مونولوگ

‌‌

غزل

 

غزل کوتاه است، چون عاشق کم‌صبر است. غزل کوتاه است، چون عاشق پرده‌پوش است. غزل کوتاه است، چون عاشق غیور است. غزل کوتاه است، چون عاشق اهل اشارت است. غزل کوتاه است، چون عاشق می‌داند که معشوق به قیاس درنیاید و به وصف درنگنجد.

و غزل کوتاه است، چون تسنیم وقتی از کاروانسرا بودن منزل در عذاب و شکایت است، می‌گردد پی یک وقت خالی و یک اتاق خالی و یک کلمه، هرچه که باشد، یک کلمه، و می‌نویسد و سعی می‌کند هر حرف مربوط و غالبا نامربوطی را در رابطه با آن به بند قلم بکشد. خواه آن کلمه پتو باشد، خواه چنگیز، خواه غزل...

 

 

+ سخت و خیلی درک‌ناشدنی

 

  • نظرات [ ۶ ]
مریم بانو
۰۷ خرداد ۹۹ , ۲۳:۱۹

ممممم متوجه نشدم! 

 

:)

پاسخ :

کلافه بودم، یه چند خط خزعبل سر هم کردم :)
خفیکات هستم
۰۷ خرداد ۹۹ , ۲۳:۳۳

🌹

محمود بنائی
۰۸ خرداد ۹۹ , ۰۰:۵۹

پتو، چنگیز، غزل! چه ترکیب عاشقانه ای :) 

پاسخ :

دیگه نامربوط‌ترین کلماتی بود که در لحظه به فکرم رسید
دایی ‌‌‌ ‌
۰۸ خرداد ۹۹ , ۱۵:۰۸

غزل کوتاه است چون عاشق حوصله زیادی ندارد!!! 

پاسخ :

غزل کوتاه است چون عاشق بی‌حوصله عاشق نیست لابد!
life around me
۰۸ خرداد ۹۹ , ۱۹:۵۲

چندسال قبل یک دوست افغان وبلاگی داشتم که دختر خیلی خاص و فرهیخته ای بود و انقدر شیفته ی قالب غزل بود که من با خوندن نوشته هاش به غزل علاقه مند شدم...دلم براش تنگ شد...:)

پاسخ :

میگم یحتمل اینی که میگی من بودم =) افغان نیستم که هستم، وبلاگی نیستم که هستم، دختر نیستم که هستم، شیفته‌ی قالب غزل نیستم که هستم، و تازه از من فرهیخته‌تر و خاص‌تر؟ D=
life around me
۰۸ خرداد ۹۹ , ۲۰:۰۲

بچه پر رو😂😂😂😂

 

حالا بی شوخی بله اینایی که گفتی رو یکجا پکیج وار دارید شما خانم خانما😆ولی اون بنده خدا اسمش عطیه بود و چندین سال سنش بالاتر بود و روانشناسی میخوند:)))))

پاسخ :

حیف شد، چون آب من با روانشناسی تو یه جوب نمیره، وگرنه می‌گفتم روانشناسم هستم :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan