مونولوگ

‌‌

نتیجه‌ی تست اعتیاد: مشکوک!


سلام :)

بنام بر بیشتر از یه هفته بود، حتی تا چهل روز. ولی دیدم دلیلی ندارم :)

می‌خواستم خودمو با یه وابستگی خیلی خیلی ساده محک بزنم و زدم. تصورشم نمی‌کردم، بیش از حد ساده بود برام. و متعجب شدم، چون من واقعا معتاد وبلاگ بودم =)))

می‌خواستم اون فعل از "هستم" به "بودم" تبدیل بشه که باید ببینم شده یا نه. اینکه چند تا پست در روز می‌نویسی ارتباط مستقیمی با درجه‌ی اعتیاد نداره!



+ ...

+ این سکوت بالایی که کلی فکر کردم و نتونستم بگم، محصول این یک هفته است 😅😅😅


  • نظرات [ ۹ ]
منتظر اتفاقات خوب (حورا)
۲۵ تیر ۹۷ , ۱۶:۴۵
خب اینجوری بگیم، تقریبا همه ما اعتیادهایی داریم.

پاسخ :

همه‌ی ما قطعا اعتیادهایی داریم :)
من هم وبلاگ رو به عنوان سنگ محک انتخاب کردم، وگرنه نتیجه رو باید تعمیم بدم به همه‌ی وابستگی‌هام.
مرتضا دِ
۲۵ تیر ۹۷ , ۱۷:۲۳
میدونم دوسمون داری
معنی سکوتت اینه :)

پاسخ :

سکوتم یک عالمه اتفاقاتی بود که می‌خواستم تعریف کنم، اما مخاطبین محترمم توفیق خوندنش رو پیدا نکردن :)))
البته تو این یه هفته متوجه شدم چه تفریح سالم و آموزنده و خوبی دارم و با چه آدم‌های فرهیخته‌ای هم‌صحبت میشم اینجا و فعلا قصد ندارم خودم رو ازش محروم کنم :)))
برگ سبز
۲۵ تیر ۹۷ , ۲۱:۳۴
یعنی از اینکه یه هفته تونستی خودتو کنترل کنی متعجب شدی؟ :) 
من که خیییییلی بیشتر از اینا معتادم :|

پاسخ :

از اینکه این کنترل در واقع خیلی هم کنترل نبود متعجب شدم، یعنی نیومدن اینجا خیلی راحت‌تر از تصورم بود. شاید هم چون مهلت‌دار بود اینطوری بود. ولی فهمیدم این فضا رو دوست دارم :)
شاید هم نباشی، امتحان کن :)
س _ پور اسد
۲۵ تیر ۹۷ , ۲۲:۰۵
+ ...

پاسخ :

:))
برگ سبز
۲۶ تیر ۹۷ , ۰۷:۲۴
کردم قبلا

پاسخ :

یکی از روش‌های درمانی واسه بی‌اختیاری ادرار می‌دونی چیه؟ البته شاید بدونی، ولی یادآوری می‌کنم :) فقط بی‌زحمت اونایی که لازم ندارن نخونن😁 (مزاح!)
اینکه مریض یکی دو هفته هر موقع حس تخلیه داشت بدوه بره توالت و ساعت دقیقش رو یادداشت کنه. بعد از این مدت دستش میاد کمترین زمانی که می‌تونه خودش رو نگه داره بدون اینکه خیس بشه چقدره. چند بار اول قبل از اینکه اون زمان فرا برسه میره توالت و تخلیه. بعد به مرور، زمان رو پنج دقیقه یا هر مدتی که فک می‌کنه بهتره افزایش میده. و بعد از تسلط به زمان جدید باز هم زمان اضافه میشه و اضافه میشه و اضافه میشه. در واقع کم‌کم قدرت اسفنگتر رو افزایش میده و این روند ادامه داره تا وقتی که به یه زمان نرمال و قابل‌قبولی دست پیدا کنه.
serek Khatoon
۲۶ تیر ۹۷ , ۱۴:۰۹
سلام😊 دهه‌ی کرامت مبارک گل دختر
 اگر رفتی حرم منو دعا کن 😍😘

پاسخ :

سلام عزیزم :)
مبارک شما هم باشه عزیز دل❤
اگر قابل باشم چشم، و محتاجم به دعا خیلی زیاد!
یک مسلمان
۲۷ تیر ۹۷ , ۲۲:۳۸
سلام
خوبه آدم گاهی خودش رو محک بزنه با چیزایی که خیلی وقته باهاشون مانوس شده...مثلا یه دفعه بزنه زیر کاسه کوزه ی اینستا یا تلگرام یا همین جا و اصلا پاکش کنه!
بعد از چند ماه دوباره بیاد...اینطوری دیگه بودن و نبودن به خوب بودن و نبودن حال ما گره نخواهد خورد.

پاسخ :

سلام
زیاد پیش اومده بزنم زیر کاسه کوزه‌ی بعضی چیزا، اتفاقا کیف هم میده :) یه جور ماجراجویی و تزریق هیجانم هست!
دایی حیدر
۲۹ تیر ۹۷ , ۰۲:۱۲
آره واقعا ساده بود... غجیب بود که ساده بود! چرا ساده بود ؟  فکر کنم شاید چون یه هفته بود. مثلا 40 روز دیگه نمیشد. نمیدونم... من که خودم اصلا حاضر نیستم این تست رو دوباره انجام بدم... اییییییی

پاسخ :

شاید چهل روز هم ساده باشه، چون به هر حال مهلت‌داره. ذهن انسان با وعده فریب می‌خوره و صبرش میره بالا.
اتفاقا من خوشم اومده :)
دایی حیدر
۲۹ تیر ۹۷ , ۰۹:۳۶
مهلت دار بودن مطلب درستیه، ولی این ذهن یه جا حوصلش سر میره دیگه و میگه بی خیال! 

پاسخ :

همین که آدم برای کارش دلیل محکم نداشته باشه بیشتر وسوسه میشه قرارشو بشکنه. چون تنها سودی که این کار داره اینه که به آدم میگه حواست جمع باشه وابسته‌ای ها! ولی وابستگی رو کم نمیکنه. فلذا با کوچکترین وسوسه‌ها ممکنه بزنه زیرش و خلاص!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan