مونولوگ

‌‌

دو لنگه درب حرم باز مثل آغوشت/همیشه هست پذیرای بی پناهی‌ها

اولین شبی که حرم موندم :)
بعد از شام بقیه رفتن روضه و شام غریبان، من راه افتادم سمت حرم.
به یک بدبختی خودمو تا اذان صبح بیدار نگه داشتم. البته اخیرا خوابیدن تو رواق حر عاملی برای خانم‌ها و یه رواق دیگه برای آقایون مجازه، ولی من یه کاری داشتم که تا صبح طول کشید و حسرت خوابیدن تو حرم رضوی رو دلم موند :))) تو حرم حضرت امیر (علیه‌السلام) و حرم حضرت اباالفضل خوابیدم قبلا. جفتش خیلی کیف داد :)
سحر و دم صبح خیلی باصفا میشه حرم، خلوت، آروم، باصفا :) البته اطراف ضریح همچنان غلغله :|
این فیلم یه‌کم از دم صبح گذشته، چیز خاصی هم توش نیست، حجمشم حدود هفده مگه. نخواستین نبینین :)





  • نظرات [ ۴ ]
بابای نرگس
۳۰ شهریور ۹۷ , ۰۶:۵۹
به به
زیارت قبول...

پاسخ :

ممنون
خدا قبول کنه
کرگدنِ بنفش
۳۰ شهریور ۹۷ , ۰۷:۲۴
اخ اخ 
چند سال پیش با مدرسه بودیم گفتیم برا اذان صبح بریم حرم 
آقا من سر نماز خوابم برد 😂 

پاسخ :

من هم خیلی خوابم میومد، امام جماعت هم سوره جمعه رو خوند تو نماز!!!
محمود بنائی
۳۰ شهریور ۹۷ , ۱۲:۰۵
واقعا حال خوبی به آدم میده، حسی که تا تجربه نکنی نمیدونی! زیارتتون قبول.
ممنون بابت فیلم 🙏

پاسخ :

خوبه که شمام تجربه کردین.
ان‌شاءالله به زودی روزیتون بشه.
خواهش می‌کنم
یک مرد!
۳۰ شهریور ۹۷ , ۱۲:۱۶
حرم حضرت عباس بعد از نماز صبح منتظر بودم عیال بیاد همون جا خوابم برد یکساعتی خواب بودم بعد که پاشدم. دیدم عیال هم دارن میان نگو ایشونم خوابش برده....
چسبیداااا خستگی چندسال در رفت

پاسخ :

چه جالب
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan