مونولوگ

‌‌

و روز خوب :)


روز عجیب و خوبی بود :)

یکی که نزدیک بود زایمان کنه همونجا!

دومی از در اومد تو فینت کرد افتاد! شربت بهارنارنجمو دادم خورد :( 😆

سومی اومد... [سانسور :)]

چهارمی هم... :)

پنجمی هم وقتی اومدیم بیرون تازه از راه رسید، با جعبه‌ی شیرینی :) بعد از نازایی چهارده ساله، الان یه نی‌نی خیییییلی ریزه میزه بغلش بود 😊



این پنج تا خواص مریض‌های امروز بودن البته.

خانم میم هم نیومده بود و مجبور بودم کار اونم انجام بدم. و وسط این همه بدو بدو هی کامنت و پست‌های شما رو می‌خوندم :))) الان من معتاد نیستم پس چی‌ام؟ :)))

به حول و قوه‌ی الهی برم خونه وقت کنم قبل کلینیک عصر، فاج پسته‌مو که چند روزه قصدشو دارم درست کنم :) میشه گفت اگه هیچ دلیل دیگه‌ای برای خودکشی نکردن نداشته باشم، آشپزی رو دارم :)


  • نظرات [ ۱۰ ]
آقای صاد
۰۱ مرداد ۹۷ , ۱۳:۲۳
چه روز زیبایی! D:
ما منتظر فاج پسته می مونیم پس :)

پاسخ :

بله زیبا :)
متاسفانه من فراموش کرده بودم که امروز خونه‌مون غلغله است و تمام تایمی که خونه بودم رو مشغول بودم!
ار کیده
۰۱ مرداد ۹۷ , ۱۳:۲۶
:قلب 
احساسم بهت یهو قلمبه شد، دوست خوب من :) :دی

پاسخ :

عزیییزم :) دوست گلم 😙😙😙
نکنه فاج می‌خوای کلک؟ 😉
مرتضا دِ
۰۱ مرداد ۹۷ , ۱۴:۳۳
اگه معتاد نیستی پس بی برنامه ای
مثل من

پاسخ :

برنامه مییییریزم و بهم میییییزنم :)
مرتضا دِ
۰۱ مرداد ۹۷ , ۱۶:۰۵
مال من گم میشه :|

پاسخ :

من که رو تخته‌م می‌نویسم میرم بیرون برمی‌گردم می‌بینم به جاش یک عالمه گل و بلبل کشیده شده :||| اصن تقصیر ایناس که من بی‌برنامه میشم :/
ار کیده
۰۱ مرداد ۹۷ , ۱۶:۰۸
آله. :دی

پاسخ :

متأسفم ارکیده جان :( هیچ کاری از دستم برنیومد :( از دستش دادیم :(
:دی
ار کیده
۰۱ مرداد ۹۷ , ۱۶:۱۵
:قلب شکستته
:دی

پاسخ :

هر دل که شکسته‌تر بود پیش‌تر است :دی :دی

یه روز بیام خونه‌ت تو برام درست کنی :))))
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۰۱ مرداد ۹۷ , ۱۷:۳۲
میشه گفت علاقه مند به دنیای وب:-)

پاسخ :

ممنون، چه دیدگاه دلداری‌دهنده‌ای :)
آقای صاد
۰۱ مرداد ۹۷ , ۱۸:۰۵
ما بیشتر از این ها منتظر فاج پسته می مونیم پس :) 

پ.ن: فاج اسم وزیر اداره ی سحر و جادو نبود؟! :/

پاسخ :

خب از اونجایی که اسم اداره‌ی سحر و جادو هم به گوشم نخورده بود تا حالا، یه سرچ کردم و فهمیدم که بله، در داستانی به نام هری پاتر، یه وزارت سحر و جادو وجود داره که کورنلیوس فاج، برای مدتی وزیر اداره‌ی متبوع بوده! :|
ار کیده
۰۱ مرداد ۹۷ , ۱۹:۲۲
اینم شد تعارف؟ :|
حداقل بیا خونمون، درست کن واسم :دی

پاسخ :

شرمنده از من همینقد برمیاد 😂
ولی نه، گفتم شاید خوشت نیاد برم تو آشپزخونه‌ات دست به وسایلت بزنم! از اووون بابت گفتم 😆
آقای صاد
۰۱ مرداد ۹۷ , ۲۳:۳۶
زنده باد :) 

فاج یه آدم ضعیف النفس بود که حاضر نشد به ضعف وزارت سحر و جادو در مقابل لرد تاریکی اعتراف کنه و به ارتش دامبلدور بپیونده. شاید اگر به موقع اعلام هم پیمانی می کرد به خواسته ی خودش هم که ابقا در سمت وزارت بود می رسید اما حیف... :)

پاسخ :

وای! چه حیف... :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan