مونولوگ

‌‌

آگهی


یک عدد حافظه‌ی جانبی نیازمندیم.


+ بی‌زحمت صفحه‌ی اول و درشت چاپ کنین، فراموشی دمار از روزگارم درآورده!
+ باید زنگ می‌زدم دیروز، پنج‌شنبه، یا حداکثر امروز جمعه. حالا فردا زنگ بزنم چی بگم؟ امان از من...

  • نظرات [ ۷ ]
بابای نرگس
۲۴ شهریور ۹۷ , ۰۰:۰۲
به کی؟

پاسخ :

بنده‌ی خدا
خاتون ..
۲۴ شهریور ۹۷ , ۰۰:۰۷
این روزا اینقدر دغدغه ها زیاد شده که حافظه ى نصف بیشترمون مثل ماهى شده خدایى :|

پاسخ :

کلا تراکم دغدغه (های غیرضروری و غیرمفید) بیشترمونو آدمای سطحی‌ای کرده :( تضعیف حافظه که بماند!
^_^ khakestari
۲۴ شهریور ۹۷ , ۰۰:۱۲
من دوتا قرص دارم که باید هر روز حتما بخورم...بعضی عصرها یادم میره که از صبح تا اون موقع قرص خوردم؟نخوردم؟

پیر بشیم چه به سرمون میاد؟

پاسخ :

پیر بشیم راحت میشیم، یادمون نمیاد چرا گذاشتنمون خونه‌ی سالمندان :)
serek Khatoon
۲۴ شهریور ۹۷ , ۰۲:۱۴
من آلزایمرم توی قرص و دارو خوردن کار دستم می‌ده هیچ وقت یه دوره‌ی درمان دارویی رو تا آخر مثل آدم نرفتم 😐😐😐

پاسخ :

نسل فراموشکاران 😅
ار کیده
۲۴ شهریور ۹۷ , ۰۳:۵۲
بنویس دخترم بنویس!

توی گوشی، روی کاغذ، توی تقویم

پاسخ :

مگه من میرزا بنویسم؟ 😂😆😊😉
دایی حیدر
۲۴ شهریور ۹۷ , ۱۶:۰۸
من یک مدت که جای وسایل و مکان و زمان قرارها و اطلاعات اتفاقاتی که میافتادن برام توی ذهنم ثبت و بایگانی نمیشد، یک دفترچه کوچیک خریدم برای ثبت همه چیز. به شب نکشید دفترچه رو گم کردم! 

پاسخ :

خب من وجود خود دفترچه رو فراموش می‌کنم. یه سررسید خریدم تا عادتم به اینجا رو کمرنگ کنه، ولی هفته‌ای یه بار یادم میاد همچین شیئی موجوده و اون موقع هم کار دارم و نمی‌تونم ازش استفاده کنم :|
دایی حیدر
۲۴ شهریور ۹۷ , ۱۶:۱۰
هان یکی از مخلوقات کمتر دیده شده ی خداوند تقویم گوشیه که میشه توش یادآور کار گذاشت.اونجا یکی از بهترین جاها برای ثبت محتملات فراموشی هست. دقیقا نقش حافظه جانبی رو ایفا میکنه 

پاسخ :

این مخلوق رو استفاده کردم، الان یادم نمیاد چه مشکلی داشت که باهاش کنار نیومدم.
اخیرا دو تا تولدی که قصد داشتم تبریک بگم رو یادم رفته، به درد هرچی نخوره، به درد این یکی می خوره :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan