مونولوگ

‌‌

مهمان ناخوانده


از کت و کول افتادم. امروز قرار بود پیتزا درست کنم. در حال کار بودم که شش نفر مهمون اومدن ملاقات بی‌بی. دو نفرشون رفتن و چهار نفر برای نهار موندن. تعدادشون زیاد نبود، ولی چون محاسباتم بهم ریخته بود و باید مواد اولیه رو از نو آماده می‌کردم و از اون مهم‌تر، مجبور بودم با جوراب و چادر و فلان و بهمان آشپزی کنم، همزمان چایی و میوه آماده کنم و ظرف‌هاشم بشورم سخت بود یه‌کم. ساعت سه شیرینی‌خوری دعوت بودیم و هدهد هم می‌خواست به دعوتشون لبیک بگه، به خاطر همین من دست‌تنها بودم :((( از کت و کول (دقیقا از کت و از کول) افتادم!
خمیر خودم درست کرده بودم، ولی برای مهمون کافی نبود. واسه همین خمیر آماده هم آوردیم. سر سفره هم اتفاقا همون آماده‌ها افتاد واسه مهمون‌ها! بعدا فهمیدم اونا خیلی بی‌مزه بودن! خوشمزه‌ها رو خودمون خوردیم، بی‌مزه‌ها رو دادیم مهمون‌ها خوردن 😅😅

  • نظرات [ ۷ ]
بابای نرگس
۱۲ مرداد ۹۷ , ۱۶:۴۵
حقشونه
مهمون ناخونده
همیشه به شیرینی خوردن

پاسخ :

البته مامان برای نهار خیلی بهشون اصرار کردن، وگرنه خودشون قصد صددرصد به موندن نداشتن.

ممنون، همچنین :)
بانوی مومن
۱۲ مرداد ۹۷ , ۱۷:۴۵
عزیزززم نوش جان:)
خسته نباشید:)))

پاسخ :

سلامت باشید بانو جان :)))
برگ سبز
۱۲ مرداد ۹۷ , ۱۷:۴۶
نوش جونتون 

پاسخ :

جات خالی :)
دلژین
۱۲ مرداد ۹۷ , ۱۸:۵۸
خخخخخ
خمقر خونگیش خیلی خوش مزه تره 😍 
نوش جوووونتون 

پاسخ :

ها، من نمی‌دونستم تا امروز!
از این به بعد همیشه خودم خمقر می‌کنم 😂😂😂

مرسی، جات خالی :)
دلژین
۱۲ مرداد ۹۷ , ۲۲:۱۷
کوفته :)))))
توش ی کوچولو ادویه مثل فلفل و آویشنم بزن... باحال میشه 

پاسخ :

گرچه مطمئنا خانواده مقاومت خواهند کرد، ولی باید امتحان کنم حتما :)))
بلوط خانوم
۱۳ مرداد ۹۷ , ۰۷:۰۱
خداقوت! :)
از ماه رمضون به این ور دو تا پیتزای اجباری درست کردم. اولی قرار بود پیراشکی باشه، دومی ماکارونی بود که تبدیل به پیتزا شدند! :| 
شیرینی خوری چیه؟ همون بله برونه؟ 

پاسخ :

ممنونم، سلامت باشید :)
پیراشکی قابل قبوله، ماکاروووونی؟؟ :)))

نمی‌دونم معادل دقیقیش چی میشه، اولین جشن بعد از جشن عقد که فاصله‌اش با جشن عقد خیلی کمه معمولا. بعد از حدود یک سال بعد از شیرینی‌خوری هم جشن عروسیه. حالا این میشه چی که من بدونم بعدا چی بگم؟ :)
بلوط خانوم
۱۴ مرداد ۹۷ , ۰۲:۲۱
 ریختم تو آب خمیر شد. هرچی ماکارونیش بد، خمیرش عالی! منم پهنش کردم تو تابه. :)

اولین جشن بعد از عقد؟ تا یادم میاد، ما اصلا چنین جشنی نداشتیم. 🤔
ها! فقط پاگشا بود که جشن هم نبود. یه مهمونی با شام که خانواده داماد، خانواده عروس رو دعوت میکنن. همین. 

همون شیرینی خوری خودتونو بگید که اسمشه. 
 ولی ما به ظرف جای شیرینی میگیم شیرینی خوری. 

پاسخ :

O_O چه عجیب و البته جالب! میشه امتحانش کرد!

البته میشه شیرینی‌خوران یا شیرینی‌خورون هم گفت که اشتباه نشه :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan