مونولوگ

‌‌

نامردی نیست واقعا! عین عدالته.


نمی‌دونم غصه خوردم، حسادت کردم، ناامید شدم، انگیزه گرفتم، حسرت خوردم یا چیز دیگه.
فقط می‌دونم گریه کردم، گریه می‌کنم.
خیلی سنگینه برام، خییییلی!

+ ما مدعیان صف اول بودیم/...

+ چرا، می‌دونم. حسادت کردم، خییییلی خیییییلی زیاد حسادت کردم. شاید داشتم از حسادت می‌ترکیدم. قلبم تحت فشار قرار گرفت اصلا. می‌تونم بگم اصلا حسادت مادی در وجودم نیست، ولی از اینکه بعضی‌ها بعضی چیزهایی که من میخوام رو داشته باشن، به حال مرگ میفتم.

  • نظرات [ ۱۰ ]
پیـــچـ ـک
۰۹ مرداد ۹۷ , ۱۴:۵۷
چی برات سنگینه؟

پاسخ :

نپرسید لطفا
پیـــچـ ـک
۰۹ مرداد ۹۷ , ۱۵:۱۱
پس حداقل از شونه هام فقط برای گریه استفاده کن دماغتو پاک نکن!خواهش میکنم!

پاسخ :

اگه میخواین کمک برسونین، بی‌زحمت یه پاوربانک بهم بدین، برق رفته و شارژ گوشیم 4 درصده :( تا ساعت نه چیکار کنم؟
دایی حیدر
۰۹ مرداد ۹۷ , ۱۵:۳۱
+تعریف حسادت اینه که آرزو کنم اون چیزی که من ندارم یا نمیتونم داشته باشم رو دیگران هم نداشته باشن ... اینی که من ندارم و دیگران دارن و منم دوست داشته باشم حسادت نیست ...  

پاسخ :

آره، بعد از نوشتن این پست، یه‌کم که فین‌فین‌هام کم شد، حس کردم با داشتن اون بنده‌خدا مشکل ندارم، ولی از اینکه خودم ندارمش از اعماق وجود ناراحتم. شاید هم حس‌هام قاطی پاطی شده، دارم خودمو مبرا می‌کنم. حالا حسود باشم، مگه چی میشه؟
خدایا به منم بده، اونجوری مطمئن باش هیچ‌مشکلی با داشتن بقیه ندارم.
دایی حیدر
۰۹ مرداد ۹۷ , ۱۵:۵۷
حسودی بد محسوب میشه .. حسود حاضره که برای اینکه به دیگری خیری نرسه، به خودشم هیچ خیری نرسه! شما اینجوری نیستید قاعدتا 

پاسخ :

قاعدتا چرا؟ ولی نه نیستم. اون دیگه فک کنم آخر حسادته!
پیـــچـ ـک
۰۹ مرداد ۹۷ , ۱۶:۰۰
پاور بانک ندا م. ولی دیجی کالا داره میتونی ازش بخری.

پاسخ :

دیجی کالا خیلی گرون میده بابا!
مرتضا دِ
۰۹ مرداد ۹۷ , ۱۶:۰۱
ای حسود
برق نیومد؟

پاسخ :

نه! توفیق اجباری که برم به بعضی کارهای الکی دیگه برسم :(
3%
پیـــچـ ـک
۰۹ مرداد ۹۷ , ۱۶:۱۸
مارکاش خوبه وگرنه نسبت به بازار ارزون میده تازه قانونا تا هفت روزم ضمانت داره میتونی پس بدی.
یه سایت دیگه هست اسمش گلدتکه.اونم خوبه.

پاسخ :

ما گوشی رو مقایسه می‌کردیم، گرون‌تر میداد.
بعدشم، بابام با گیوتین واستاده تو روز آخر ماه! اگه پولامو خرج کنم دیگه اینجا به روز نمیشه ☺
ار کیده
۰۹ مرداد ۹۷ , ۱۶:۳۲
غصه نخور تسنیم عزیزم...
ایشالا خدا بهترشو بهت میده:*

پاسخ :

ممنون از آرزوی خوبت الهه جان :*
نمیشه غصه نخورم :(
بابای نرگس
۰۹ مرداد ۹۷ , ۱۶:۳۶
اخییی
الهی
بهش برسید

پاسخ :

الهی آمممین
خورشید ‌‌‌‌
۱۰ مرداد ۹۷ , ۱۶:۲۲
لطفا پولاتون رو خرج نکنید که اینجا به روز بشه
باتشکر
:)

+ سلام تسنیم جانم
خوب باشی الهی

پاسخ :

زبون خوش که نمی‌فهمم، مگر تهدید اساسی آقای جلومو بگیره 😂😂 آخه پول مال خرج کردنه دیگه، نمیفهمم چرا با من مشکل دارن :||

+ سلام خورشید خانوم گل :)) متشکرم، تو هم خوووب باشی الهی :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan