مونولوگ

‌‌

فک نمی‌کردم این شاخ ار دهد باری پشیمانی بود!


وقتی آقای تهدید می‌کنن و تو موظف میشی به پس‌انداز:
کتاب می‌خری با پشیمانی
شلوار می‌خری با نارضایتی
شیرینی می‌خری با عذاب وجدان

برای اولین باره دارم از خریدن کتاب پشیمون میشم، دلیلش هم دقیقا همینه که اگه این کتاب متوسط رو به پایین رو نمی‌خریدم می‌تونستم آخر ماه به آقای بگم اینقدر بیشتر پس‌انداز کردم! وگرنه اگه این محدودیت نبود، حتی خرید کتاب ضعیف‌تر از این با دو برابر قیمت این هم به اندازه‌ی افتادن یک تار مو برام اهمیت نداشت :)

شلوار رو به اسم نخی خریدم، ولی وقتی با پارچه‌ی نخی که بی‌بی آوردن مقایسه می‌کنم، انگار این پارچه‌اش شوخی‌ای بیش نیست :) مشکل اینجاست که من موقع خرید اصلا جنس‌شناس نیستم!

شیرینی رو دیگه طاقت نیاوردم دیگه :) هوس بد چیزیه :|

  • نظرات [ ۱ ]
ار کیده
۰۹ مرداد ۹۷ , ۰۰:۰۳
بزرگگگگ :دی

پاسخ :

دیدی گفتم باور نکردی :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan