مونولوگ

‌‌

عشق از شناخت می‌گذرد، اتفاق نیست


ما هر دو یک‌دلیم، ولی این وفاق نیست *
از احتیاج بگذر اگر اشتیاق نیست *

ما خسته‌ایم و تشنه، ولی دست و پا زدن
راه نجات یافتن از باتلاق نیست

آیینه‌ایم و غیر حقیقت نگفته‌ایم
در ما به قدر یک سر سوزن نفاق نیست

هرگز دو لفظ را مترادف گمان مکن
جایی که عشق نیست؛ جدایی، فراق نیست

هر روز بیشتر به تو دلبسته می‌شویم
عشق از شناخت می‌گذرد اتفاق نیست *

دنیا هزار پنجره بر ما گشود و بست *
اما دریغ، آینه‌ای در اتاق نیست *



فاضل جان نظری یک بیت از این غزل رو گذاشته تو صفحه‌اش، قشنگ نیست؟ :)


  • نظرات [ ۴ ]
دلژین
۲۹ تیر ۹۷ , ۱۲:۲۱
سلام 
دلژینم مهربان 
من بعد از حذف وبم ، کسی وب رو ثبت کرده 
میخواستم خواهش کنم تو وبت اعلام کنی اون من نیستم 
یه موقع بچه ها ایمیلی 
شماره تلفنی 
چیزی نذارن 
:) 
لطفا ❤

پاسخ :

سلام عزیزم
باشه چشم، ولی وب من خیلی خواننده نداره.
به جناب دچار بگیم؟
دلژین
۲۹ تیر ۹۷ , ۱۲:۴۳
به ایشونم گفتم 
:) 
ایشالا که میذارن 

پاسخ :

شاید هم یکی از دوستانه، آدرس رو سیو کرده واسه وقتی که احیانا پشیمون شدی 😅😅
البته فک نکنم هیچ‌وقت به اون اسم و آدرس برگردی.
00:00 :.
۲۹ تیر ۹۷ , ۱۲:۵۰
به به

پاسخ :

بله، به‌به!
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۹ تیر ۹۷ , ۱۷:۳۰
از احتیاج بگذر اگر اشتیاق نیست:-)

پاسخ :

حتی می‌تونست عنوان بشه :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan