مونولوگ

‌‌

آیا کسی هست خانم کاف را یاری کند؟


یکی از پرستارای درمانگاه گیر ده‌پیچ داده که صبح عاشورا شیفتش رو پر کنم. اول که گفت پنج‌شنبه صبح، گفتم که من اصلا شیفت پرستاری نمیرم؛ تازه اون موقع نمی‌دونستم عاشورا هم هست. بعدش یک ساعت حرف زدیم و صد بار گفتم نع! ولی به هیچ وجه ول نمی‌کنه. به شیش نفر از دوستام که پرستاری هم کار می‌کنن گفتم، ولی هیچ کدوم قبول نکردن.
آخرین بار که زنگ زد جواب ندادم. الان نمی‌دونم چیکار کنم.


یادش بخیر، دو سال پیش، درمانگاه دکتر معصومی، روز عاشورا شیفت بودم و پستش رو هم اینجا نوشتم.

  • نظرات [ ۵ ]
کرگدنِ بنفش
۲۶ شهریور ۹۷ , ۱۳:۰۴
من بودم میرفتم :) 

پاسخ :

حیف که دوری :(
کرگدنِ بنفش
۲۶ شهریور ۹۷ , ۱۳:۲۹
اوهوم 
چون اغلب برنامه خاصی برا این ایام ندارم مگر یهویی بشه... 

پاسخ :

من هم برنامه ندارم، ولی دوست ندارم پرستاری کار کنم یک، دوست ندارم عاشورا کار کنم دو!
برگ سبز
۲۶ شهریور ۹۷ , ۱۴:۲۷
بگو برنانه دارم واسه اون روز 
البته میگی زنگ زده و جواب ندادی دیگه 
تمومه 

پاسخ :

برنامه‌ای ندارم، صرفا رفتن سمت حرم و دیدن دسته‌جات عزاداری.
بهش پیام دادم گفتم که هیچ کدوم از دوستام قبول نمی‌کنن و شرمنده! ولی دلم براش می‌سوزه 
برگ سبز
۲۶ شهریور ۹۷ , ۱۴:۵۰
دیگه خود دانی 
میتونی بری هم برو 
نیتت رو هم نمیخواد درآمد زایی بذاری خودتو محصور قواعد عجیب غریب نکن اون ازت درخواست کمک داره کمکش می کنی نیتت مگه درآمد کسب کردن تو روز عاشورایه آخه؟ 
اه یا هم الا و لله خیلی دوست داری بری دسته جات که بگو نه 
اینو با خودت کنار بیا ولی محض رضای خدا از طفلک امام حسین مایه نذار که نمیخوام رور عاشورا فلان... بله منم اون روایت رو شنیدم 

پاسخ :

O_o
لابد بد گفتم، وگرنه من بخاطر این حرفا نیست که نمیرم. گفتم که دو سال پیش هم عاشورا شیفت بودم.
من حتی تو انتخاب رشته‌ی دانشگاه پرستاری رو نزدم، من نمی‌خوام شیفت پرستاری برم. بعدش هم روز عاشورا، تعطیلی، نمی‌خوام برم سر کار؛ ولی اگه دلیل اول نبود با این همه اصرار روز عاشورا رو هم می‌رفتم.
مرتضا دِ
۲۶ شهریور ۹۷ , ۱۵:۰۸
برو به نظرم

پاسخ :

نمی‌تونم متاسفانه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan