مونولوگ

‌‌

لنگه کفش و بیابان و این حرفا


من خود به چشم خویشتن دیدم که چه‌جوری یه آدمی که در حالت معمولی بعضی قسمت‌های نون رو نمی‌خوره، در سه‌شنبه‌روزی که قراره هفت صبح بره بیرون و معلوم نیست بتونه تا نه شب برگرده خونه یا نه، همون قسمت‌ها رو برای ته‌بندی غنیمت می‌دونه، گرچه به اندازه‌ی سه تا لقمه‌ی مناسب کودک پنج ساله باشه! هعی دنیا :(

خداوندا، با توجه به نوسانات هفته‌ی اخیر بازار ارز و مسکوکات، سه‌شنبه‌ی ما را به خیییییر بگذران! آممممین :)

  • نظرات [ ۱۲ ]
علی علیزاده
۰۹ مرداد ۹۷ , ۰۷:۱۸
سلام اگر خواستید dadnazan.blog.irرا دنبال کرده و تیبادل لینک کنیم

پاسخ :

:))) از اونجایی که من معمولا غلط املایی و تایپی می‌گیرم از بقیه، اول بگم بهتون که تیبادل رو اشتباه تایپ کردین!
و دوم بگم که یه نگاه به سر و روی وبلاگ می‌نداختین، بعد پیشنهاد می‌کردین لینکتون کنم.
و آخرشم اینکه راستش زیاد پیش نمیاد که داد بزنم :دی
با تشکر :)
آقای .......
۰۹ مرداد ۹۷ , ۰۷:۲۱
اگر دوست داشتید دنبال کنید

پاسخ :

کتاب درسی لازم ندارم، ممنون :)
علی علیزاده
۰۹ مرداد ۹۷ , ۰۷:۲۷
خواهش دنبال چی دیروز بلاگم 464 بازدید داشته بهم همه پیام میدن کهتبادل کنم تو سایت های معروف هم زدن تشکر مگه وبلاگم بده

پاسخ :

وبلاگ من دیروز 68 تا بازدیدکننده داشته :(
احتمالا 60 تاشونو نمیشناسم :(
ناامیدکننده نیست؟ :(
آقای .......
۰۹ مرداد ۹۷ , ۰۷:۳۰
شرمنده منظورم این سایت است که نوشته شده

پاسخ :

من شرمنده‌ام، چون نمی‌تونم دنبال کنم.
موفق باشید.
علی علیزاده
۰۹ مرداد ۹۷ , ۰۷:۳۲
بله صحیح بود ممنون از غلط املایی که از من گرفتید فقط دنبال نمیکنید

پاسخ :

املایی نبود، تایپی بود :)
متاسفم، خیر.
بابای نرگس
۰۹ مرداد ۹۷ , ۰۷:۴۳
چی شده؟ 

پاسخ :

چیزی نشده بابای نرگس! دوباره سه‌شنبه شده :)
برگ سبز
۰۹ مرداد ۹۷ , ۰۹:۰۹
کامنتهای علیزاده ر فهمیدم آقای... را نفهمیدم 
مگه بورس میری سه شنبه ها؟!

پاسخ :

😂😂😂 برگ سبززززز! مگه نمی‌دونی؟ بورس اصن خوراک منه :))))

+ این دو نفری که امروز باهاشون سر و کار دارم، ممکنه دوست داشته باشن مقداری تخلیه‌ی هیجانی کنن :)
دلژین
۰۹ مرداد ۹۷ , ۰۹:۱۷
موندیم دلار بخریم 
یورو بخریم 
سکع بخریم 
سیب بخریم
گیلاس بخریم 😂😂😂 
یه دونه از اون شیرینی هایی ک خریدی رو خب نگه میداشتی برا ته بندی امروز :))
همه رو خوردی؟؟؟ 

پاسخ :

هیشکدوم! شیرینی بخر کامت تلخ نباشه :)

مریم کاملا این موضوع رو با گوشت و خونت حس کردیا! دو تا برداشتم ولی تا این ساعت موفق به خوردنشون نشدم :)
ار کیده
۰۹ مرداد ۹۷ , ۱۱:۱۸
چه بحث میکنی با اینا :))
من معمولا جواب نمیدم :دی

پاسخ :

اگه بدونم اسپم نیست جواب میدم، بالاخره پشت اون کامنت آدمه، هرچند باهاش موافق نباشم :))
هَشْتْ حَرْفى
۰۹ مرداد ۹۷ , ۱۲:۱۱
تو یه پست، دو تا از این کامنتای رو اعصاب، مشکوک به دسیسه ست :))

پاسخ :

از قضا امروز حالم خوب بود، داشتم تمرین می‌کردم :))
پیـــچـ ـک
۰۹ مرداد ۹۷ , ۱۳:۲۷
سلام
با خودت چیپس یا پفک ببر بخور که سر و صدا داره حرفاشونو نشنوی.خخخخ

پاسخ :

چشششم 😂😂
خیار چطوره؟ صدای درونی قوی‌ای داره :))
پیـــچـ ـک
۰۹ مرداد ۹۷ , ۱۴:۱۸
ای ول کارشناس!
فقط یادت باشه چندتا ببر تعارف کن که دهنشون مشغول بشه اونا هم کمتر حرف بزنن.

پاسخ :

به قول خودتون، ای‌ول =)) چه ایده‌ی نابی!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan