مونولوگ

‌‌

معتنابه


امروز یکی از مریض‌ها گفت "کاش همه‌ی پرسنل مثل شما لباس می‌پوشیدن، آدم خجالت میکشه بهشون نگاه کنه!"
متوجه شدم که من اصلا لباس هیچ کدوم از همکارام رو ندیدم! واقعا ندیدم. متوجه شدم توجهم کاملا به خودم معطوفه و هیچ اعتنایی به جامعه و اطرافم ندارم.
من بی‌اعتنا شدم!! چه زنگ خطری!

  • نظرات [ ۸ ]
محبوبه شب
۲۲ مرداد ۹۷ , ۲۱:۲۸
مگه همه با روپوش سفید نیستن؟!

پاسخ :

چرا، همه روپوش سفید دارن.
محبوبه شب
۲۲ مرداد ۹۷ , ۲۱:۳۷
خب پس مشکل پوششون چی بود؟
سر و وضعشون مناسب نبود؟!

پاسخ :

آخه جدا از سر و صورت! :دی روپوش داریم تا روپوش!
خاتون ..
۲۲ مرداد ۹۷ , ۲۱:۴۳
من خیلى وقته نسبت به خیلى چیز ها بدون اینکه خودم متوجه شم بى اعتنا شدم متاسفانه :|

پاسخ :

این یک مثال بود برای من، اما فکر می‌کنم دارم به شکل نامحسوسی استحاله میشم.
فکر می‌کنم چون آدم نمی‌تونه راکد باشه، ناگزیره از جلو رفتن و تبدیل رفتارهای ناخودآگاهش به رفتارهای آگاهانه. اگه نخوایم جلو بریم حتما حرکتمون قهقرایی خواهد بود.

نمیدونم هیچ ارتباطی بین پست و این جواب احساس میکنین یا نه :|
برگ سبز
۲۲ مرداد ۹۷ , ۲۲:۰۳
چطور ممکنه روپوش همکاراتو ندیده باشی؟ 
مگه اینکه هر کسی تو یه اتاق تنها باشه 

پاسخ :

منظورم متوجه نبودن بود، یعنی وقتی این حرف رو زد سعی کردم به خاطر بیارم چه اشکالی در لباس بقیه هست و نتونستم :|
البته من تو یه اتاق تنهام، ولی همکارامم می‌بینم بالاخره.
برگ سبز
۲۲ مرداد ۹۷ , ۲۲:۱۵
دیدن با نگاه کردن فرق داره 
اگه تو یه اتاق میبودین از فرط دیدن تو ذهنت میموند اما چون تو یه اتاق نیستین تعداد دیدن ها کمه و باید حتما نگاه کنی. 
من و ما (مامان) وقتی خونه مردم میریم‌ اینجوری ایم نمیفهمیم چی عوض شده و چی خریدن و این چیزا
ولی هر کسی میاد خونه ما سریع متوجه چیزای جدید میشه :| 

پاسخ :

آره، می‌خواستم بگم دیدن با نگاه کردن فرق میکنه.
Bکمـپلــ ـکس ؛)
۲۲ مرداد ۹۷ , ۲۲:۲۵
منم ک‌تقریباً همینجورم:(((

پاسخ :

ای بابا :)
دختر تنها
۲۲ مرداد ۹۷ , ۲۲:۵۲
منم همین طوریم سرم تو لاک خودمه اگر تو جمع دوستانه میرم همه به جزئیات لباس توجه میکنند ولی من سرگرم خودمم البته من چندین سال این عادت تو خودم پرورش دادم گاهی حتی تو بحث های دوستام هم شرکت نمیکنم تو جمعشون هستم ولی تو لاک خودمم همین خصوصیتم باعث میشه همیشه تنها باشم حتی تو جمع 
هر کاری هم کردم نتونستم این عادتتم را ترک کنم انگار خدا مرا برای تنهایی خلق کرده

پاسخ :

از بعضی جهات آدم اینجوری خیلی راحت‌تره، حداقل از نظر فکری. ولی فکر نکنم وضعیت خوبی باشه. باید حواسمون کمی هم به اطراف باشه.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan