مونولوگ

‌‌

اورژانس علیه السلام


ساعت دوی بامداد است، هدهد را بیاورده‌ایم اورژانس. مشکوک است به آپاندیسیت. البته دکتر نسخه‌ی معدوی برایش نوشته بود، گفتم "آقای دکتر، آپاندیسیت نمی‌تواند باشد؟" پوزخند زده گفت "آپاندیس در این مکان مستقر است! (اشاره به مکان استقرار آپاندیس) مگر در این مکان درد داری خانوم؟" خانوم جواب داد "بله، آنجا و همه‌جا!" از قضا آپاندیسیت با درد مبهم در شکم آغاز می‌شود و نه با درد RLQ (محل استقرار آپاندیس). بی‌اشتها هم که بود و شام نخورده بود، تهوع هم بگویی نگویی! داشت، البته پسواس و اوبتوراتورش منفی بود در خانه، ریباند تندرنس را هم نتوانسته بودم معاینه کنم، چون شکمش را سفت می‌کرد. خلاصه به هر حیله‌ای بود دکتر را برخیزاندیم تا یک دستی به معاینه هم ببرد. لطف کرده و فقط ریباند را معاینه کرد و گفت که شکمش را سفت می‌کند و نمی‌شود معاینه کرد! سپس آزمایش نوشت. با کوشش هرچه تمام‌تر، پس از گذر از هفت خوان، آزمایشگاه را که در گوشه‌ای مخوف پنهان گشته بود پیدا نمودیم. آزمایشگاهِ اورژانس نمونه‌گیر خانم نداشت، گفت بروید بالا تزریقات خواهران تا برایتان نمونه بگیرند، یعنی آن همه خوان را برگشته و بازپس آئیم! گفتم بدهید خودم بگیرم. رفتم و میز کار بنده خدا را به اندازه‌ی یک ذره خونین و مالین کردم! به جان وبلاگم تقصیر هدهد بود، از بس خونش زیاد است، به جای یک سی‌سی، سه سی‌سی وارد سرنگ شد! (حالا چه ربطی به این داشت که بریزد را خودم می‌فهمم و مهم نیست اگر شما نفهمیدید!)

تا جواب آزمایش حاضر شود نیم ساعتی طول می‌کشد. آقای بر صندلی‌های انتظار آرمیده‌اند، هدهد انگار نه انگار که داشت می‌مرد، رفته برای نصفه‌ی پیدا شده‌اش ناز کند، من هم یک چیزی پیدا کردم که بیایم نشانتان دهم =))


این را ماه‌ها پیش، یک روز جمعه‌ای که رفته بودیم تفریح نوشته‌ام و ضبطش را هم امشب به انجام رسانیده‌ام. ببینم متوجه می‌شوید جناب گوگل چه می‌گوید؟



+ مامان امشب بر بالین بی‌بی هستند. تا وقتی در خانه بودیم میلیون بار زنگ زدند که هدهد چه شد؟؟ آخر گفتم می‌خواهیم بخسبیم دیگر، خودش می‌گوید بهتر است، لطفا دیگر زنگ نزنید. فعلا خدا رحم کرده و زنگ نزده‌اند.


  • نظرات [ ۸ ]
محبوبه شب
۰۵ مرداد ۹۷ , ۰۲:۲۰
دردش وحشتناکه :| 
پارسال خواهرم آپاندیسشو عمل کرده بود

ان شاءالله بهتر بشه

پاسخ :

خب هرچی رشته بودم پنبه شد!
الان احتمال سنگ کلیه مطرح شده -__-

ممنونم :)
ار کیده
۰۵ مرداد ۹۷ , ۰۶:۲۶
الان چطوره؟ 
خدا نکنه سنگ کلیه باشه... وحشتناکه :/

+چیزی نفهمیدم ازش

پاسخ :

الان گرفته تخت خوابیده، منم بدخواب شدم و نمی‌تونم هیچ کاری بکنم :( البته به ضرب و زور مسکن خوابیده.
ولی اصلا به نظر نمیاد سنگ‌کلیه باشه، من که همچنان شکم به آپاندیسیته.

+ هیچی؟ اَی بابا! این سرکار خانم گوگله معلوم نیس چی میگه اصن :)

مریــــ ـــــم
۰۵ مرداد ۹۷ , ۱۴:۴۱
بگو تف متوجه شدم نشدم
:|
مامانا کارشون همینه
امیدوارم چیز مهمی نباشه

پاسخ :

فک کنم باید متنشو بذارم :))

hoselash sar rufteh bood. yek rahe hal be fekrash amad. google translate ra baz kard ve poste jadidi nevesht. ma emrooz be dashthaye atrafe mashhad rafteh boodim. vaqe an khosh gozasht. rooye kooh kolli ax ggereftim. sepas bargashtim ve be khaneye asal raftim. barreye naqola sarmaye sakhti khorde ast. madarash do ta ampool be o zade ast! baraye sham pachin kabab karde and. booye ziyadi inja pichide ast ve man badjoor ggorosne shode am. maman ve aqay rafte and biiroon ve hanooz bar nagashte and. kash zoodtar biyayand ta balha ra bokhorim.

ان‌شاءالله، ممنون :)

برگ سبز
۰۵ مرداد ۹۷ , ۱۴:۵۲
عزیزم کی ابتوراتور چک می کنه 
کم پیش میاد 
جراح قدیمی شهرمون این کار رو می کنه 
دستش خوبه 
وَ 
آنتی بیوتیک بعد عمل نمی نویسه 
وَ
پی آزمایش و سونو نمیره اوووووول معاینه 
دمش هم گرم 
.

.

منم دیشب نصفه شب اورژانس بودم برای خواهر کوچیکه 
ولی الان دل دردش خوب شده سردرد و مقداری تب؟ داره 
نمونه گیر خانم نداشتن چیه باز 
خوب از پشت دستش آقا می گرفت 
سخت گیرید شما هم ها

پاسخ :

خدا رو شکر که خوب شده. خواهر من همینطور مسکن میخوره.

ما سخت نگرفتیم که، خود آقای نمونه‌گیر نگرفت :| :) و خب تا وقتی من هستم  و می‌تونم بگیرم چرا یه مرد بگیره؟
دلژین
۰۵ مرداد ۹۷ , ۱۵:۴۰
هد هد  چطوره ؟ 
تازه ازدواج کرده هد هد ؟ یه بتا میگفتی چک شه براش EP ای چیزی نباشه یه وقت ... 
خودت خوبی ؟ 
ایشالا که هد هد با حال خوب زودی مرخص میشه .... 

پاسخ :

خوبه. بستری نکرد که، فرستاد آزمایش که هماچوری داشت و برای رد سنگ کلیه سونو نوشت. امروز با مسکن بهتره، شاید فردا بره سونو، اگر هم دردش خوب بشه شاید اصلا نره :)))
نه بابا، بتا کدومه! این خبرا نیس =)
برگ سبز
۰۵ مرداد ۹۷ , ۱۶:۴۳
یعنی تحت تاثیر دلژینم که آمار خواهرهای تو رو داره 
خواهرم الان رفته آزمایش بده 
چرا از اورژانس بد میگی؟ نمیگی به دلم میاد؟

پاسخ :

دلژین حواس‌جمع 😊

ان‌شاءالله که چیزی نیست :)

اورژانس شما که خووووبه :)
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۵ مرداد ۹۷ , ۱۷:۵۳
مامان من اینجور مواقع میگه شب ها موقع خواب پهلوهاتو نمی پوشونی! هوا زده:|

پاسخ :

مامان منم می‌گفتن ظهر آبغوره خورده سردیش کرده :)
البته خیلی مواقع هم درست میگن :)
دلژین
۰۵ مرداد ۹۷ , ۲۳:۵۸
بچه ها از ماماناشون گفتن 
مامان من بود میگفت باز شب حموم کردی سر خیس خوابیدی اینجوری شد 😂😂😂

پاسخ :

با سر خیس خوابیدن اونم تو تابستون از لذت‌های حلال دنیاست :)
یعنی خود مامان‌ها بچه یا جوون نبودن؟ اون موقع‌ها از این کارا نمی‌کردن؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan