مونولوگ

‌‌

بی‌زحمت :)


امروز یه آشنا تو ایستگاه اتوبوس دیدم. احوال‌پرسی کرد و از اوضاع درس! و کار و زندگی و حتی از خواهرم و اوضاع درس و کار و زندگیش پرسید و منم جواب دادم. جالبه که بعد از این همه سال یادش بود من چی خوندم و خواهرم چی خونده! و من نمی‌دونستم این چیزا رو در موردش. ازش پرسیدم و گفت ادبیات عرب خونده و من ذوق‌زده گفتم وای چه رشته‌ی خوبی *_* منم دوست داشتم ادبیات عرب بخونم. اتوبوس اومد و رفتیم سوار بشیم، من تعارف کن ایشون تعارف کن. آخر هم ایشون افتاد جلو. اومد کارت بزنه، یه دونه زد، دستش رو گرفت دومی رو بزنه که من با اصرار هی دستش رو پس می‌زدم که نه! نزن!!! بعد دیدم میگه می‌خوام واسه خواهرم بزنم 😂😂😂 البته برخلاف همیشه اصلا آب نشدم برم تو زمین! خب سوءتفاهم (سوءتعبیر یا چی؟) پیش میاد دیگه! من اصلا همراهش رو ندیده بودم، تو اون مدتی که ما حرف می‌زدیم کجا بود؟ خب شما بودین چی فکر می‌کردین؟ چرا باید دو تا کارت بزنه؟ قبلا اگه بود بابت این رسوایی خودمو از شیشه‌ی پهن عقب BRT پرت می کردم بیرون که ماشین پشت سری لهم کنه، ولی گویا بزرگ شدم دیگه :) البته شخصیت آروم و مهربون ایشون هم تو احساس خجالت نداشتن من بی‌تاثیر نبود.



+ امشب، فردا، امسال، قراره چی قربانی کنیم؟ چیزی انتخاب کردیم واسه قربانی؟
از التماس دعای عرفه که فک کنم گذشته، ولی کلا تو دعاهاتون فراموشم نکنین بی‌زحمت :)

  • نظرات [ ۱۴ ]
مرتضا دِ
۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۸:۰۱
بنظرم عمدا ضایع ت کرده

پاسخ :

نه، دختر خوبیه
موزیلاگ ..
۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۸:۲۶
(:

پاسخ :

:)
wasted 1803
۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۸:۳۴
ادبیات عربی خوبه؟ عرب سوسمارخور ادبیاتش کجا بود؟

گفتی عرب یه چیز یادم افتاد. خودم ادبیات انگلیسی خوندم. تو دانشکده مون بچه های ادبیات فارسی و عربی هم بودن. یه بار یه نفر از این دانشجوهای ادبیات عربی بهم فلش داد گفت یه سری فیلم براش بزنم. اومدم خونه دیدم sms زده:

"فیلما حجمشون چند قیقه؟"

پاسخ :

حالا فیلم‌ها حجمشون چند قیق بود جناب متمدن؟ :)
ار کیده
۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۹:۴۴
منم جدیدا دیگه خجالت نمیکشم
اصلا خودم اونیه که یه کارت میزنه :|
خسیسم خودتی :دی

پاسخ :

ارکیده!!!!! با این حرفایی که پشت سرتونه چرا اینا رو میگی؟ 😂😂😂😂
من که می‌دونم اگه بیای مشهد، با هم بریم جایی، تو کرایه ماشینو حساب می‌کنی! ;)))
ار کیده
۳۰ مرداد ۹۷ , ۱۹:۵۹
بیا! من خسیسم یا تو :دی 
:)))

پاسخ :

من واسه خودت میگم که ملت یه وقت فک نکنن خسیسی :)))
و الا اگه دوست نداری حساب کنی، خب پیاده میریم 😆😆
ار کیده
۳۰ مرداد ۹۷ , ۲۰:۱۷
آره والا اصلا تا میشه پیاده رفت چرا اتوبوس :)))

پاسخ :

بزن قدش ;)))
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۳۱ مرداد ۹۷ , ۰۰:۰۴
من حس می‌کنم بس که سوتی دادم برام عادی شده دیگه:/

پاسخ :

من که سوتی ندادم!!! خیلی هم منطقیانه تفکر کردم :)
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۳۱ مرداد ۹۷ , ۰۰:۱۶
آره خب!

پاسخ :

آفرین! چه دختر منطقی‌ای ;)))
^_^ khakestari
۳۱ مرداد ۹۷ , ۰۰:۲۷
منم بودم همین فکر رو میکردم :|
حالا نمیشد وانمود کنه که میخواسته سه بار بزنه؟
چه خوب که ریلکس از کنارش گذشتی،اگه من باشم تا چند روز سوزنم روش گیر میکنه و هی فکر میکنم چه بد شد و چه افتضاحی به بار اومد و ای وای ابروم رفت.

+بعضیا هم انقدر خوب امار زندگیمون رو دارند که خودمون نداریم....والا

پاسخ :

آره، خودمم خیلی نفهمیدم چرا، ولی اصلا برام مهم نبود که همچین کاری کردم. عوضش شب تو خونه من و هدهد انقد سر این ماجرا خندیدیم که دلم درد گرفت :)))


+ من هیییچ مشکلی با این قضیه ندارم، اصلا خواجه حافظ شیراز هم بیاد آمار بخواد میدم. بیاد بگه حقوقت چنده هم میگم 😂 کلا من متعلق به همه هستم 😊
آقای صاد
۳۱ مرداد ۹۷ , ۱۴:۰۵
اعراب ادبیات زیبایی دارن 

پاسخ :

من که عاشق زبان عربی‌ام!
serek Khatoon
۳۱ مرداد ۹۷ , ۱۵:۳۳
سلام 
 ولی اگه من بودم قطعا خودمو می‌نداختم زیر بی آر تی😂😂😂
عیدت مبارک ❤

پاسخ :

سلام عزیزم
خب شما منو له‌شده تصور کن :)))

عید شمام مبارک 😊❤
دایی حیدر
۳۱ مرداد ۹۷ , ۲۲:۴۱
+ راستش خیر،,ولی امیدوارم قربانیم رو پیدا کنم. 
این پست هم قابل تامله زیاد :)  

پاسخ :

من یه چیزی انتخاب کردم بینهایت کشتنش سخته برام! نمدونم چرا جوگیر شدم رفتم شتر خریدم بجای بزغاله!

در مورد لینک پیشنهادیتون، اولا ممنون. دوما یه مطلب حاشیه‌ای: چه جالب بود که روش کشتن شتر رو تشریح کرده بود! امروز یه کلیپ از قربانی کردن شتر دیدم، همه نوشته بودن چه وحشی‌هایی هستین شما! وقتی شما رو این شکلی بکشن بعد می‌فهمین کارتون درسته یا غلط! هرکس گوشت بخوره اصلا آدم نیست!!! و... کشتن شتر به هر حال سخته، چون زورش زیاده و شاید با هر روش دیگه‌ای بکشنش بیشتر اذیت بشه. اما مردم واقعا چشونه؟ چرا شیرها و نهنگ‌ها و عقاب‌ها و رتیل‌ها رو یادشون رفته؟ چرا سعی نمی‌کنن اونا رو تبدیل به موجودات خام‌گیاه‌خوار بکنن؟
دایی حیدر
۳۱ مرداد ۹۷ , ۲۳:۴۲
مشکل اینجاست که "دوست ندارند" (در بعضی مسائل خودم هم) که قبول کنند وقتی یک قانون یا فرمان از ناحیه خالق جهان و ما اومده، بهترین قانونه و از اون بهتر اصلا وجود نداره و کل دنیا هم جمع بشن با علم و تکنولوژیشون روش بهتری ابداع نمیکنن ... خودم کم کم دارم به این ایمان میارم اگر دیر نشده باشه البته:)
+ امروز دقیقا با مساله مشابهی درگیر شدم ! مطلب حاشیه ای شما و مساله ی درگیری من دقیقا من رو یاد اون اظهار نظر همیشگی اهل مخالفت انداخت که میگن حج نرو به فقیر کمک کن! روزه نگیر به فقیر کمک کن و خودشونم کمک نمیکنن عموما. 

پاسخ :

خب گاهی ما کندوکاو نمی‌کنیم که ببینیم این روش واقعا از جانب خالق هستی اومده یا روش آباء و اجدادیمون بوده. این که من به روش‌ها و سنت‌های قدیمی اعتراض نکنم و بپذیرم که کارآمدترین روش هستن، باید از یه‌سری فیلتر بگذره، وگرنه تبدیل به انفعال میشه.
مثلا میگم، الان چند نفر می‌دونن روش کشتن شتر نص صریح قرآنه؟ و تعداد صد شتر به عنوان دیه تو قرآن نیست؟ الان تو همین وبلاگی که لینک دادین در این مورد خوندم که تطبیق صد شتر به عنوان دیه تو زمانه‌ی ما کار بسیار اشتباهیه و اتفاقا روحانی‌هام اینو گفتن. ولی تا قبل از خوندن استدلالشون یه‌جور گارد ذهنی داشتم که یعنی چی؟ احکام دینی رو میخوان تغییر بدن؟ البته بیش از حد معمول ساده‌لوحی کردم، چون از همون اولا گفته بودن و می‌دونستم که بعضی از احکام بعضی وقت‌ها قابل تغییرن.
دایی حیدر
۰۱ شهریور ۹۷ , ۰۱:۳۵
گاهی نه ..تقریبا همیشه موتوعسفانه کندوکاوی در کار نیست .. تعصب و لجاجت ولی هست.
.

پاسخ :

موتوعسفانه!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan