مونولوگ

‌‌

سریال


هدهد داشت دنبال کنترل تلویزیون می‌گشت، پیدا نکرد. می‌گفت شبکه‌ی یک یا دو یا سه یه فیلمی داره. پرسیدیم چه فیلمی، گفت پدر. مهندس گفت کجاییه؟ گفت ایرانی. گفت اَیییی! گفتم سینماییه یا سریالی؟ گفت سریاله، یه پسر مذهبی، عاشق یه دختر (لغتش یادم رفته، معادل قرتی مثلا!) شده. گفتم آآآآآ، فک کنم ازش شنیدم، اسم پسره حامد نیست؟ گفت چرا. مهندس گفت امیدوارم پیدا نشه. گفتم منم همینطور. بلافاصله کنترل پیدا شد، هدهد گفت کاش زودتر امیدوار می‌شدین =))


  • نظرات [ ۹ ]
خورشید ‌‌‌‌
۰۶ مرداد ۹۷ , ۲۱:۴۰
امروز هم یکی داشت از این سریال تعریف میکرد
ولی میگفت ایرادهای زیادی داره
تنها خوبیش همینه که نشون میده با اعمال خوب میشه دیگران رو جذب کرد
نه با گفتار 

+ سلام :)

پاسخ :

و علیکم :)

عذر میخوام، ولی بدون تعارف نظرم اینه که فیلم‌سازی مذهبی ایران در حد افتضاحه، معمولا یه پیام اخلاقی رو کاملا کلیشه‌ای و گاهی به بدترین شیوه‌ی ممکن منتقل میکنن.
برگ سبز
۰۶ مرداد ۹۷ , ۲۱:۴۱
خخخخ 
آره چند بار دیده بودم که پسر مذهبی دختر سانتال می گیره و تهشم طلاقه 
چون پسرا میرن دختر خوششششگل اپن می گیرن بعد میگن خوب حالا می کنیمش تو غل و زنجیر اعتقاداتمون(انصافا واسه دختر سانتال میشه غل و زنجیر دیگه) بعد دختره تحمل نمی کنه و کار به طلاق میرسه 
تو دنیای واقعی دیدم 
فیلم رو وگرنه ندیدم 
الان شانسی تو خونه مادربزرگم نشستیم تلویزیون روشنه و دارم می بینم 
تازه نگاه هم نمی کنم 
یعنی با این چیزی که تو از عشق و عاشقی اونم یه مذهبی چس! با یه سانتال چس تر گفتی دیگه عمممرا 
تو اگه مذهبی ای غلط می کنی چشتو می ندازی به سانتال 
کثافت 😝😒😡

پاسخ :

برگ برگ برگ، سبز، سبز، سبز!
بابا بچه مچه رد میشه! یه‌کم ملاحظه کن خوووو! این فحشا چیه؟؟؟
reza sheykhi
۰۶ مرداد ۹۷ , ۲۱:۵۴

میدونی بیتکوین چیه؟

آموزش استخراج بیتکوین به وسیله کامپیوتر شخصی.

بدون هزینه

امتحانش کاملا مجانیه.

 

http://yon.ir/t6IC6

پاسخ :

فک کنم تب بیت‌کوین خوابیده دیگه! نیس؟
مریــــ ـــــم
۰۶ مرداد ۹۷ , ۲۱:۵۴
چقد این‌فیلم‌مزخرفه!
البته ندیدمش جز یه قسمت
و به شدت خنده دار بود و منو یاد فیلم دلشکسته انداخت

پاسخ :

من امشب یه صحنه‌شو دیدم، داشت عصبانیم می‌کرد!
یکی رفته تحقیق، اومده به پدر پسره میگه دختره اهل نماز روزه نیست، خانواده‌‌شم اهل خمس و زکات نیستن احتمالا. بعد پدره میگه نحن نحکم بالظاهر!!! ما از اعتقادات مردم چه می‌دونیم؟ آخه مرد حسابی وقتی ملاکت ظاهره و اهل تفحص نیستی، واسه چی رفتی تحقیق خب؟
برگ سبز
۰۶ مرداد ۹۷ , ۲۳:۱۰
بچه مچه 
منظورت دهه هشتاده یا نود؟ اونا که خودشون گودزیلان 😂😂
ما دهه شصتی ها پیرهای بی اعصابیم :| ولی جدی گفتم 
جدی جدی 

پاسخ :

دهانم دوختی :|
برگ سبز
۰۶ مرداد ۹۷ , ۲۳:۳۸
منظورم از جدی گفتم کامنت اولمه 
بشکاف داری یا بدمت؟ 😁

پاسخ :

می‌دونم!
حالا بشکاف واسه چی؟
برگ سبز
۰۷ مرداد ۹۷ , ۰۰:۱۵
واسه دوخت های دهانت!  😆😆😆😆

پاسخ :

😒😒😒
برگ سبز
۰۷ مرداد ۹۷ , ۰۰:۱۹
😂😂😂😉 
وا کن اخماتو دیگه 

پاسخ :

من خیلی دختر متینی هستم! اینم شکلک منه وقتی دارم از خنده منفجر میشم 🙂
برگ سبز
۰۷ مرداد ۹۷ , ۰۰:۳۲
فاطمه! 
غلطتم کردی 😂😂😂😉😉

پاسخ :

چرا من امشب یک در میون کامنتای تو رو نمیفهمم؟ 🤔
رو اسمم حساس نیستم، ولی لطفا بگو تسنیم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan