مونولوگ

‌‌

پاشنه‌بلند

چقد دوست داشتم پاشنه‌بلند بخرم، حتی چند روز کفش خواهرم رو پوشیدم ببینم اصلا میتونم با پاشنه راه برم یا نه! ولی انگار تمام عالم فهمیدن من بعد از سال‌ها پاشنه‌بلند پوشیدم، خیره شدن به کفش‌های من :( این شد که یه کفش مردانه‌ خریدم :) آرزوی کودکی‌هام :):) نه اینکه به لوازم مردانه علاقه داشته باشم، فقط وقتی بچه بودم، برادرم که تقریبا هم‌جثه‌ی من بود یه کفش خرید که من اون موقع خیلی بنظرم قشنگ بود. هنوزم هست. و این جزء حسرت‌های کودکانه‌ی من شد که یه کفش مثل برادرم داشته باشم! و حالا تقریبا دارم :) البته یه کفش مردانه که تغییرات کوچیکی توش دادن تا زنانه بشه!


+ اگه مانتو، شلوار و کفشِ مثلا عید رو از یه ماه زودتر بپوشی عیب داره؟ مسلما نداره :)

+ همیشه بلا استثناء کفش نو، پام رو میزنه، چند هفته‌ی اول رسما لنگ میشم!

  • نظرات [ ۳ ]
دچــ ــــار
۰۹ اسفند ۹۵ , ۱۰:۴۵
هنوز معتقدید فمنیست نیستید ؟ :)

پاسخ :

نه نیستم. اطلاعات زیادی از فمینیسم ندارم اتفاقا، که بخوام فمینیست باشم!
شما این پست رو بخونین فک کنم کمی نظرتون تعدیل میشه:)
تبارک منصوری
۰۹ اسفند ۹۵ , ۱۱:۰۰
کفش پاشنه بلند دوست! *_*
من معمولا از کفشهای لژ دار استفاده میکنم چون هم قشنگن،هم پاشنه بلندن هم راه رفتن باهاشون راحته...ولی خواهر شوهرم با اینا هم نمیتونه،بهش میگم مثل شتر مرغ راه میری! :))


 کفش مردانه آخه! -_-

پاسخ :

منم با کفش پاشنه بلند تعادل ندارم :)
کفشم زیبااااست ولی سلیقه‌ی خانواده نیست:(
بانو. میم
۰۹ اسفند ۹۵ , ۱۱:۲۷
این بنده خدا کجاش فمنیسته اخه :))
هرچی راحتی بپوش :) 
دیروز تو رختکن بانو بهم میگقت تو یه اپسیلون تیپت رو تغییر بدی ، از این رو به اون رو میشی... 
ولی خب من عادت دارم به همون لباس هایی که توشون راحتم...
+برای کفش هم اکثرا چرم این مدلیه ؛ بهترین راه اینه یه جوراب کلفت بپوشی یه روز تو خونه چند ساعت پات کنی جا باز کنه... 

پاسخ :

خوبه یکی ازم دفاع کرد D:
آره واقعا، آدم ترجیح میده راحت باشه تا اینکه خوش‌تیپ باشه!
شاید اگه نسخه‌تون رو روزی سه نوبت هر بار نیم ساعت تا یک هفته انجام بدم خوب بشم😂 ممنون از راهنماییتون :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan