مونولوگ

‌‌

اگه یه روز استاد بشم این نکته رو حتما لحاظ می‌کنم!


می‌دونین، به نظرم اون‌هایی که از این کارها می‌کنن یه روزی بالاخره تقاص پس خواهند داد :||||
معلومه این مدل آدم‌ها، سابقا خیلی کفرم رو درآوردن؟




  • نظرات [ ۴ ]
آقای صاد
۲۷ تیر ۹۷ , ۱۹:۲۶
شت -___-

پاسخ :

خدا بگم چیکارشون نکنه!
** دلژین **
۲۷ تیر ۹۷ , ۱۹:۲۶
وااااای 
من دیگه سر شرح حالها شخم میزنم 
اولش مغر نمیان که :)))

پاسخ :

باید سه چهار دفعه با تاکید زیاد بپرسی تا بالاخره یه چیزایی رو لو بدن! من نمی‌دونم بارداری مگه چیز بدیه یا من جاریشونم که اونم حتی مخفی میکنن ://
ار کیده
۲۷ تیر ۹۷ , ۲۰:۲۷
بارداریم مخفی میکنن؟ :))))

پاسخ :

همه نه، ولی بعضیا بعععله! :))
^_^ khakestari
۲۸ تیر ۹۷ , ۱۸:۰۶
😁😁این پسره امسال توی خنداننده شو هست

پاسخ :

عه جدا؟ من ندیدم این برنامه رو :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan