مونولوگ

‌‌

تبارک الله از این فتنه‌ها که در سر ماست، هعی...


روزهامون خیلی خوب و شاد می‌گذره، الحمدلله.
دایی خاطراتی تعریف می‌کنن که غش‌غش می‌خندیم. شاید بعضی‌هاشو اینجام تعریف کنم.
وروجک به خداحافظی میگه دست! چون همیشه موقع خداحافظی دستشو تکون میده. داداشش هم اوایل به خداحافظی می‌گفت دست‌دست! هر کدوم جداجدا و شخصا به این نامگذاری رسیدن. ولی به نظرم دست‌دستِ بره‌ی ناقلا قشنگ‌تره :) اصلا هم ربطی به این نداره که بره‌ی ناقلا رو بیشتر دوست دارم :)))
اخمای بره‌ی ناقلا تو هم بود، چون موبایلشو برداشته بودم. موبایلش یعنی یه تیکه چوب! می‌خواست ازم بگیره که گفتم "عه زنگ میزنه. کی پشت خطه؟ وزیر کشوره؟" نگاه کرد، "آقای شهرداره؟"، "نع"، "رئیس جمهوره؟"، "نه"، "دونالد ترامپه؟" "هههه، نه!!! دخترمه!" "O_o دخترت کیه؟"، "ریحانه!" و باقی مکالمه سانسور می‌شود :))))
وقتی خودمو مجبور می‌کنم با بچه‌ها سروکله بزنم، تنها وقتیه که احساس می‌کنم یه نیمچه خلاقیت و تفکری در من جرقه میزنه!



+ فک می‌کردم یه نعمت خوب و چاق و چله دارم. ولی الان می‌بینم اونی که فک می‌کردم نیست، من اونو می‌خواستم. نقطه.

  • نظرات [ ۷ ]
بابای نرگس
۱۴ مرداد ۹۷ , ۲۰:۴۵
دورهمی خیلی خوبه

پاسخ :

آره خوبه، ولی هرچقدم خوش بگذره، وسط شلوغی آدم فرار می‌کنه به سکوت!
برگ سبز
۱۴ مرداد ۹۷ , ۲۱:۵۶
شادیت مستدام 
چقدر پست گذاشتی در یک روز 
از تو بعیده 

پاسخ :

ممنونم :)
ان‌شاءالله که مشکل/امتحان شمام به زودی و به خوبی رفع میشه :)

دو تا بود همه‌ش! تازه می‌خوام الان یکی دیگه هم بذارم 😊
خاتون ..
۱۴ مرداد ۹۷ , ۲۲:۲۱
اخه دونالد ترامپ؟؟؟:))
من بر عکس تو اصلا توانایى سر و کله زدن با بچه ها رو ندارم.

پاسخ :

همی الان از وبلاگت اومدم =))

تازه مکالمه خلاصه شده، یه سریای دیگه هم بودن :)))

من هم فک می‌کردم ندارم، چون اساسا بچه خیلی دوست ندارم. خودتو مجبور کن بعد خودتو کشف کن ;))
خاتون ..
۱۴ مرداد ۹۷ , ۲۲:۳۴
میترسم خودم رو مجبور کنم بعد کار به جاهاى باریک برسه 
مثلا طورى بشه که دیگه بقیه بترسن بچشون رو دست من بسپرن :)))

پاسخ :

آفرین! درست فکر می‌کنی :)
چون اولش دقیقا همین اتفاق میفته :)))
پیشنهاد اینکه با خواهرزاده یا برادرزاده شروع کن، کم‌کم از جاهای باریک رد میشی به دشت‌های فراخ و وسیع هم میرسی :))
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۱۴ مرداد ۹۷ , ۲۳:۲۹
بچه‌ها خیلی خوبن! من هر وقت حالم بد بوده. بچه که دیدم همه چی پریده:-)

پاسخ :

حالا من برعکسم! من و بچه، جنیم و بسم‌الله! :))) البته لف و نشرش مشوشه ;)
خورشید ‌‌‌‌
۱۵ مرداد ۹۷ , ۰۰:۰۱
من نیز حرفهایی که برای خانم پیله نوشتید...

+ سلام. خوبی تسنیم جان؟

پاسخ :

آخرین بار پیچک بودن دیگه :)

سلام به روی ماه خورشید خانم :) من که خوبم بحمدالله، ان‌شاءالله شمام هستی :))
دلژین
۱۵ مرداد ۹۷ , ۰۸:۰۳

برم‌ محو شم تو افق که این جغله بچه دارم شد ! 
اون وقت من و تو هعی بریم دنبال علم و بی شوهر بمونیم 😂

پاسخ :

الان منو تو محذوریت قرار دادی که برم دنبال علم؟ 😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan