مونولوگ

‌‌

گل فقط برای تو می‌خرم

 
به عنوان کادوی تولد، یه دوچرخه می‌خواستیم برای بره‌ی ناقلا بخریم. قیمت گرفتیم یک و دویست سیصده :|
یه وقتی می‌تونستم تنهایی واسه‌ش بخرم. نه فقط به خاطر ارزون‌تر بودن که استطاعتم هم خیلی بیشتر بود. نمی‌دونم چرا این کارو نکردم.
بعد هم چرا وقتی قیمت موتور هشت نه تومنه، یه دوچرخه‌ی بچگانه‌ی 20 باید یک و خورده‌ای باشه؟ به نظر غیرمنطقی میاد.
یاد باد روزگار دوچرخه‌ی بیست ما! شش تا بچه با همون دوچرخه بازی می‌کردیم. من درست مثل اون روزها که صبح زود می‌رفتم تمرین رانندگی، دوچرخه رو هم همون ساعت برمی‌داشتم می‌رفتم دوچرخه‌سواری :) چون بقیه‌ی خواهربرادرا خواب بودن :) و اون پیرمردی هم که به دوچرخه‌سواری دخترها گیر می‌داد خواب بود :| فک کنم نه ده سالم بود. بعدش که من بزرگتر شدم و دوچرخه کوچکتر، اون دوچرخه‌ی گنده‌بک داداشم رو سوار می‌شدم، تو حیاط خودمون. و بعدش هم دیگه هیچی.
ادامه‌ی مطلب هم ویدئوی بازی ludo بچه‌هاست. هیچ‌کدوم به غیر از بره‌ی ناقلا بلد نیستن و باعث میشه در نهایت ول کنه بره :)))
 
 
 


مدت زمان: 54 ثانیه 
 
 
+ عنوان هم مال یه آهنگه، ولی نمی‌دونم کدوم آهنگ. "تو" اشاره دارد به بره‌ی ناقلا.
 
مرجان
۲۹ شهریور ۹۸ , ۱۷:۲۰

سلام

 

وبلاگ قشنگی دارید

محمود بنائی
۲۹ شهریور ۹۸ , ۱۸:۱۴

الان دیگه شرکتها بجای جایزه ماشین یا موتور به دوچرخه اکتفا میکنن! دراین حد هزینه ها بالا رفته. انشاله که بخرید. 

اون لباس سفید فسقلیه دقیقا داره چیکار میکنه :)) ! کلا توی یکی عالم دیگه سیر میکنن. بعد بره ناقلاتون چی میگه؟ من جاروگرم؟ 

پاسخ :

عه، پس برم یه شرکت پیدا کنم که دوچرخه جایزه بده!
امیدوارم که بتونیم. ممنون
دقیقا! هر کدوم داره ساز خودشو می‌زنه :))
آره میگه جاروگرم، واسه خودش لغت می‌سازه 😁
محمود بنائی
۲۹ شهریور ۹۸ , ۱۸:۲۵

برای بیسکوئیت مادر یک نقاشی بفرستید انشاله که برنده میشین :) 

پاسخ :

افسوس! کاش یه‌کم نقاشی بلد بودم :)
محمود بنائی
۲۹ شهریور ۹۸ , ۲۰:۵۱

همون که بلد نیستین بهتره، از طرف همه بچه ها هم بفرستین شانستون بیشتر میشه. 

پاسخ :

بنویسم تسنیم چهار ساله از وبلاگ مونولوگ :)
Daisy ‌‌‌‌
۰۲ مهر ۹۸ , ۰۷:۳۶

فیلم بچه ها قشنگ بود 😍

پاسخ :

بچه کلا خیلی خوبه، خاله که فکر کنم نمیشی، ان‌شاءالله اگه نشدی به زودی عمه بشی (در صورت امکان 😂)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan