مونولوگ

‌‌

سال من بیا...

بد بد بد... چرا این سال پر از بد تموم نمیشه؟ قراره چقد دیگه اتفاق بد بیفته تو این چند روز باقی مونده؟

هنوز یک هفته هم نمیشه که یه پسر نوجوون فامیل بخاطر سرطان رفت تو دل خاک، امشب فهمیدیم یکی دیگه از پسربچه‌های فامیل هم سرطان داره. یکی از مردای فامیل هم دو روزه دیالیزی شده حالش بده! بنده خدا مشکل زیاد داره؛ دیابت و فشار و مشکل قلبی و بینایی و حالام کلیوی. پسر بزرگش تازه بیست سالشه. مامان از وقتی این خبرای بد رو شنید، حالش بد شد. گریه کرد، شام نخورد و آخر هم ضعف کرد افتاد. گفتیم شاید فشارشون افتاده، رفتم فشارشون رو بگیرم که دیدم شیلنگ پمپ فشارسنج پاره شده! آقای با چسب برق وصلش کردن، فک نمیکردم کار کنه، بخاطر همین اول فشار آقای رو گرفتم 10/5 بود، بعد مامان رو گرفتم 14 بود!!! گفتم لابد خرابه الکی نشون میده. هدهد رو گرفتم 10/5 بود، آخر هم خودم رو گرفتم 12 بود. برای همه نرمال بود جز مامان. مامان معمولا فشارشون میفته. تا حالا فشار بالا نداشتن. الان با آقای رفتن دکتر، خدا رحم کنه.

بیشتر جمعه‌های امسال به تعزیه و فاتحه و قرآن‌خوانی گذشت، از بس فوت زیاد بود تو فامیل!

+ این بنده خداها اقوام درجه سه و چهارمون هم نیستن حتی. ولی رفت و آمدمون نسبتا خوبه. فک کنم مامان به من رفتن انقد دلشون نازکه!

+ عنوان نکته داره، اگه فهمیدین:)

  • نظرات [ ۵ ]
Al i.
۱۱ اسفند ۹۵ , ۰۱:۵۷
سلام آبجی.فهمیدیم بابا سال خروسی.یکی از برادرای منم سال خروسه.

خدا بیامرزه و به مادرتون سلامتی بده و عمر طولانی و سایه اش رو سرت.

اینا زیادن این مرگ و میر زیاد شدن تازگی اکثرا بر اثر سکته یا سرطان و ...!
و خیلی از اینها جوان مردند و یکی از رفقای من پارسال نه سال قبلش مرد.
در حالی که فقط بیست و پنج سال داشت و همن من بود و سکته کرد مرد!

پاسخ :

حدسش سخت نبود البته!
متأسفانه سرطان خیلی زیاد شده... همینطور مرگ و میر به علت بیماری.
دچــ ــــار
۱۱ اسفند ۹۵ , ۰۸:۱۸
سال مامایی منظورتونه؟ :)

پاسخ :

نه سال خروسی:)
تبارک منصوری
۱۱ اسفند ۹۵ , ۰۸:۳۸
کلا مرگ و میر زیاد شده متاسفانه...ما هم تقریبا به فاصله یکی دو ماه، سه نفر از اقوام درجه یک رو از دست دادیم :(
روزگار بدیه...یکی از پیرزنهای فامیل که خیلی هم پیر بود میگفت زمان ما وقتی یکی فوت میشد بعد از عزاداری،لباس مشکی هامون رو دور می انداختیم چون مطمئن بودیم حالا حالاها دیگه کسی فوت نمیشه و احتیاجی به لباس سیاه نخواهیم داشت!


سال من بیا؟ بریم کوه؟کودوم کوه؟ =))

پاسخ :

خدا بیامرزدشون.
واقعا انقد کم بوده؟ یا مردم اسراف‌کارتر بودن لباساشونو دور مینداختن؟؟؟ :))
سال من زودتر بیا که این سال میمون نامیمون تموم بشه:)
دایی ‌‌جان
۱۱ اسفند ۹۵ , ۱۱:۲۳
مث سال 90 من! اگه بدآموزیاش نبود حتما پست پنج سال پیش خودمو میذاشتم که همین مضمون رو داشت. با تمام وجود میخواستیم 90 تموم بشه. حالا 95 هست و همه چی خوبتر. منتظر 1400 باشید:)

پاسخ :

بدآموزیاش رو سانسور کنین!
خدا کنه سال به سال بهتر بشه:)
Al i.
۱۱ اسفند ۹۵ , ۱۲:۱۱
سلام.ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها ) رو تسلیت میگم.


پاسخ :

من هم خدمت شما تسلیت میگم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan