مونولوگ

‌‌

دست و پا گم می‌کند موج سبک لنگر در آب!

_ زیییینگ

+ کیه؟

_ مخابرات

+ 🤔

_ ...

+🤔

_ ...

+ بینگ! (در وا میشود!)



× کی بود؟

+ 🤔 مگه تلفن هم کنتور داره؟؟؟



_ بِبُر سیمشو!

= تینگ! (سیم چین سیم را برید!)

(مدیونین اگه فک کنین، فک کردم یادمون رفته قبض تلفن رو پرداخت کنیم، اومدن قطعش کنن! اونم از تو خونه! 😂)

+ آقا دارین چیکار میکنین؟؟؟؟

= داریم تلفنتون رو درست میکنیم! قطع شده!!!

+ تلفن ما وصله که!

= عه! شماره‌تون چنده؟

+ ********

= پس ******** مال کیه؟

+ اونور طبقه‌ی دو.

= :/

+ :|

= جینگ (سیم مجددا وصله پینه میشود) برو ببین بوق دارین...

  • نظرات [ ۵ ]
دچــ ــــار
۱۶ بهمن ۹۵ , ۱۳:۰۳
خخخ بوق دارین حالا؟ :))

پاسخ :

الان بو..ووو...ققق داریم! خش‌خش میکنه :)
متـ ـین
۱۶ بهمن ۹۵ , ۱۳:۳۷
سبک نوشته خیلی باحال بود

پاسخ :

جدا؟! سپاس...
تبارک منصوری
۱۶ بهمن ۹۵ , ۱۳:۵۵
اینجور آدما رو باید کیلینگ!!
"مدیونین اگه فک کنین، فک کردم یادمون رفته قبض تلفن رو پرداخت کنیم، اومدن قطعش کنن! اونم از تو خونه! "
واای  بعضی وقتها منم از این خنگ بازیا در میارم :)))

پاسخ :

من دست و پامو گم کرده بودم:))) با خودم میگفتم الان ازشون خواهش کنم که یه روز مهلت بدن یا نه؟؟؟😂
علی
۱۶ بهمن ۹۵ , ۲۳:۴۸
گفتم لابد این صدا ها هم واسه نمایش نامه و نقش آرتمیس بود :)))))
حس آمیزی خوبی توی نوشته ابداع کردید با تولید صدا و حس شنوایی

پاسخ :

بله! خودمم نقش اولش بودم. قراره ۲۵ فوریه (۲۰ روز دیگه) جایزه‌ی تمشک طلایی رو هم ببرم :)
متشکرم!
دایی جان
۱۶ بهمن ۹۵ , ۲۳:۴۹
دم مامورین مخابرات گرم که لااقل از روبرو حمله میکنن و از پشت خنجر نمیزن!
واسه ما که قبض برقو نداده بودیم ، اومده بود دزدکی زنگ همسایه رو زده بود،پاورچین پاورپین وارد حیاط شده بود و درسکوت کامل خبری، برق مارو قطع کرده بود و عین زورو یه شماره گذاشته بود تو جعبه کنتور و فی‌الفور از صحنه متواری شده بود!  پولارو وردار و بیا اداره وگرنه زین پس شامتونو زیر نور شمعای رمانتیک میل میکنید!... هیچ وقت یادمه نمیره که منو کشوندن اداره برق و 13 هزار تومنم پول بی زبان ازم گرفتن برای تشریف فرمایی برای وصل مجددش :)  دم مامورین مخابرات گرم:)

پاسخ :

چه عملیاتی!!! به عملیات دستگیری ریگی پهلو میزنه!
مخابرات هم زود قطع میکنه ولی از همونجا که نشسته! هزینه‌ی تشریف‌فرمایی هم نمیگیره :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan