مونولوگ

‌‌

ل مثل؟


یه مقداری فکر کردم که این پست مربوط به کدوم وبلاگه و به این نتیجه رسیدم که چون ربطی به کیک و شیرینی نداره و تازه تو این وبلاگ ممکنه افراد بیشتری ببینن و دلشون آب بشه!! (😆) پس باید بذارمش همینجا 😊
این شما و این هم


لواشک آلو، دستپخت تسنیم :)


اینم بعد از اینکه روشو پلاستیک کشیدم و برش زدم و یکیشو لول کردم و هنوز نخوردم :)

از اونجایی که لواشک خیلی راحت درست میشه، حتی با وجود اینکه شیفته!ی لواشک نیستم، تصمیم گرفتم از این به بعد هی درست کنم :) بچه‌ها کدوم لواشک‌ها شیرینن؟ این ترشه، شیرین رو بیشتر از ترش دوست دارم.

پا ییز
۲۲ تیر ۹۸ , ۱۰:۰۶
هیچ رغبتی به لواشک ندارم 
ل مثل لیلا 

پاسخ :

منم اونجور نیست که دلم بکشه، ولی باشه می‌خورم. مخصوصا اگه ترش نباشه :)
اینکه می‌بینی درست کردم واسه اینه که باید به هر گوشه‌ی آشپزی یه ناخونک بزنم 😁

ل مثل لمس لحظه‌ها :)
** سایه *
۲۲ تیر ۹۸ , ۱۰:۲۰
سلام
شما با هر میوه ای میتونی لواشک درست کنی.
سیب و هلو یا شلیل یا ترکیب اینا، شیرینه. حتی آلو زرد، یا قطره طلا شیرینه. من معمولا توش آبغوره میریزم تا ترش بشه.
من همه نوع لواشکی درست کردم. همش خوشمزه میشه. میوه ها ک میمونن پلاسیده میشن، لواشک کن. همه رو با هم.
نوش جان.
هوس کردم 😋

پاسخ :

سلام
برعکس شما من دفعه‌ی اوله درست کردم و تو خونه‌مون هم کسی کلا درست نمی‌کنه. لواشک‌دوست نیستیم :)
آلو قطره طلا رو بار اوله می‌شنوم، رفتم سرچ کردم ما بهش فقط میگیم آلو :)
آره، فکر خوبیه که میوه‌های پلاسیده رو لواشک کنیم.
ممنونم :)
ار کیده
۲۲ تیر ۹۸ , ۱۰:۵۳
چجوری درست میکنی لواشک؟
من اینقدر دوست دارم گه نگو... الان که خیلی بیشتر!

پاسخ :

به دو روش درست می‌کنن، یکی اینکه هر میوه‌ای رو خواستی، حتی مخلوطی از میوه‌ها، بریزی تو قابلمه و یکی دو لیوان آب هم اضافه کنی، نمک، آبغوره، شکر و امثالهم هم بر خسب سلیقه اضافه کنی، بعد وقتی قشنگ له شدن و آبش خیلی کم شد بذاری خنک بشه و از صافی رد کنی و تو سینی پوشیده با پلاستیک پهن کنی و بذاری تو آفتاب که خشک بشه.
یه روش دیگه هم که من استفاده کردم اینه که هسته‌ی میوه‌ها رو بگیری و بریزی تو قابلمه بدون اضافه کردن یه قطره آب. وقتی آب انداخت، نمک، شکر یا هرچی خواستی هم اضافه می‌کنی که من هیچی اضافه نکردم. وقتی آبش خیلی کم شد، میذاری خنک بشه و بعد با میکسر، غذاساز یا گوشت‌کوب برقی (یا به نظر من حتی با همزن هم میشه!) خوب پوره می‌کنی و پهن می‌کنی تو سینی پوشیده با پلاستیک. این روش دیگه صافی نمی‌خواد و به نظرم راحت‌تره، مگر اینکه بخوای با آلبالو لواشک درست کنی که هسته گرفتنش سخته.
آره آره، الان حق داری :)
گل نرگس
۲۲ تیر ۹۸ , ۱۱:۱۵
به به :)

پاسخ :

:)
من ...
۲۲ تیر ۹۸ , ۱۱:۴۲
سلام نوش جون
اصلا ما فقط میخوایم شما هی خوشمزه جات بزنی به بدن تا جیگر ما حال بیاد😭
زردآلو شیرینه و هلوهم ملس به سمت شیرین
لواشک برای آشپزی ام به درد میخوره ها! ما بعضی وقتها به عنوان چاشنی مرغ میزنین خوب میشه

*من اینجا دهه کرامت برای تو دعا میکنم و هردفعه حرم رفتم به یاد تو بودم
توام اونجا منو دعا کن🌹

پاسخ :

سلام
مرسی، اصلا این محبت مادرانه رو من چجوری جبران کنم؟ (مامانا میگن بچه‌م بخوره انگار خودم خوردم و اینا 😁)
پس هلو باید خوب باشه :)
عه راست میگی، باید تو خورش هم امتحانش کنم.

واقعا واقعا سپاسگزارم، چقدر تو مهربونی :)
چشم حتما عزیزم :)
پیـــچـ ـک
۲۲ تیر ۹۸ , ۱۳:۳۰
سلام
من تا تیترتو خوندم گفتم لولو!
منتظر یه پست توی ژانر وحشت بودم!😁😁

پاسخ :

سلاااام مامان نرگس‌خانوم :)
یه پست تو مایه‌های پست آخر شما؟ که بچه‌ی بدبختو مادرش وکیوم کرده بود؟ 😁😁
امّــــــــ شــــــــــهــــــــرآشــــــــــوبـــــــ
۲۲ تیر ۹۸ , ۱۵:۳۴
میگما چیچیا قاطی کردی؟ من آلو شیرین او یخچال دارم،با چی بریزم که ترش تر بشه؟

پاسخ :

گوگل می‌فرماید جهت ترش‌تر شدنش، تمبر هندی، آبلیمو، آبغوره، سرکه، رب انار و از اینجور چیزها اضافه کنیم.
برای شیرین‌تر شدن هم خرما، مربا، شیره‌های طبیعی، عسل، پولکی، پودر قند، شکر و اینجور چیزها اضافه کنیم.
:)
**هِلِناز **
۲۲ تیر ۹۸ , ۱۹:۲۰
منم از پارسال هرچی میوه میمونه داره خراب میشه سرییع لواشک میکنم :) 
فک کنم هلو و زردآلو اینا شیرین بشه ... 

پاسخ :

منو بگو، رفتم آلوی تر و تازه رو لواشک کردم 😁
هلو و شلیل خیلی دوست دارم، بعیده دلم بیاد لواشک کنم، به پلاسیده شدن هم که نمی‌رسه :))
محبوبه شب
۲۲ تیر ۹۸ , ۲۰:۳۰
الهی کچل بشه ترامپ
تاسی سکه ای بگیره
گور به گور بشه الهی
بره زیر هیژده چرخ

واهاهاهاهاهاهای لواااااشککککک اونم تررررررررش 😋😭😭 
کچلی نگیری تسنیم
نمیری الهی 😒😒😒😒😒

پاسخ :

اولا که ترامپ کچل هست و تاسی سکه‌ای هم نمی‌تونه بگیره :)
دوما که گور به گور هم خواهد شد بالاخره، نیازی به دعا نداره :)
فقط اینکه بره زیر هیژده‌چرخ یا نه، هنوز در هاله‌ای از ابهامه :)

دسسسستتتت درد نکنه، هرچی دلت خواست در پوشش ترامپ بهم گفتی 😒
ولی اشکال نداره، عوضش دلت آآآآآآآآآآآببببببببب شدددددددد 😁😜😝😄😛
محبوبه شب
۲۲ تیر ۹۸ , ۲۱:۲۷
دقیییییییییییقا 😂😄 
فکر کن پای گاز واستاده بودم داشتم شامی پشت و رو می کردم که وب تو رو باز کردم و اووووووفففففففففف 😋 (آب دهنش راه افتاد :دی) 
خلاصه که اینطوریا 😂😂😂

پاسخ :

واقعا امشب تو شام پختی؟؟؟ 😮😮😮 بعیده ازت 😁😉😄😜
محبوبه شب
۲۲ تیر ۹۸ , ۲۱:۲۸
اون احمق خان کچله؟؟؟ جدی؟؟؟ اون یه خروار مو ینی گیسه مصنوعیهههههه؟؟

پاسخ :

تو چرا انقد فحش میدی خب؟ واسه دخترا خوب نیست به فحش عادت کنن :دی (توسط فعالین حقوق زنان ترور نشم صلوااات)
فک کنم همه‌ش مصنوعی نیست، ولی تو یه کلیپی باد زد موهاش بلند شد، یه کلیپ دیگه هم فک کنم یکی گفت به کلاه‌گیست دست بزنم یا همچین چیزی، اونم اجازه داد :)
جناب قدح
۲۲ تیر ۹۸ , ۲۲:۴۳
سلام :)
خدا نکشتت تسنیم بانو :| :)

پاسخ :

سلام
متاسفانه خدا پیغام فرستادن که این درخواست شما امکان‌پذیر نمی‌باشد. (پنجاه و هفتمین فراز از بیست و نهمین بخش از مرسولاتِ صد و بیست و چهار هزارمین فرستاده)
محبوبه شب
۲۲ تیر ۹۸ , ۲۳:۲۵
من نمیگم
گوگل میگه احمقه :دی


واه مگه من چمه که آشپزی نکنم‌؟!

پاسخ :

با گوگل گشته‌ای کاین چُنین گشته‌ای :)))

چیزیت که نیست، ولی من باید یه چیزی بهت بگم یا نه؟ 😁😁😁
محبوبه شب
۲۲ تیر ۹۸ , ۲۳:۵۴
چی بگی؟ 😶

پاسخ :

یعنی میگم اگه چیزی که میگم هم بهت نچسبه، من می‌چسبونمش! چسب دوقلو دارم :|
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan