مونولوگ

‌‌

e مثل eeeeeeggggg!


یک پیرمرد با سرعت بالاتر از مجاز از کوچه وارد خیابون اصلی می‌شد. به خاطر اینکه یه وانت سر کوچه پارک بود، نه راننده به سمت چپش اشراف داشت نه من به داخل کوچه. ماشینش حتی صدا هم نداشت و بدون اینکه ترمز کنه از بیخ گوشم رد شد. شانس آورد من جانب احتیاط رو رعایت کرده بودم و یه نیش‌ترمز! زدم کنار وانت (پیاده بودم). راستش خیلی وقت‌ها دوست دارم تصادف کنم ببینم چجوریه. ولی این بار دلم نمی‌خواست. هم اینکه سرعتش در حدی نبود که بخواد منو راهی بیمارستان کنه و فقط درد و کوفتگی میذاشت برام، هم اینکه فاینال داشتم و ابدا دوست نداشتم این ترم لعنتی مزخرف بیشتر از این کش بیاد. معلممون توانایی کنترل کلاس رو نداره و اغلب کلاس میفته دست دو سه تا بچه مدرسه‌ای حراف وروره‌جادو! از زمین و زمان صحبت می‌کنن و اصلا متوجه نیستن وقت بقیه داره تلف میشه. تذکر هم دادم، ولی افاقه نکرد. چون خود معلم هم‌پاشون در مورد مسائل خارج کلاس حرف می‌زنه. به زور خودمو راضی کرده بودم برم کلاس ها، دوباره داره از زبان بدم میاد. مخصوصا که هنوز تو لول اِی بی سی هستیم و این بیشتر کفرمو درمیاره :/ تصمیم گرفتم اگه ترم بعد هم با همین معلم داشتیم دیگه نرم.
بره‌ی ناقلا از یک‌شنبه میره مدرسه _ تولدش هم همون‌روزه. در واقع ساعت یازده و خرده‌ای سی و یک شهریور به دنیا اومده و میشه کوچکترین عضو کلاس. شاید نیم ساعت دیرتر اگه میومد و میفتاد تو مهر براش بهتر بود. می‌دونم که مامانش تولد نمی‌گیره براش، ولی من می‌خوام برای تولدش کیک بپزم، اگه بشه البته.
برم چیپس و تخم‌مرغی که به خودم قول دادم رو بپزم و بخورم. بقیه رفتن خونه‌ی هدهد.
داغ داغه، بفرما :)


زیر تخم‌مرغ‌ها همه چیپسه، یعنی مخلوطن. اون کتری هم قراره یه لیوان چایی شیرین بده بهم. به‌به :)

پا ییز
۲۷ شهریور ۹۸ , ۲۲:۲۰

Un ke chips nist

Neveshti final yad mamayit oftadam

Ba khodam goftam chi mige in? Khaterat e ghadimasho minevise? Manam kholam ha 

:| 

پاسخ :

نه واقعا اگه چیپس نیست پس چیه؟؟؟؟
فاااینااال!!! یادش بخیر باد! یادمه روز فاینال زایشگاه، یه خانم از یه کشور آفریقایی خورده بود به تورمون! نه تنها فارسی، که انگلیسی هم هیچی بلد نبود. زایمانش با دوستم بود ولی ما هم باید حاضر می‌بودیم. بعد از شانس خوبمون استاد دوم، فرانسوی بلد بود و اون خانم هم زبان رسمی کشورش فرانسوی بود. بعد استاد خودش همه چی رو به فرانسوی توضیح می‌داد بهش و صحیح و سلامت زایمان کرد. بچه‌شم خوشگل بود، عکس هم گرفتم ازش :)
پرسنل می‌گفتن شانس آوردیم شما بودین، وگرنه نمی‌دونستیم باید چیکار کنیم، آخه پرایمی هم بود، هیچ تجربه‌ای نداشت که خودش بلد باشه.
پا ییز
۲۷ شهریور ۹۸ , ۲۳:۳۲

Wow 🤗 

Ettefaghan dishab ham ma 4 ta Arab e tasadofi dashtim va kheyyyyyyyli zesht bud ke 2 keshvar e dust o baradar o zabun e hamo nafahm

Ba'd dar arze nim saa't ye hamkar araghi ol aslemun bedune inke shift bashe umad o manam goftam boro ke khoda to ro az asemun ferestade 

:) 

 

Chips shekle chips bayad bashe khob 

پاسخ :

ولی عرب‌ها، حداقل اونایی که من دیدم، انگلیسی رو خوب صحبت می‌کنن. گرچه به قول تو اشتراکات و ارتباطات دو کشور انقدر هست که باید حرف همو بفهمن، ولو دست و پا شکسته.
عجب شانسی آوردین پس :)
خب چیپس خلالیه دیگه.
من ...
۲۸ شهریور ۹۸ , ۰۰:۴۳

سلام‎(:‎

نوش جون‎:D

اون نیم ساعت برای بره نقلا افاقه نمیکردها! بچه های متولد۱مهر هم با بقیه ثبت نام میشن

پاسخ :

سلام :)
ممنون
عه! چه جالب، نمی‌دونستم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By Erfan Powered by Bayan