مونولوگ

‌‌

خانواده‌ی جامع!


جوجه رو پشره نیش زده! من و جوجه در این مورد شباهت داریم به هم، هردومون رو زیاد نیش میزنن. مهندس می‌گفت چون تو گروه خونیت O هست که دهنده‌ی عمومیه. نمی‌دونم چقدر علمیه ولی نظریه‌ی جالبی بود. منم همینو به داداش و زن‌داداشم گفتم که احتمالا جوجه هم O باشه. و بحث رفت سمت اینکه گروه خونی هرکسی چیه. زن‌داداشم گفت B، هدهد A، عسل B، مامان O، من هم O!!! دقت نمودین؟ یکی از خواهرام A، یکی دیگه از خواهرام B، و من O و مادرم هم O!!! چنین چیزی نمی‌تونه امکان داشته باشه. چون اگه مامان O باشن و دو تا فرزند A و B داشته باشن، آقای لاجرم باید AB باشن و اگه آقای AB باشن امکان نداره فرزندشون O باشه! وسط این بحث شیرین و داغ وقتی با خودم چنین استدلالی کردم یهو زدم زیر گریه (الکی ;)) که منو از کجا آوردین؟؟؟ من با کی جابجا شدم؟؟؟ من بچه‌ی شما نیستم؟؟؟ 😭😭😭

و حالا مسئله‌ی به این بغرنجی در انبوهی از خنده و قاه‌قاه مدفون شد رفت :(



+ پست قبل نه قبلش، یه قصه بود ها :)))


  • نظرات [ ۱۰ ]
برگ سبز
۲۷ تیر ۹۷ , ۰۱:۳۵
شایدم اون خواهرت که ب هست یا اون که آ هست باید بره چک کنه :) از کجا معلوم پدرت واقعا آ ب هست؟ ; )

پاسخ :

نه نه نه! من میییییدونم، من میییییدونستم، دلیل اییییین همه تبعیض چی می‌تونه باشه جز اینکه من بچه‌شون نباشم؟؟؟ 😂😂😂😂
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۷ تیر ۹۷ , ۰۹:۰۴
منم یه وقت هایی به سرم میزنه سر چیزای الکی میگم منو از کنار خیابون پیدا کردین، من میدونم!
و خب جالبه که مامانم هم تایید میکنه:|

پاسخ :

می‌دونی مامان من چی گفتن؟ گفتن هر کدومتون هم که عوض شده باشین عسل عوض نشده، چون اون تو خونه دنیا اومده! در این حد منو دلداری میدن! 😂😂😂
مرتضا دِ
۲۷ تیر ۹۷ , ۰۹:۳۴
به به سلام دبیر فیزیک!

پاسخ :

و علیکم السلام
البته اون پلاس رو واسه شما ننوشتما! واسه غریبه‌ها و احیانا جدیدها بود :)
پیله سرخ
۲۷ تیر ۹۷ , ۱۰:۱۰
سلام
خخخخخخ
حالا که دیگه بزرگ شدی رفت...

پاسخ :

سلام
دقققییقققا! حالا که بزرگ شدم رفت! خانواده‌ی واقعیمم پیدا بشه دیگه فایده‌ای نداره 😅😅😅
مریــــ ـــــم
۲۷ تیر ۹۷ , ۱۰:۳۴
دختر خواهر منم همین شکلیه
:|
من خودم زیست خوندم و میدونم نباید اینطوری میشد که حالا شده

پاسخ :

البته مامان من بعدش گفتن که دقیق یادشون نیست O هستن یا A. ولی اگه O باشن قطعا یکیمون بچه‌شون نیستیم! فقط نمی‌دونم چرا اینقد به هم شبیهیم! خخخخخخ
خاتون ..
۲۷ تیر ۹۷ , ۱۳:۴۱
منم همیشه فکر میکردم دلیل این تبعیض خونوادگى هم خون نبودن من با خانواده ام هست که متاسفانه این نظریه رد شد و مشخص شد بچه خودشونم :|

پاسخ :

فک کنم همه‌ی بچه‌ها واسه خودشون از این نظریه‌ها صادر می‌کنن 😂😂😂
مثلا از خواهر برادراتون بپرسین احتمالا اونام میگن در حق من تبعیض قائل شدن! کلا والدین همیشه در حق همه‌ی بچه‌ها تبعیض قائل میشن :)))
لوسی می
۲۷ تیر ۹۷ , ۱۴:۳۵
بابای من ab هست و ما همگی o مثبت هستیم! 
علاوه بر اون من و مستر و گل پسر oمثبت هستیم ولی پسرک oمنفیه! :))

پاسخ :

اولی امکان نداره و شما قطعا همه‌تون تو بیمارستان جابجا شدین :) (مگرررر اینکه همممه‌تون گروه خون بمبئی داشته باشین!!! با احتمال یه چیزی در حد یک در میلیون برای هر نفر که هرچی تعداد خواهر برادراتون بیشتر باشه این احتمال به شکل تصاعدی بالا خواهد رفت، پس بهتره همون اولی رو نظر بگیرین ;)) )
دومی مشکلی نداره، چون شما و مستر هر دو Dd (ارهاش مثبت ناخالص) هستین و پسرک هم dd (ارهاش منفی) شده. گل‌پسر ولی معلوم نیست Dd باشه یا DD، چون هردو مثبت هستن.

و اینگونه ما تعداد زیادی فرزندناخوانده کشف می‌کنیم 😁😁😁
خاتون ..
۲۷ تیر ۹۷ , ۱۴:۴۹
نه خواهر من همچین حسى نداره..بعدشم جورى به تک تک اعضاى خانواده شباهت داره که هیج جایى واسه انکار نمیمونه . این حس فقط مختص منه رانده شده ى مفلوکه :||

پاسخ :

منم شباهتم بهشون انکارنشدنیه، ولی این دلیل نمیشه تو بیمارستان عوض نشده باشم! :)))
لوسی می
۲۷ تیر ۹۷ , ۱۶:۵۱
میتونیم دایره ی شدنیها رو در علم گسترش بدیم تا بابای ما هم تو خانواده ما جا بشه :))
بابا این گروه خونیا هیچ کدوم قطعی نیست که.
بشین زندگیتو بکن و باباتو در آغوش بگیر ^_^

پاسخ :

دیگه علم رو که نمی‌تونیم تحریف کنیم :)
حالا تا وقتی که نتونستیم دایره‌ی شدنیها رو گسترش بدیم، شما بیخیال قضیه‌ی گروه خونی بشین 😊

یعنی چی قطعی نیست؟ یعنی کیت‌ها معتبر نیستن یا دانشمندا یه چیزی از خودشون دروکردن؟
بابای نرگس
۲۹ تیر ۹۷ , ۰۱:۵۸
چقدر راحت قوانین ژنتیک رو نقض کردید

پاسخ :

فک نکنم پوشش و علایق یکسان تو ژنوم دوقلوها باشه هااا!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan