مونولوگ

‌‌

👂👈🎵👄

خانم روانشناسمان می‌گوید شدیدا آدم درون‌گرایی هستم. می‌گوید خیلی کم‌حرفم. می‌گوید می‌ریزم توی خودم. می‌گوید احساساتم اصلا بروز نمی‌یابد!

صراحتا مخالفتم را اعلام می‌کنم. من از آن‌هایم که نخود در دهانشان خیس نمی‌خورد. از آن‌ها که پایشان به خانه نرسیده، ما وقع را چون داستان‌های هزار و یک شب تحویل خانواده می‌دهد. از آن‌ها که به زور خاموشی می‌خوابانندشان. مگر چنین آدمی هم درون‌گرا می‌شود؟ این‌ها را نگفتم. فقط گفتم اشتباه می‌کنی. گفتم زود قضاوت کردی. گفتم مگر چند روزه می‌توانی کسی را بشناسی؟ قرار شده یکی از همین روزها آزمون استانداردی از من بگیرد و ادعایش را به اثبات برساند، می‌خواهد برایم نیم‌رخ شخصیتی بکشد!

از من به شما نصیحت؛ اگر دوست دارید کاملا جلب توجه کنید، آسته بروید و آسته بیایید. در این صورت تمام اذهان اطراف را درگیر خود خواهید کرد. همان قصه‌ی معروف "در دنیای کنونی، معمولی باش تا خاص‌ترین آدم دنیا باشی" نمی‌خواهی رویت زوم کنند، آن فک لا... (لا اله الا الله!) را به زور هم شده بجنبان و هرچه دم ذهنت رسید، بریز در گوش بقیه!


+ نمی‌دونم نیم‌رخ شخصیتی اصلا چی هستD: اگه چیز خوبی بود شاید گذاشتم!

+ یه خبر تو تلگرام پخش شده مبنی بر اینکه تا فردا شب نیم متر برف میاد تو مشهد! الان فک کنم هنوز کمتر از ده سانته :)

+ چون آقای سرما خوردن نمیشه بریم برف‌نوردی :/ عوضش مهندس رفته بستنی بیاره😋

+ پَلَم پولوم پیلیچ (با ملودی خاص خودش بخونین) جییییییغ د َ َ َ َ َ َ َ َست هوراااااا! مهندس بپر!

  • نظرات [ ۱ ]
Al i.
۰۱ اسفند ۹۵ , ۱۵:۱۵
پس اینجوریه که من با وجود اینکه گاهی دلم میخواد اصلا کسی محل نزاره بهم بیرون که میرم ولی هر کسی از آشنا و دوست از کنارم رد میشه انتظار داره برم و سلام بدم و قاطی بشم و غیره.
در حالی کهخیلی وقت ها خودم دلم میخواد برم دیدار دوستان(قدیمی مخصوصا)ولی اونها غریب به اتفاق وقت چند کلمه صحبت ندارن بقول خودشون و به قول من حوصله ندارند... . :)
یعنی در واقع باید بر عکس بشم تا به خواسته ام برسم و موقع هایی که ناراحت هستم و میخوام تو خودم باشم باید نیم نگاهی بقول شما نیم رخی از شخصیت اجتماعی داشته باشم تا جلب توجه نکنه حال و اوضاع ناراحتم.
یا موقعی که دوست دارم برم تو جمع رفقا باید اشتیاق و علاقه قلبی و احساساتم رو کنترل کنم تا کسی خودش رو با دیدن ذوق و خوشحالیم نگیره و حداقل عادی دیداری تازه کنم و در درونم از این دیدار نهایت خرسندی رو داشته باشم.

ممنون از تجربه ای که در اختیارمون گذاشتید.

پاسخ :

تجربه‌ی شخصیه. قانون نیست.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan