مونولوگ

‌‌

تفألی به فاضل


پس شاخه‌های یاس و مریم فرق دارند؟
آری! اگر بسیار اگر کم فرق دارند

شادم تصور می‌کنی وقتی ندانی
لبخندهای شادی و غم فرق دارند

برعکس می‌گردم طواف خانه‌ات را
دیوانه‌ها آدم به آدم فرق دارند

من با یقین کافر، جهان با شک مسلمان
با این حساب اهل جهنم فرق دارند

بر من به چشم کشته‌ی عشقت نظر کن
پروانه‌های مرده با هم فرق دارند


  • نظرات [ ۴ ]
اقلیما ...
۲۷ مرداد ۹۷ , ۰۰:۲۹

نخ به پای بابادک های کم طاقت مبند

زندگی را هر چه آسانتر بگیری بهتر است

 فاضل نظری


کامنتاتون رو توی وب ارکیده جان دیدم و یهو اومدم اینجا:)))

پاسخ :

خب اینجوری بادبادک میره که میره! واسه خودش هم خوب نیست :)


خوش اومدین، منم چند تا از دکلمه‌هاتونو دیشب گوش دادم! صدای قشنگی دارین :)
00:00 :.
۲۷ مرداد ۹۷ , ۰۹:۲۵
عالی++++

پاسخ :

:)
serek Khatoon
۲۷ مرداد ۹۷ , ۱۷:۲۴
وااااااااای این عاااالیه...
خیلی خوبه😍😍😍

پاسخ :

:)
^_^ khakestari
۳۱ مرداد ۹۷ , ۰۰:۳۱
عاقا جان من فاضل را عاشقم :)

چقدر این شعرش رو دوست دارم مخصوصا این بیت
برعکس میگردم طواف خانه ات را
دیوانه ها ادم به ادم فرق دارند

پاسخ :

از قدما حافظ، از متاخرین فاضل. البته این دو تا با هم قابل مقایسه هم نیستن!

و من:
شادم تصور می‌کنی وقتی ندانی
لبخندهای شادی و غم فرق دارند
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan