مونولوگ

‌‌

:)

نمیدونم بقیه هم همینطورین یا فقط منم. یهو یاد یه موضوع خنده‌دار میفتم بلند شروع میکنم خندیدن! بی‌اختیار ها! تو اتوبوس یا مکان‌های عمومی بیشتر این اتفاق برام میفته. اونوقت اطرافیان یه نگاه عاقل اندر سفیه بهم میکنن o_O و احتمالا تو ذهنشون یه "مشنگ" هم بهم میگن! خودم بشخصه اگه همچین چیزی ببینم (که تا حالا ندیدم) ممکنه منم باهاش شروع کنم خندیدن. آخه خیلی جالبه یه آدم که تا چند لحظه پیش مثل چوب خشک کنارت ایستاده بود، پقی بزنه زیر خنده. اصلا روحیه‌ی آدمو عوض میکنه.

گاهی اینجوری بخندین، شاید منم اون حوالی بودم، حال و هوام عوض شد:)

  • نظرات [ ۹ ]
متـ ـین
۲۳ بهمن ۹۵ , ۱۳:۳۹
آخه همین طور یهویی؟؟ :|

پاسخ :

امتحان کنین، فقط گاهی! اگه از نتیجه‌اش ناراضی بودین بیاین اعتراض کنین...
دچــ ــــار
۲۳ بهمن ۹۵ , ۱۴:۳۵
مشنگ!؟ :) 
منم یبار اینجوری بودم ... دوره ای که خیلی فکر میکردم ...

پاسخ :

وقتی آدم حرف نمیزنه فکر میکنه، فکرم گاهی خنده‌دار میشه، خنده هم گاهی سرریز میکنه، درست مثل غم، مثل اشک، اشک هم گاهی ناخودآگاه میریزه! لابد تجربه‌ی اینم داشتین...
دچــ ــــار
۲۳ بهمن ۹۵ , ۱۴:۵۹
لابد دیگه ...:) 

پاسخ :

...
بانو. میم
۲۳ بهمن ۹۵ , ۱۸:۰۸
وای منم خیلی اینجوری میشم

پاسخ :

خیلی باحاله...
تبارک منصوری
۲۴ بهمن ۹۵ , ۰۰:۱۶

من توی خواب قهقهه میزنم :))
قهقهه هااا!

پاسخ :

پس خواب‌های خوش زیاد میبینی ;)
تبارک منصوری
۲۴ بهمن ۹۵ , ۰۹:۵۰
نه بابا کاش خوش بودن...
خوابهای خل و چلانه زیاد میبینم :)

پاسخ :

هوای ۶۰ درجه؟؟؟ 😂😂😂
از نظر من که فوق‌العاده است ^_^
تبارک منصوری
۲۵ بهمن ۹۵ , ۰۰:۴۳
نچ...نکن اینکارو بامن! -_-

پاسخ :

تسلیم 🙌
علی
۲۵ بهمن ۹۵ , ۱۰:۲۵
سلام
منم وقتایی که توی خیابون دارم تنهایی میرم(پیاده زیاد میرم) گاهی با خودم حرفی خنده دار میزنم و خودم میخندم... :-))
برای مثال الان در مسافرت و شهرمون ارومیه هستیم و برف زیاددی شروع به باریدن کرده و بر روی زمنپین نشسته بود و من در راه اومدن به کافینت مسیر برگشت رو به خونه خاله گم کردم و با خودم می گفتم حالا خونه خاله کدوم وره :)))))
از این وره یا از اون وره و سریع جدی شدم که یه فکری واسه برگشتم بکنم که به سرم زد رد پای خودم رو دنبال کنم و برگدم و باز خندیدم و راننده تاکسی که منو میدید تعجب کرد. :-)
ولی در نهایت زنگ میزنم ازشون میرسم آدرس رو نتونستم پیدا کنم.

پاسخ :

اکثر افراد از این خنده‌ها دارن... حالا پیدا کردین خونه خاله‌تونو؟
Al i.
۲۸ بهمن ۹۵ , ۱۵:۲۱
آره پیدا شد. :))) نشونه گذاشتم.
ولی ناکس صاحب کافینت 6 تومن ازم گرفت بابت چند دیقه کار با اینترنت.
غریب می بینند دو برابر می گیرند.
رفتید یه جایی مسافرت از اول طی کنید هم کرایه رو و هم چیزای دیگه رو

پاسخ :

یادم میمونه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan