مونولوگ

‌‌

سؤال؟

چند تا سؤال ذهن منو درگیر کرده.

یکی اینکه اون بیسکوییته چیه کنار S؟

و دیگه اینکه چرا رو بعضی S‌ها یه علامت پارک ممنوع زدن؟؟؟ اصلا معنی S چیه؟

یکی دیگه‌شو خودم تقریبا میدونم! نمیشه بفهمیم کی پستمون رو لایک یا دیسلایک کرده نه؟؟؟😆



+ نیاین بگین چقد تو بیسوادی!!!

  • نظرات [ ۹ ]
دچــ ــــار
۱۸ بهمن ۹۵ , ۱۳:۴۸
چقدر شما سوادت بالاست :) 
اون آخری (لایک ها) برا منم سواله راستش :)
+ در ضمن من هیچوقت از این بخش وبلاگ سر درنیاوردم :))

پاسخ :

منظورم این بود بیسوادی‌مو به روم نیارین!!
+ چیز خاصی هم نداره این بخش، ولی من مجبورم به تمام آپشن‌های نرم‌افزار یا دستگاه یا چیزی که دارم باهاش کار میکنم حداقل یه دفعه سرک بکشم! حتی اگه نفهمم. مجبورم!
دچــ ــــار
۱۸ بهمن ۹۵ , ۱۴:۰۴
این مجبورم رو دقیق میفهمم :))
+بعضی تیپ های شخصیتی هستند که اینجورین دست خودشون نیست:/

پاسخ :

پس شما هم مجبورین!
دچــ ــــار
۱۸ بهمن ۹۵ , ۱۴:۰۸
به بیان نقی معمولی در پاسگاه (: خیر)

پاسخ :

متأسفانه ندیدم.
ولی (خیر) مترصد نبودم!
Al i.
۱۸ بهمن ۹۵ , ۱۴:۳۰
s همان برنامه js مخفف جاوا است.
یعنی روی مرورگر جاوا نصب نیست.
جاوا برنامه ای هست که کد خوانه.
یعنی کد جاوااسکریپ رو نمیخونه و
فقط متن رو دیده و رفته و اغلب اونا
که پرچم خارج زده موتور جستجو گر
هستند و همه وبلاگ ها تا یه تغییر
پیدا می کنه دوباره میان وبلاگشون
و تغییرات رو ثبت می کنند.
و دیگه اینکه در وبلاگ من اومد رفته
آدرس:(http://shoara.blog.ir/rss)
این آدرس رو زدم دیدم زبان طراحی
وبلاگم رو بصورت داده هایی نوشته!
یعنی یارو کارش جستجوی طرح وب
و ثبت و بایگانی اون هاست.

اون بیسگیـویت هم روش رفتم گفت:
کوکی فعال(کوکی مربوط به مرورگر)
یعنی اگر کوکی نداشته باشن با یه
برنامه دیگه میان که بدون استفادهء
از مرور گر از طریق وارد کردن آدرس
با اون برنامه میان سر میزنن و اونم
فکر کنم نمیشه باهاش نظر داد.
اسم این برنامه مثلا:
برنامه FeedDemonInstall45 است.
این برنامه دیگه یک بار آدرسهای وب
رو بدی بهش هر بار باز می کنی بی
اونکه بخوای کاری بکنی پست به روز
رو نشون میده و فقط میشه دید.
فکر نکنم بشه نظر داد.
منظور با این جور نرم افزار های بدون
کوکی بیای بیسگوییت دیگه نمیاد تو
بخش مشخصات و آمار بازدید کننده.

پاسخ :

جاوا اسکریپت؛ اوکی! یه بنده‌خدای دیگه هم گفتن.
+ این نرم‌افزارها رو میشناسم. فیدخوان. مثلا من اینوریدر رو دارم گرچه استفاده نمیکنم! آره نمیشه باهاشون نظر داد. ولی نمیدونستم این‌ها مال اون‌هاست.
بانو. میم
۱۸ بهمن ۹۵ , ۱۶:۴۱
من هیچی نمیدونم کلهم :)))

پاسخ :

شدیم سه نفر :):):)
دایی جان
۱۸ بهمن ۹۵ , ۱۷:۴۳
اینها و هزاران سوال دیکر! 

پاسخ :

امشب در گفتگوی ویژه‌ی خبری؛ ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه دو سیما!!!
دایی جان
۱۸ بهمن ۹۵ , ۱۹:۴۸
یه چیزی بهم اضافه شد حقیقتا! تشکر از علی آی. 

کوکی یعنی بیسکوئیت!  

پاسخ :

یه چیزی هم من بگم بهتون اضافه بشه!
علی‌آی نه... عل ی
در جریان هستین که تو بیان اسم حتما باید دوقسمتی باشه، بخاطر همین آی رو جدا نوشتن.
علی احمدی
۱۹ بهمن ۹۵ , ۰۹:۵۴
خواهش می کنم دایی جون :)
ممنون خواهر از توضیح اسمم:)

پاسخ :

:)
آرزو ﴿ッ﴾
۱۹ بهمن ۹۵ , ۱۲:۴۵
واسه منم سوال بود :)
و تشکر از شما و اوشون!

پاسخ :

و تشکر از شما :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan