مونولوگ

‌‌

یاس


خواهرم یه سیم‌کارت اضافه داشت که مدتی داده بود دست من. الان که داییم اومده و قراری چند وقت اینجا باشه من دادمش به دایی. مامانم می‌خواستن بدونن که اون شماره تو گوشیشون چی سیو شده، من شماره رو خوندم و مامان با گوشیشون بهش زنگ زدن. به نظرتون چه اسمی بر صفحه‌ی گوشی ظاهر شد؟؟؟

عسل دستِ یاس!!!


این چه مدل نامگذاریه؟ :)))) الان باید بنویسن "عسل دست یاس، بعد دست دایی!" 😂😂😂


از اسم یاس خوشم نمیاد چندان، ولی این اسامی مستعار رو آقای انتخاب کردن برای نوشتن در تلفن! علتش هم اینه که دوست ندارن اسم دختراشون رو بنویسن!!!! منم بعدا رفتم اسممو تو گوشیشون تغییر دادم و اسم واقعی خودمو گذاشتم 😆 آقای هم دیگه عوضش نکردن. ولی عسل و هدهد خوششون هم میاد 😑 منم چون از خودم خلاقیتی ندارم، همین اسامی که آقای برگزیدن رو اینجا استفاده می‌کنم، بجز یاس!

تازگی‌ها فهمیدم که زمانی که مامان منو باردار بودن، تو خونه گل یاس داشتیم و مامان بینهایت از بوش بدشون میومده!


+ چیششش! هی یاس، یاس، یاس! شبیه یأس می‌مونه :)))

+ من هنوز یاس رو از نزدیک ندیدم و نبوییدم! شاید ببینم خوشم بیاد.


  • نظرات [ ۸ ]
رضا رضایی
۰۳ مرداد ۹۷ , ۱۲:۲۶
با سلام
یک سایت باحال دیگر

www.musicgelyan.com

با تشکر.....  شما هم کلیک کنید

پاسخ :

!
خورشید ‌‌‌‌
۰۳ مرداد ۹۷ , ۱۲:۲۷
ببینید خوشتون میاد :)

پاسخ :

شاید! مثلا از نرگس خوشم میاد، ولی بوش یه‌کم عجیبه! با اینکه همه تعریفش میکنن.
آقای صاد
۰۳ مرداد ۹۷ , ۱۲:۳۵
عطر یاس از محشر ترین رایحه های دنیاست :))

خونه ی عموی مادرم یه باغچه داشتن هر وقت می رفتیم خونشون همه ی حیاط بو بهشت می داد... پر از گل یاس بود 
خاطره میان طعم بی نظیر شیرینی خونگی های زن عمو آرام آرم به پایان می رسد... 

پاسخ :

ترغیب شدم ببینم بهشت چه بویی میده!
ار کیده
۰۳ مرداد ۹۷ , ۱۴:۱۶
چه جالب:)
پس اسامی خلاقیت پدره :)
یاس خیلییی خوش بوعه تسنیم. خیلی *-*

پاسخ :

آره، من اصلا تو نامگذاری خوب نیستم، می‌بینی که هی میگم بابای جوجه و داداش کوچیکه و فلانی و بهمانی! اگه اون دو تا رم بابام نمی‌گفت می‌گفتم آبجی بزرگه و آبجی وسطی! :دی

آره، تعریف زیاد شنیدم. یه روز بالاخره می‌بویمش :)))
لوسی می
۰۳ مرداد ۹۷ , ۱۴:۴۶
گلی که زیباست گل یاسه، 
گلی که غوغاست گل یاسه،
گلی که مصداق تولّای حضرت زهراست گل یاسه ^_^
یه شعر مذهبی بود برای تولد حضرت زهرا میخوندیم وقتی دبیرستانی بودیم. کاش به آهنگ برات میذاشتم.
عیدتم مبارک.
پاسخ به پاسخت در آخرین کامنتم:بی خیال!

پاسخ :

من با آهنگ خوندمش :) گل یاسه رو هم دوبار تکرار خوندم :))

من بیخیال نمیشم، ولی شما اگه می‌خواین بیخیال شین حرفی نیست ;)
یک مسلمان
۰۳ مرداد ۹۷ , ۱۵:۱۳
آهنگ های خوبی هم می خوند اون زمانا...

پاسخ :

یاس؟؟؟ خواننده هم بوده پس :)
لوسی می
۰۳ مرداد ۹۷ , ۱۸:۱۱
الف یاس رو هم موقع خوندن کشیدی؟ 😁

خب پس بگو کی بوده! 😉

پاسخ :

بله بله 😁

خانوووووم 😐
دایی حیدر
۰۳ مرداد ۹۷ , ۲۰:۲۶
اینم الله اکبر داره! 
منم خیلیا رو دیدم که اسم خواهرهاشونو مستعار مینوسن . آبجی 1، آبجی 2 ... من که خودم با نام و نام خانوادگی کامل مینوسم اما دیدم داداشم و خیلیای دیگه حتی شماره خانمشون رو با اسم پسرشون سیو کردن! نمیدونم ریشه اش از کجاس، اما اگر بحث غیرت و تعصب ناموسیه، یقینا یه تعصب دوست داشتنی و البته کودکانه و معصومانه ای محسوب میشه

پاسخ :

نام و نام خانوادگی :|| می‌خواین اصلا بنویسین خانم فلانی!

بله بله، یقینا!
تعصب کودکانه چیه بابا، پس منم از این به بعد می‌نویسم برادر شین.ز، برادر میم.میم، برادر عین.الف! منم خیلی غیرتمندم!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan