را با انوریدر میخوانم. اگر نظری داشته باشم با لپتاپ میایم. 

پاسخ :

اگه ناراحت شدی عذر میخوام، الان که فکر می‌کنم نمی‌فهمم واقعا چرا این حرف رو زدم درحالی‌که کامنت‌های ارسال‌نشده‌ی زیادی به وبلاگت داشتم. حساسیت‌های آدم‌ها با هم فرق می‌کنه.
من خوشحالم که تو کامنت‌هات رو ارسال می‌کردی، به من احساس خوبی می‌داد.
//][//-/ ..
۱۸ خرداد ۹۹ , ۱۰:۰۱

به هیچ وجه حتی یکذره هم ناراحت نشدم! اتفاقا خوشحالم که منم جز این لیست بودم. این کامنت‌های نفرستاده را کجا یادداشت کردی؟ همینطوری یادت ماندن؟ :) چیز دیگه‌ای هم یادت بود بگو. 

با کامنت بسته نوشتن به من حس آزادی بیشتری میدهد. مثلا من واقعا پست اول ِجون را نمی‌توانستم با کامنت باز بنویسم. یا پست ِ«دریای غم، موج‌های لذت» را. هنوز به نتیجه‌ی قطعی نرسیده‌ام، اما حس می‌کنم انگیزه‌ی اکثر پست‌های من حس منفی‌ای است که در لحظه‌ی نوشتن دارم. بعد از نوشتن ذهنم سامان می‌گیرد و برای حسم/اشتباهم/آشفتگی‌ام راه حلی پیدا می‌کنم. فکر میکنم ممکن است کسی با حرف یا نظر منفی باعث شود دوباره به حالت گذشته برگردم و بستن کامنت‌ها این احتمال را خیلی کم می‌کند. ولی خب در عوض لذت گرفتن کامنت‌ را کم تجربه می‌کنم :( برای همین خوش شدم که من هم جز این لیست بودم :)

پاسخ :

راحت شدم که گفتی ناراحت نشدی :) چون منم یک آدم صفر و صدی‌ام :دی اینم یکی از اون کامنت‌هایی بود که نفرستاده بودم. بقیه‌شون به فراخور حال یادم میاد. سعی می‌کنم از این به بعد کامنت‌هامو نگه ندارم :)

دلیلت نسبتا منطقیه. ما هم اعتراضی نداریم :)


ناشناس
۱۹ خرداد ۹۹ , ۱۳:۳۸

:/

پاسخ :

لینک شدن، بجز یکی که توان 2 داره.
بعد هم من گفتم احتمالا، یادتون نیست؟ :)
الان هم بقیه کامنتا رو جواب ندادم، چون گوشی خودم نیست، نشستم اینا رو لینک کردم و کامنت شما رو جواب دادم. خلاصه که بابت قدردانی یک دستگاه تلفن همراه مدل گلکسی رنگ گلد برام پست کنین!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan