مونولوگ

‌‌

دلا بسوز که سوز تو کارها بکند!


حرکت آقای و دایی وقتی بی‌بی سی ثانیه میرن توالت خیلی جالب و دیدنیه :))
کولر رو با تمام قدرت روشن می‌کنن و سی ثانیه حالشو می‌برن =))

#در_گرمای_چهل_پنجاه_درجه‌ی_شصت_هفتاد_گراد_خواهیم_مرد
#ایتالیا_هم_دردیم
#جمهوری_بی‌بی_مختار
#جرأت_داری_روشن_کن
#استقامت_استقامت_تا_آخر_مهر
#نحن_الصامدون
#خداحافظ_کولر_تا_سال_نود_و_هشت
#خدایا_تابستان_نود_و_هشت_را_از_فرط_گرما_منفجر_کن
#نات_بی‌بی‌سی_بات_بی‌بی_سی

  • نظرات [ ۱۲ ]
خورشید ‌‌‌‌
۱۰ مرداد ۹۷ , ۲۳:۴۰
فقط هشتگ آخر :))))))

پاسخ :

بعد از اینکه برگشتم از روش خوندم دیدم ممکنه بد خونده بشه! اینه که شد آخرین هشتگ :دی
^_^ khakestari
۱۱ مرداد ۹۷ , ۰۱:۱۶
😁😁😁جمهوری بی بی مختار
عالی بود

ما خوشبختانه در یک حرکت خودجوش و انقلابی تونستیم برعلیه حکومت دیکتاتوری پدر قیام کنیم و ایشون مستقر شدن در اتاق و ما در اقصی نقاط خانه با کولر تابستون میگذرونیم 😎

پاسخ :

بابای من که خودش سردسته‌ی جبهه‌ی ماست! قبلا مامانم نمیذاشتن روشن کنیم، حالا بی‌بی جان :) جالبه الان مامانمم هی میگه گرمه گرمه 😂😂
خب بی‌بی تازه جراحی شدن، نمی‌تونن واقعا سرمای کولرو تحمل کنن.
مرتضا دِ
۱۱ مرداد ۹۷ , ۰۸:۴۸
من در زمینه هشتگ ها اصلا بروز نیستم

پاسخ :

از یه خبرنگار بعیده! نچ‌نچ‌نچ‌نچ
مرتضا دِ
۱۱ مرداد ۹۷ , ۰۸:۵۶
خبرنگار وقتی خبرنگاری نکنه که خبرنگار نیست دیگه :)

پاسخ :

خبرنگار وقتی خبرنگاری نکنه نمیگه روز خبرنگارو به من تبریک بگین :دی
مرتضا دِ
۱۱ مرداد ۹۷ , ۰۹:۱۰
ما خبرنگار خبرهای محل کار خودمون هستیم :)
تخصصی کار میکنیم

پاسخ :

خبرنگار تخصصی محل کار خودتون میشه همون مدیر روابط عمومی شبکه‌ی خبر؟ :)
دلژین
۱۱ مرداد ۹۷ , ۱۳:۰۵
😁😂😂😂😂😂
خب دریچه ای که بی بی بیشتر اونجاست رو ببندین 
بقیه برن ی اتاق دیگه کولر روشن کنن :)))

پاسخ :

کولر گازیه، مال هاله. اتاق‌هام کولر ندارن. بی‌بی رو هم نمی‌تونیم تو اتاق ببریم، چون هواش جریان نداره و تنهایی هم دلشون می‌گیره. تختشون دقیقا وسط هاله، کاملا مناسب جهت ملاقات و دید و بازدید 😅😅😅
دختر تنها
۱۱ مرداد ۹۷ , ۱۳:۴۶
دلژین من میدونم یه صفحه دیگه زدی و تمام مطالب عطر زندگی دلژین را اونجا انتقال دادی من طاقت دوریت را ندارم و بیا و اینجا آدرس صفحه ات را بگو من دلم خیلی برای تو تنگ شده خواهش میکنم 

پاسخ :

دلژین دختر تنها راس میگه؟ O_O 😅😅😅
دلژین
۱۱ مرداد ۹۷ , ۱۵:۱۱
دختر تنها 
اسکلم مگه 😂😂😂
مطالبم رو منتقل کرده باشم ک به راحتی پیدا میشم 
باور کنید دلژین فعلا شعبه ی دیگری ندارد :))

پاسخ :

دختر تنها، من می‌دونم دلژین اسکل نیست :| 😂😂😂
خب شما یه وبلاگ بزن، دلژین بیاد بهتون سر بزنه :)
دختر تنها
۱۱ مرداد ۹۷ , ۱۸:۲۷
دلژین جان من منظورم اسکل نبود من منظورم اینه که شما که هر روز از روزمره هات از تجربه هات مینوشتی چطور ممکنه یکدفعه تمام تجربیات را حذف کنی بدون اینکه کپی جایی داشته باشی  شما که با عشق با مهربونی به همه نظرات جواب میدادی مگه ممکنه دیگه ننویسی من دلتنگ نوشته هاتم امیدوارم برگردی
تسنیم جان من زندگیم خیلی یکنواخت و تکراریه چیزی برای گفتن ندارم مگر اینکه تو وبم از شعر و متن ادبی بزارم که اصلا خوشم نمیاد دوست دارم
اگر یه روزی قراره وبی داشته باشم دوست دارم  از خودم و زندگیم بنویسم که فعلا زندگیم تعطیله
در ضمن من دلتنگ صداقت جملات دلژینم من تا حالا دلژین را ندیدم ولی قلمش و طرز فکرش را دوست داشتم یه آرامشی توی نوشته هاش بود 

پاسخ :

دختر تنهایی که دیگر تنها نیست 🤔 عنوان بدی واسه وبلاگ نیستا :) بهش فکر کن :)

دلژین، پست جدید بنویس، هر بار بده یکیمون تو وبلاگ‌هامون منتشر کنیم ;))
دلژین
۱۱ مرداد ۹۷ , ۲۱:۱۱
دختر تنها 
بالام جان 
تو به من نگفتی اسکل 
من خودم گفتم ننه :))
دلژین و شوخ طبعیش رو ب این زودی فراموش کردی ؟ 
بالام جان حتما دلیلی بوده محکم پشتش که زدم اون همه خاطره و نوشته و دوست و رفیق و پوکوندم ننه ...
ارشیو نوشته هام فقط داخل لپ تاپ شخصیم موجوده ، آنلاین دیگه جایی نیست :) 
والا 
بلله ندارم بلاگ :))
اولش که رفتم مصمم بودم بعدا بیام دوباره وبلاگ بزنم :) 
اما حالا کلا شک دارم...
:) 
بالام جان دستت رو بزن ب زانوت 
زندگیت شاد و تنت سالم الهیی 

پاسخ :

@ دختر تنها جان :))
دختر تنها
۱۲ مرداد ۹۷ , ۰۱:۱۲
دلژین عزیزم قربون شوخی هات بشم 
من دلم برای بالام جان گفتنت خیلی تنگ شده 
کاش اینجا را بخونی و بدونی دلتنگتم شاید مصمم بشی برای برگشت 
کاش میشد لپ تاپت را برای یک روز قرض میکردم اون مطالب را بخونم
آشپزی هات وای دلم براش یه ذره شده اگر یه روزی باز صفحه را باز کردی آشپزی ها را از روی لپ تاپت  توی وبت کپی کن قول بده 
خانواده  دلم را شکستند بقول خودشون من سالم با هوش متوسط یه عقب افتاده که از عهده هیچ کاری برنمیام  و هر روز  توی جهنمشون زندانی کردند  دل و دماغی برای هیچ چی نمیمونه خسته داغون
دلم به تو خوش بود تو هم وبلاگت را بستی 
به امید برگشتنت 
@ دلژین

پاسخ :

@ دلژین :)
دلژین
۱۲ مرداد ۹۷ , ۱۱:۵۰
بیچاره مونولوگ که شده کفتر نامه رسون 
ماچ به جفتتون 
:)))

پاسخ :

ماچ به خودت مریمی :**
ان‌شاءالله دختر تنهام خیلی زود از تنهایی درمیاد :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan