مونولوگ

‌‌

الانسانُ حَریصٌ عَلى ما مُنِعَ...

حدود یک شبانه روزه که چیزی نخوردم! دلیل خاصی هم نداره. نه کم‌اشتها بودم، نه ناراحت، نه گرفتار، نه مریض، نه هیچ چیز دیگه :) گاهی زمان همینطور میگذره و آدم احساسش نمیکنه. حتی به این فکر نمیکنه که گشنه‌شه یا نه! حتی احساس ضعف هم نمیکنه. واقعا این روزی که گذشت رو چطوری بذارم کنار روز اول ماه رمضون؟ احساس نکردن ۲۰ ساعت گرسنگی بدون آمادگی قبلی، در کنار تحملِ سختِ فقط ۱۶ ساعت گرسنگی با سحری مفصل؟ جسم من که تغییری نکرده، فقط تو این ساعتای اخیر مشغله‌ام چیزی غیر از شکم بوده.

یاد بعضی رزیدنتای بیمارستان افتادم که روزای شیفتشون روزه نمیگرفتن چون میگفتن دو یا سه روز پشت سر هم شیفتیم. حالا تو شیفتاشون بنده‌خداها چیز خاصی هم نمیخوردن. یعنی وقتشو نداشتن. شاید گاهی بیشتر از یه روزه‌دار ناشتا میموندن. ولی همین که الان میدونی نمیتونی چیزی بخوری، کل ذهنتو درگیر میکنه و مشغله‌ی ذهنیت میشه. اینجاش سخته نه اصل گرسنگی.

  • نظرات [ ۵ ]
متـ ـین
۲۳ بهمن ۹۵ , ۱۲:۴۰
عنوان خیلی گویا بود دیگه :))

پاسخ :

گویا!
دچــ ــــار
۲۳ بهمن ۹۵ , ۱۴:۳۷
اون مشغله هه چی بوده ؟! :) 
کشف و شهود!

پاسخ :

آره، یه سر از مسجدالحرام رفتم مسجدالاقصی، یه دور تو عالم بالا زدم برگشتم! الان علم لدنی و علم غیب و همه‌چی دارم...
دچــ ــــار
۲۳ بهمن ۹۵ , ۱۴:۵۷
ماهواره امید رو ندیدین توی راه؟ 

پاسخ :

نه من از یه راه دیگه رفتم، سرراهم نبود...
دچــ ــــار
۲۳ بهمن ۹۵ , ۱۵:۰۷
یکم علم لدنی میشه به ما تعلیم بدین ؟ :) ...

پاسخ :

علم لدنی و آموزش؟؟؟ o_O
تازه اگه آموختنی هم بود: هر که را اسرار حق آموختند/ ...؟؟؟
دچــ ــــار
۲۳ بهمن ۹۵ , ۱۶:۱۲
شما بیاموزید من قول میدم دیگه وبمو ببندم :)

پاسخ :

نه ما راضی به بسته شدن وب شما و آجر شدن نون فرهنگی صد و خورده‌ای نفر نیستیم...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan