مونولوگ

‌‌

فقیر


بی‌بی بستری شدن. مامان و یک گروهان آدم دیگه الان اونجان. هدهد زنگ زد مامان برنداشتن. من زنگ زدم، بعد از چند تا بوق، اشغال زد و بعد هم پیام اومد "سرکلاس هستم"!!!! 😂😂😂


+ همون که دکترهای دیگه گفته بودن، پنج تا مهره‌ی مشکل‌دار و اگه جراحی نکنن خدای نکرده فلج میشن.
+ رب انی لما انزلت الی من خیر فقیر...

  • نظرات [ ۱۴ ]
لوسی می
۰۴ مرداد ۹۷ , ۱۰:۳۸
خدا شفای عاجل بده ان شالله.

پاسخ :

ان‌شاءالله
دعا کنید لطفا، ممنون
مرتضا دِ
۰۴ مرداد ۹۷ , ۱۰:۳۸
کلاسه چی؟!

پاسخ :

کلاس فرستادن "پیام سریع" به جای "رد تماس"!
مرتضا دِ
۰۴ مرداد ۹۷ , ۱۰:۴۲
:)) زنده باشن

پاسخ :

سلامت باشین :))
خانم الفــــ
۰۴ مرداد ۹۷ , ۱۰:۵۳
😄 امان از این پیام های آماده 

ان شالله حالشون هرچه زودتر خوب بشه..

چقدر این آیه خوبه...

پاسخ :

ان‌شاءالله، ممنون از دعای خیرتون :)

بله، خیلی
آقای صاد
۰۴ مرداد ۹۷ , ۱۲:۲۴
هو الشافی انشاالله :)

پاسخ :

ان‌شاءالله
ممنون
پیـــچـ ـک
۰۴ مرداد ۹۷ , ۱۲:۴۱
سلام
مامانت خواسته حسشو وقتی تماساشو جواب نمیدید درک کنید!
ببین بیا از فعل وضمیر مفرد برای هم استفاده کنیم. من دلم نمیخواد بی ادب باشم و وقتی تو میگی شما بگم تو ولی هرکاری میکنم نمیتونم باهات صمیمی نباشم.

پاسخ :

سلام
عجب :)

اتفاقا تعجب کردم جواب کامنتمو با ضمایر جمع دادین 😁 همونجوری مفرد دوست دارم، شما همونطور مثل قبل باشید لطفا :)
ولی خودم نمی‌تونم واقعا. با خانم لوسی‌می هم همینطور. اختلاف سنیم با ایشون شاید شش سالی بیشتر نباشه، ولی هررر کااااری می‌کنم نمی‌تونم بگم تو! با شما که فک کنم اختلافم بیشتر از این حرفاس :))
پیـــچـ ـک
۰۴ مرداد ۹۷ , ۱۳:۳۵
نههههععععع! به من باید بگی تو! راحتتت
😍😀

پاسخ :

هر وقت تونستم چشم :)
پیـــچـ ـک
۰۴ مرداد ۹۷ , ۱۳:۳۸
کوچولویی چه قدر! کوچولو😍😍😍😘😘😘
عیب نداره هرجور دوست داری باش! من مدرسه میرفتم تو به دنیا اومدی!

پاسخ :

خودم که حس می‌کنم بیست‌وچهار و هفت و نه یعنی خییییلی زیااااد و هیچی به هیچی هنوز! به هیچ‌جا نرسیدم هنوز :((

مدرسه‌ی چی؟ دبستان؟ دبیرستان؟ دبیر دبیرستان؟؟؟ 😉😉😉😆😆😆😂😂😂
پیـــچـ ـک
۰۴ مرداد ۹۷ , ۱۳:۵۲
میخواستی به کجا برسی مثلا؟ مگه قرار بوده شاتل هوا کنی؟ همین که خوب زندگی کنیم کافیه.
لوس! دبستان دیگه... :/

پاسخ :

آره، می‌خواستم آپولو هوا کنم :(

خخخخخ، پس شمام با داشتن دو تا بچه هنوز خیلی کوچولوووووئین ^_^
دایی حیدر
۰۴ مرداد ۹۷ , ۱۸:۱۰
آرزوی سلامتی و بهبودی... 

پاسخ :

متشکرم :)
اگه لطف کنین در کنار آرزو دعا هم بکنین خیلی ممنون میشم.
نمی‌دونم چرا این بار دلم شور میزنه.
برگ سبز
۰۴ مرداد ۹۷ , ۱۸:۲۹
دختر جان 
پیر خودتی 
من از پیچک بزرگترم! :/


بیست‌وچهار و هفت و نه 
این دقیقا چیه؟ هر چی می خونم نمیفهمم 

پاسخ :

واقعا؟ یعنی الان به تو هم بگم شما؟؟؟ 😅😅😅 شرمنده حس شما گفتنم نمیاد 😆😆😆
خب فک کنم اختلافم با شما نه سال یا یه‌کم کمتر باشه :)

آخه باید همممه چیو شفاف‌سازی کنی؟؟؟ 😁😁 اولی ساله، دومی ماهه، سومی روز. می‌خوای ساعت و دقیقه‌شم شفاف و روشن بگم؟ :))
دایی حیدر
۰۴ مرداد ۹۷ , ۲۰:۲۶
چشم.

پاسخ :

متشکر متشکر
بابای نرگس
۰۴ مرداد ۹۷ , ۲۰:۳۲
چه دعای خوبی
برای سلامتیشون دعا می کنم

پاسخ :

بله، دعای خیلی قشنگیه. تو سوره‌ی قصصه.

خیلی خیلی ازتون ممنونم :)
برگ سبز
۰۵ مرداد ۹۷ , ۱۵:۱۱
بیست و چهار سال؟!
متولد هفتاد و سه؟
هوف!

پاسخ :

آذر هفتاد و دو
چرا هوف؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan