مونولوگ

‌‌

کار ترجمه هم قبول می‌کنیم


هندزفری تو گوشم بود و داشت می‌خوند. رسید به اونجایی که میگه "درون آینه‌ی روبرو چه می‌بینی؟" یه دفعه چشمم افتاد به دو تا آینه‌ی قدی با حاشیه‌های طلایی که بیرون یه مغازه به دیوار تکیه داده شده بودن. بدون اینکه توقف کنم برگشتم سمتشون تا ببینم درون آینه‌ی روبرو چه می‌بینم، چون من ترجمان جهانم، باید بگم چه می‌بینم! که یه دختر خوشگلِ نازِ ماهِ شبِ چهارده‌طور پشت سرم دیدم! از خودم ناامید شدم :|||

😂😂😂 خواستم بگم منم بلدم جوک تعریف کنم، بعله :)

خانم الفــــ
۰۲ شهریور ۹۷ , ۰۰:۳۷
😄😄😄تا حالا اینطوری به این شعر نگاه نکرده بودم

پاسخ :

ببینید چه افق‌های جدیدی پیش روی شما باز می‌کنیم 😉😉😉
خورشید ‌‌‌‌
۰۲ شهریور ۹۷ , ۰۰:۴۴
خدا خیرت بده
لبمون خندون شد :)

پاسخ :

باور کن راست بود ها! البته فقط تا اونجایی که تو آینه نگاه کردم. اما اینکه تو آینه چی دیدم ساختگی بود، چون هیچ دختری پشت سر من نبود در واقعیت :))
دایی حیدر
۰۲ شهریور ۹۷ , ۰۰:۴۹
ایشالا خنداننده شو سال بعد!
جناب دچار هم از این جوک های روده بر زیاد تعریف میکنه :))

پاسخ :

الان از پست صالحه خانوم فهمیدم تموم شده. نشد حتی یک دقیقه‌شو ببینم! شاید می‌فهمیدم چی داره که انقد شما و بقیه ازش حرف میزنین.

الان از تشبیهی که کردین کاملا درجه‌ی روده‌بر بودنش مشخص شد! این لطیفه است، یه لبخند لطیف نامحسوس ایجاد میکنه فقط! :)
خانم الفــــ
۰۲ شهریور ۹۷ , ۱۱:۴۲
دقیقا. خدا خیرتون بده. 😅😅
ببخشید من یه اهنگ دارم, میفرستم براتون ببینید چکارش میتونید بکنید😄😄

پاسخ :

😂😂😂 چقد شما خوبین :))))
خانم الفــــ
۰۲ شهریور ۹۷ , ۱۲:۰۴
:))))


خوبی از خودتونه بانو :)

پاسخ :

خوبی خیلی زیاده، از هردوتامون باشه 😄😄😄
خانم الفــــ
۰۲ شهریور ۹۷ , ۱۲:۱۷
:)))
اشکال نداره. بذار سرریز کنه، تا خوشه چین ها هم چیزی گیرشان بیاید :/   (خانم دانشور ان شاءالله ما رو ببخشن بابت خراب کردن جمله شون)

پاسخ :

حتما می‌بخشن! اصلا همین جمله‌شون نشون میده چقد بخشنده هستن ;))
خانم الفــــ
۰۲ شهریور ۹۷ , ۱۳:۰۶
:)

پاسخ :

:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan