مونولوگ

‌‌

رایحه درمانی

ای کاش می‌شد بو رو هم داونلود کرد. یا لااقل از پشت صفحه‌ی چند اینچی موبایل، آنلاین استشمام کرد :(

  • نظرات [ ۸ ]
دچــ ــــار
۰۱ اسفند ۹۵ , ۰۹:۵۷

چه تفاهم گُلی ای :)

پاسخ :

بسیار گل زیباییست... طرفدار هم زیاد داره!
دچــ ــــار
۰۱ اسفند ۹۵ , ۱۰:۰۴
کفشدوزک هم علاقه خاصی بهش داره گویا :)

پاسخ :

واقعا؟
کفشدوزک شما البته اشتباه گرفته فک کنم!
دچــ ــــار
۰۱ اسفند ۹۵ , ۱۰:۱۴
آره انگار گل بابونه است درسته؟ :/

پاسخ :

بله، بابونه است.
تا چند لحظه قبل نمی‌دونستم، ولی الان می‌دونم.
•✿ آرورا ✿•
۰۱ اسفند ۹۵ , ۱۰:۴۰
وای از عطر نرگس ...

پاسخ :

وای... همینطور داره انگیزه‌ی گل خریدن برای خودم بیشتر میشه... :):)
بانو. میم
۰۱ اسفند ۹۵ , ۱۳:۲۱
پاشو برو یه شاخه گل رز بخر ؛ حالش و ببر

پاسخ :

رززز؟؟؟ نووووچ!
نرررررگسسسس! یس :)
بشخصه تا بحال برای کسی گل نخریدم، فک کنم خودم به عنوان حسن مطلع گزینه‌ی مناسبی باشم D: فقط نمی‌دونم نرگس هم یه شاخه میدن ازش؟ 😆
Al i.
۰۱ اسفند ۹۵ , ۱۵:۰۴
من از ادکلن خوشم نمیاد ولی از عطر طبیعی خود گل ها خوشم میاد.
هر چه زود تر بهار بیاد دوباره عطر گل ها و طبیعت رو استشمام کنیم:)

پاسخ :

هر فصلی تو فصلش! زیباست...
دایی ‌‌جان
۰۱ اسفند ۹۵ , ۱۸:۴۰
تکنولوژیش میاد یه روزی!
البته نه به صورت دانلودی ولی به نظرم یه روز یه چیزی مثل برینتر بو میسازن و یه کارتریج هایی که مواد مختلف را قاطی ‍و باتی میکنه بوهارو تولید می کنند!

البته احتمالا کارخونه های عطر و ادکلن ورشکست بشن اون روز!

پاسخ :

اومدن که حتما میاد، مهم اینه یه وقتی بیاد که برای من قابل استفاده باشه!
این ایده‌ی خودتون بود؟ خیلی جالبه، راحتم به نظر میاد. چرا نمی‌سازن پس؟!
راستی ایده‌ای در مورد انتقال اجسام (اخصّاً شکلات) ندارین؟؟؟
دایی ‌‌جان
۰۱ اسفند ۹۵ , ۲۲:۵۴
همین دیگه ، خواستم بگم به احتمال فراون به عمر ما قد میده( البته اگه عمر ما زود تموم نشه!)
ایده من نیست! قبلا شنیده بودم که سینما چند بعدی پارکها یکی از بعدهاش بو هست... حدس زدم باید اینطوری باشه.. 
اومده!!! پرینتر سه بعدی که آشپزی میکنه ...فقط باید برنامه شکلات بهش بدی!!!!

پاسخ :

ان‌شاالله...
اینو (انتقال بو از طریق فیلم، نت و...) منم شنیده بودم. منظورم از جالب، نحوه‌ی ایجاد بو به وسیله‌ی کارتریج بود که از خودتون گفتین احتمالا.
اون پرینتر سه بعدی که همه‌ی موادشو خودم بذارم توش، برنامه رو هم خودم بدم بهش چه فایده‌ای داره؟ دو برابر زمان میبره!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan